Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים,

קניתי קאיה פורטה (2017). הוספתי התקנה של מערכת מולטימדיה אנדרואיד של UZEB מתוך הנחה שיהיו לי אפליקציות כמו וויז, פנגו וכו'.

ידוע לי שזו מערכת לא בסטנדרט גבוה יש יגידו אפילו גרועה, אבל אני לא צריך מעבר לזה.

מספר שאלות שאשמח לקבל בהן תשובות ממומחי הפורום:

1. ראיתי שיש במערכת את תוכנת הניווט igo שעובדת ללא אינטרנט. מה שלא ברור לי הוא שקיבלתי גם כמו כרטיס סים מטעם igo. מזה הכרטיס הזה ואיך לעזאזל מכניסים אותו למערכת?? חחחחח אין פתחים לסים.

2. ניסיתי להפעיל את הוויז, אבל נדרש חיבור לאינטרנט..

היות ואני מעוניין להשתמש במערכת פרט למוזיקה בוויז ובפנגו. אני מעוניין לגלוש הנקודה החמה בנייד, הבעיה היא שאני מנסה גם על ידי חיבור עם כבר מהנייד למערכת ואין אינטרנט (לא מעוניין בחבילת הגלישה של אדי מערכות פשוט מחיר לא ראלי לצרכים שלי). איך עושים זאת? האם אני צריך מודם סלולרי usb פשוט על מנת לגלוש בנקודה חמה...יש המלצות.

3. במידה ולא ניתן על ידי הנקודה החמה. האם ניתן לקנות חבילת אינטרנט (אני מעוניין משהו פשוט, רק לוויז ולפנגו) מאיזה ספק מומלץ? וכמה GB גלישה מומלץ?

תודה לעוזרים!

 

 

 

 

 

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

***להתעלם מהעובדה חיבור לטלויזיה הכוונה ל"מולטימדיה"

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

לא הבנתי אם עובד לך הנקודה החמה מהטלפון או לא?

אני קניתי קיה ספורטאז 2017 וגם בה יש מערכת אנדרואיד ואני עובד עם הנקודה החמה וזה עובד מצויין

פורסם

היי זוהר. לא עובדת נקודה החמה.

אשמח לדעת מה אני לא עושה נכון או שמא מדובר התקלה במערכת.

אגב אין לי מודם סלולרי...

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

גורג' תודה על המענה, שלבי הפעולה שלי (תקן אותי איפה אני טועה):

הפעלת נקודה חמה בנייד.

כניסה להגדרות המערכת ולחיצה על רשתות. ואז מופיע לי בנייד התמונה המצורפת (יש שם סיסמה כבר מובנת האם זו סיסמה אוטומטית?) ואז איפה אני מכניס את הסיסמה במערכת?[emoji58]

Screenshot_20170320-220343.jpgScreenshot_20170320-220343.jpg

פורסם
נכון מאוד , במולטימדיה עושה חיפוש צריך ללחוץ על שם הרשת ושם להקיש את הסיסמה הנדרשת

הצלחתי. תודה גורג'

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

מסתבר שהבעיה לא נפתרה. אני מתוסכל מהמערכת הזו של א.ד.י מערכות. עשיתי טעות "ששדרגתי". מה עוזר לי מערכת בלי וויז (לא מתכוון לשלם להם על חבילת גלישה). האופציה. igo לניווט שהם מציעים בחינם זה לעג לרש, אין עדכון עומסים והיא לא עדכנית.

חיברתי נקודה חמה מהנייד למערכת והוויז נפתח, אבל לא מזהה לווינים או פקודה קולית מהסיבה שאין אינטרנט [emoji36]

מרתיח אותי שבפרסום מצידם למערכת אין שקיפות לעובדה שצריך אינטרנט על מנת להשתמש בוויז ובאפליקציות וזה לא מובנה. במיוחד למי שממש לא בקיא בתחום [emoji35]

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

מסתבר שהבעיה לא נפתרה. אני מתוסכל מהמערכת הזו של א.ד.י מערכות. עשיתי טעות "ששדרגתי". מה עוזר לי מערכת בלי וויז (לא מתכוון לשלם להם על חבילת גלישה). האופציה. igo לניווט שהם מציעים בחינם זה לעג לרש, אין עדכון עומסים והיא לא עדכנית.

חיברתי נקודה חמה מהנייד למערכת והוויז נפתח, אבל לא מזהה לווינים או פקודה קולית מהסיבה שאין אינטרנט

פורסם
לא הבנתי אם עובד לך הנקודה החמה מהטלפון או לא?

אני קניתי קיה ספורטאז 2017 וגם בה יש מערכת אנדרואיד ואני עובד עם הנקודה החמה וזה עובד מצויין

הוויז עובד אצלך?

אצלי הנק' החמה מחוברת, אבל נראה שאין.ד.י מערכות חסמו את האינטרנט (הוויז עולה, אבל לא מזהה לווינים-אין חיבור לאינטרנט.

×
×
  • תוכן חדש...