Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הי,

צריכת הדלק שלי הייתה 1 ל 10

עשיתי חישוב קטן, בערך 25% מהנסועה (קילומטראז') שלי הם בדרך/כביש מהיר ו- 75% בדרך/כביש עירוני.

וזו הצריכה שיצאה. 1 ל 10.

נ.ב.

יש לי באקסל רישום של כל הקבלות דלק והקילומטראז' שהיה בעת התידלוק, כל ההוצאות הנוספות כגון ביטוח, טיפולים וכו'.

כך שאני עקבתי אחרי ההוצאות של האוטו די בדייקנות.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זהו, נמכרה המאזדה.

סיכום קצר: קיבלתי אותה ביולי 2014 ומכרתי באוקטובר 2017.

במהלך התקופה הזו נסע הרכב 51,600 קילומטר. שילמתי כ 34 אלף שח על כ 5,600 ליטר דלק.

העברתי את הרכב טסטים שעלו לי כ 6,800 ש"ח, ביטוח כ 14,200 ש"ח, ותיקונים וחלפים בסך של כ 6,000 ש"ח

בחישוב עלות הרכב וההלוואה פחות התשלום עבור המכירה ובתוספת התחזוקה השוטפת (לעיל) יוצא שהרכב עלה לי כ 3,000 שקל בחודש.

מחירון הרכב לפי לוי יצחק הוא 111,000 ש"ח ומכרתי ב 108,000 ש"ח.

סוף תקופה...

להתראות מאזדה CX5. היה כיף.

פורסם

אלון שלום

1) מחירון הרכב שאתה מציין הינו מחירון משוקלל או מחיר הבסיס ( שאליו מתייחסים בבואי לבצע טרייד אין)?

2) אני נמצא בהליך מכירת הרכב שלי ( ניסאן קשקאי) ובוחן חלופות לרכב חדש. קראתי בעיון ( ובהנאה) את השרשור כולו וכעת גם הקוגה ״ נמצאת״ על הכוונת שלי. מקריאת חוות הדעת ומבחני דרך כמעט התרשמתי שהם מציינים את נושא צריכת הדלק. לא ראיתי שהתייחסת לכך בפוסטים שלך לעיל במסגרת השיקולים לבחירת הקוגה . תוכל להתייחס?

תודה

שבת שלום

פורסם

השמירת ערך של הCX5 פשוט מדהימה. גם את של אבא שלי מכרתי במחיר מעולה

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

תתחדש בשעה טובה עשיתה קניה עם אופי וקניתה רכב שגם אחרי כמה שנים יהיה לא את אפקט המראה וההגעה לעומת מכוניות רבות שנפוצות כל כך שאפשר להתבלבל בנהם בחניה.

אזה צבע קניתה ? (עדיף כסוף: יותר יפה מלבן ומחזיר את החום חזרה כמו ראי).

פורסם
אלון שלום

1) מחירון הרכב שאתה מציין הינו מחירון משוקלל או מחיר הבסיס ( שאליו מתייחסים בבואי לבצע טרייד אין)?

2) אני נמצא בהליך מכירת הרכב שלי ( ניסאן קשקאי) ובוחן חלופות לרכב חדש. קראתי בעיון ( ובהנאה) את השרשור כולו וכעת גם הקוגה ״ נמצאת״ על הכוונת שלי. מקריאת חוות הדעת ומבחני דרך כמעט התרשמתי שהם מציינים את נושא צריכת הדלק. לא ראיתי שהתייחסת לכך בפוסטים שלך לעיל במסגרת השיקולים לבחירת הקוגה . תוכל להתייחס?

תודה

שבת שלום

 

הי,

המחיר שאני מציין (111) זה מחיר לינואר 2014. למרות שהרכב שלי היה יולי 2014 אף אחד מהטרייד אין לא שקלל לי חודשים...

היו כאלו שהגדילו ורצו לחתוך עוד 15% לפני הבדיקה.

בדיעבד הבדיקה יצאה כולה על 100% למעט מרכב שיצא 92% בגלל שריטות רגילות של צבע...

לגבי צריכת הדלק....

אצלי המאזדה עשתה כ 1 ל 10 בחישוב גס. אני מניח שגם הקוגה שתיין ויקח משהו דומה, אולי קצת פחות טוב.

דעתי האישית: ההבדל בין 1 ל10 לבין 1 ל 9 בעלות חודשית של דלק היא כמה עשרות שקלים (50? מבלי לחשב)

ככה שאם אתה משקיע באוטו יקר יחסית (160 אלף) אז עוד כמה שקלים בתחזוקה, כלומר בדלק, לא אמורים להוות מחסום.

מי שרוצה רכב חסכוני שילך על היברידי ו/או קטנים.

חישוב: ההבדל בין 1 ל10 לבין 1 ל 9 , על פני 15 אלף קילומטר בשנה הוא תוספת תשלום על דלק (לפי 6 שח לליטר) של 83 שח לחודש.

אני לקחתי את הקוגה אחרי שעבר מתיחת פנים ושנמוך במחיר אבל לא בתמורה.

אם קראת את השרשור אז כבר נימקתי את הבחירה שלי בקוגה.

אני ראיתי הרבה סרטוני חוו"ד מחו"ל ואני עשיתי עוד נסיעת מבחן של 45 דקות.

לסיכום? אני נרגש לקראת הקוגה (ובעצם זה מה שכולם קונים לא? התרגשות וחוויות) ואשמח לשתף אחת לתקופה בחוויות ונתונים מהקוגה.

פורסם
תתחדש בשעה טובה עשיתה קניה עם אופי וקניתה רכב שגם אחרי כמה שנים יהיה לא את אפקט המראה וההגעה לעומת מכוניות רבות שנפוצות כל כך שאפשר להתבלבל בנהם בחניה.

אזה צבע קניתה ? (עדיף כסוף: יותר יפה מלבן ומחזיר את החום חזרה כמו ראי).

לבן :)

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

כמו שהבטחתי בתחילת השנה אני חוזר לכתוב קצת עם רשמים של רבעון ראשון עם פורד קוגה טיטניום.

אז ראשית קצת נתונים... קיבלתי את הקוגה בתחילת ינואר 2018, עד הרכב גמע כ-4,500 קילומטר וצרך כ 12 ליטר ל 100 קילומטר (או בעברית 1:8.5)

נתחיל מהסוף, בסוף שבוע האחרון יצא לי לצאת לנופש באזור בית שמש. ירדנו קצת לשבילים ליד עין נקופה.

אז איך שאנחנו, 2 מבוגרים, 3 ילדים ו- 4 מזוודות נוסעים לנו בעליות, בירידות, בפיתולים ובשבילים.

מאוד נהנתי בנסיעה הזו. עולה בכיף, תמיד מרגיש שיש כח זמין, לא מתגלגל בפיתולים והכסא מחזיק אותך בפנים סבבה. גם בשבילים נסעתי בכיף.

האוטו נמצא באמצע השבוע אצל אשתי ועושה את הסידורים הרגילים, חוגים והסעות ובסופ"ש אני נוהג בו.

גם אשתי וגם אני חושבים שהרכב מאוד מהנה לנהיגה, אני מאוד אוהד את רמת האבזור בו ולא חושב שיש משהו שחסר לי ביום יום.

בנתיים נתקלתי פעם אחת בצורך להזדקק לשירות של פורד כאשר הבחנתי בקילוף צבע. השירות לא היה מהיר במיוחד אבל התוצאה היתה לשביעות רצוני, כלומר לקחו את הרכב, תיקנו את הפגם, עשו פוליש והחזירו. ולא נודע כי בא אל קרבו...

לעניין הסחירות - כשרכשתי את הרכב וטרם קיבלתי אותו לא יצא לי לראות קוגות, אולי אחת או שתים, אבל כעת אני מבחין בהן יותר ולכן אני חושב, ונכון זה עדיין ממש מוקדם לדבר על סחירות, שבעוד כשלוש שנים הרכב יהיה מוכר יותר וסחיר יותר.

זהו, אז בגדול מאוד מרוצה. הכל פלוס למעט צריכת הרכב.

מקווה שתרמתי.

תודה,

אלון

פורסם (נערך)

שמח לשמוע שאתה מרוצה [emoji4]

לגבי סחירות, אין שום קשר כלשהו לכמה קוגות אתה רואה או לא רואה על הכביש. מבחינת מכירות הוא עומד איפשהו באמצע בקטגוריה (משמעותית פחות מהיפניות/קוריאניות כמובן, וגם הרבה פחות מ3008, אבל קצת יותר מטיגואן או קאדג׳ר למשל) ומאחר שזה רכב וותיק למדי אין סיבה שזה ישתנה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

אלון

אחרי תקופה עם הקוגה

 

אתה באמת משוכנע שהיה שווה לממש הפסד של עשרות אלפי שקלים תמורת השדרוג מהמזדה 14 לפורד 17?

 

 

אחרי שתחושת החדש חולפת, האם יש איזשהו הבדל משמעותי שמצדיק את זה?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...