Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

האם ישנה תקלה ידועה בחיישן חמצן ביונדאי i20 ידנית (מנוע 1200) 2013?

ע''פ המוסך נראה שצריך להחליפו.

האם ייתכן שיש בעיית חיווט ידועה או משהו אחר?

 

במידה ומדובר בחיישן, מה העלות להחלפתו?

 

תודה,

אדי

פורסם
שלום,

 

האם ישנה תקלה ידועה בחיישן חמצן ביונדאי i20 ידנית (מנוע 1200) 2013?

ע''פ המוסך נראה שצריך להחליפו.

האם ייתכן שיש בעיית חיווט ידועה או משהו אחר?

 

 

במידה ומדובר בחיישן, מה העלות להחלפתו?

 

תודה,

אדי

 

 

קל לבדוק:

לחבר את הסורק בנסיעה

מסתכלים על יציא של חיישן חמצן דרך DATA STREAM

מקבלים החלטה

 

לקרוא קודים במצב זה לא תמיד עובד :-D

פורסם
שלום,

 

האם ישנה תקלה ידועה בחיישן חמצן ביונדאי i20 ידנית (מנוע 1200) 2013?

ע''פ המוסך נראה שצריך להחליפו.

האם ייתכן שיש בעיית חיווט ידועה או משהו אחר?

 

במידה ומדובר בחיישן, מה העלות להחלפתו?

 

תודה,

אדי

אכן קיימת מחלה ברכבי I20 שמנורת 'בדוק מנוע' נדלקת כתוצאה מבעיה בחיווט החשמלי למחשב/חיישן חמצן. בדוק את הנושא מול מוסך הייבואן מכיוון שקיים ריקול או TSB שקט לתיקון הבעיה.

איזה כייף לי :)

פורסם
אכן קיימת מחלה ברכבי I20 שמנורת 'בדוק מנוע' נדלקת כתוצאה מבעיה בחיווט החשמלי למחשב/חיישן חמצן. בדוק את הנושא מול מוסך הייבואן מכיוון שקיים ריקול או TSB שקט לתיקון הבעיה.

תודה. מבדיקה מול אחד ממוסכי היבואן אמרו שאין ריקול ושאם רוצים שיטפלו בנושא, להגיע למוסך לבדיקה בעלות של 380 ש"ח ומשם יבדקו מה התקלה ... ידוע לך לאיזה מוסך מומלץ לפנות בנושא?

פורסם
תן מספר שילדה.

בדקתי את מספר השלדה/רישוי באתר היבואן. לפחות ע"פ האתר אין ריקול.

 

תודה.

פורסם

לא קיים ריקול רשמי אלא תיקון/ריקול או איך שתקרא לזה שקט. מאוד ייתכן שהתקלה אצלך בחיישן עצמו אז באמת אין שום השתתפות עצמית.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...