Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעירים או שותקים? סקר כללי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה באור יום למרות שצריך לנסוע עם אורות בבינעירוני והרכב שמולי עם אורות כבויים, לא עושה כלום

אם זה בלילה אני מהבהב לו, בדרך כלל זה נגמר בזה שהוא לא מבין אותי, אם אנחנו לאותו כיוון מהבהב לו מאחורה לא מבין מתקדם אליו ומסמן לו עם הידיים.

אם זה בנתיב הנגדי פשוט מהבהב לו כמה פעמים בתקווה שהוא יבין שהוא עם אורות כבויים ולא בגלל שיש ניידת בהמשך בנתיב שלו.

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מעיר. שיקבלו דוח או יכנסו בעמוד ואז ילמדו.

 

הבעיה שאתה יכול להיכנס בהם לפני העמוד בגלל שהם "מוסווים".

דוחות? לא ניתן לאכוף. אז מה למדנו מזה.

פורסם

מעיר רק בלילה. מאז שיש לי רכבים עם תאורה אדפטיבית בלוח שעונים, שזה בערך 12 שנה, קרה לי כמה פעמים ששכחתי להדליק אורות בלילה בעיר. הפטנט זה להסתקל על מערכת ומזגן כי על הדש לא תמיד הסימן הירוק של פנסים בולט.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם (נערך)
הבעיה שאתה יכול להיכנס בהם לפני העמוד בגלל שהם "מוסווים".

דוחות? לא ניתן לאכוף. אז מה למדנו מזה.

 

רוב הסיכויים שהם יכנסו בי כי הם משחקים בטלפון בזמן נהיגה או פשוט בגלל שאין להם כישורי נהיגה בסיסיים ומודעות מינימלית לרכב.

 

מה למדנו?

 

א. לקנות את המכונית הכי גדולה שניתן במסגרת התקציב

ב. לצמצם את הנהיגה למינימום האפשרי

ג. הגנה אקטיבית. כשנוהגים להקפיד לשמור על ריכוז מירבי. לעבור קורס נהיגה מתקדמת.

 

לא תשנה את העולם. חבל על העצבים והמאמץ.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

כנראה מהבהבים לך בגלל סיבה אחרת ;)

 

יכול להיות נחמד אם זה היה עלמות חן - לא חתיארים !

 

כמובן שאני בעד לנהוג עם אורות בכל עונות השנה בלי הבדל דת... (או צבע בחוץ)

 

 

ChemGuy85

אני משער שכולנו חוטאים בנגיעה כזו או אחרת בפלאפונים. זו בעיה חמורה ומסוכנת.

מחפשים גם לה פתרונות יצירתיים.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

מזמן עברנו את שלב הנגיעה בפלאפון. אנשים מתכתבים בוואטסאפ בזמן נהיגה עירונית.

 

אבל אני לא גננת של אף אחד. תפקיד שלי הוא להגן על עצמי ועל משפחתי. לשם כך אני מקפיד על ריכוז מירבי ושמירה על רכב במצב תחזוקה מצויין.

פורסם

מסמן, למי שנוסע בלי אורות.

אם למישהו אין אור בלם וכדו', בדר"כ חותר למגע בכוונה לכך שאעמוד חלון על יד חלון כדי שאוכל לספר לו על כך, בדר"כ נענה בחיוך ותודה, המצחיק שלפעמים אומרים לי "כן אני יודע"

פורסם

מעיר, תמיד. חלק מבינים, חלק לא.

 

 

אבל מה שיעזור באמת זה רק דבר אחד:

 

 

משרד התחבורה, שימו לב! חלו בשנים אחרונות שינויים מסויימים ויש להתאים את התקונת לשינויים.

 

 

אנא מכם תקנו תקנה - חיישן אורות אוטומטי חובה בכל רכב, כאשר מתג האורות על OFF זה יהיה מצב אוטומטי.

 

זה דבר פשוט מאוד, תא פוטואלקטרי שקיים המון שנים ומעגל חשמלי בסיסי.

יכלו להיות אפילו בהתקנה מקומית.

 

 

פורסם
מסמן, למי שנוסע בלי אורות.

אם למישהו אין אור בלם וכדו', בדר"כ חותר למגע בכוונה לכך שאעמוד חלון על יד חלון כדי שאוכל לספר לו על כך, בדר"כ נענה בחיוך ותודה, המצחיק שלפעמים אומרים לי "כן אני יודע"

לא מבין מה מצחיק.

אם 5 דקות לפניך העירו לו... או שגילה בעצמו בתחילת נסיעה או אפילו יום לפני, פשוט עם המצב בו אתה מסיים לעבוד ברגע שחנויות נסגרות, לך תקנה נורה...

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

משתדל להעיר תמיד, ברוב המוחלט מהפעמים אנשים לא מבינים מה אני רוצה/מתעלמים.

לפני בערך חודש וחצי נסעתי בדרך חשוכה להחריד אחרי נסיעה בכביש 6 צפונה, הכביש היה ריק אבל בכל זאת אני מאותת בשביל לעבור נתיבים (כזה אני, שומר על החוקים, פשוט מטורלל) פתאום משום מקום אני שומע צפירה ארוכה לכבודי, מסתכל במראה שוב ורואה בחור על לאון דור קודם, שחורה, ג׳אנטים שחורים, פנסים מושחרים וחלונות מושחרים (הייתי בטוח לרגע שמדובר בבאטמן) נזכר להדליק אורות, וכמובן שהכל לדים מסנוורים ומסיבת יום העצמאות.

התמזל מזלנו וכמה ק״מ לאחר מכן הוא עוצר ליידי ברמזור, פותח את החלון, אני פותח את החלון, הוא מדליק סיגריה בשיא האלגנטיות ומתחיל לצעוק עליי שאני לא מסתכל על מה שאני עושה ויכולנו לעשות תאונה ואם היה קורה משהו לרכב שלו חלילה הוא היה עושה לי מעשים שלא היו מבישים את בני סלע, אמרתי לו אוקי, המשך לילה נעים וסגרתי את החלון.

דיי בטוח שלהכנס איתו לוויכוח של למה לא הדלקת אורות היה מצית אותו ולי אין שום אינטרס לדאוג לו או לבטיחות שלו, מקווה שפעם הבאה שהוא יעשה את זה זה לא ייגרום נזק לאחרים.

יש יגידו שאני לא אחראי שלא אמרתי לו כלום, אך לפעמים באותו רגע לא חושבים/חושבים שאין תקווה וממשיכים הלאה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)
הבעיה שאתה יכול להיכנס בהם לפני העמוד בגלל שהם "מוסווים".

דוחות? לא ניתן לאכוף. אז מה למדנו מזה.

לא הבנתי מה בקשר לדוחות....משטרה נותנת דוח למי שלא מדליק אורות בחורף בבין עירוני( יש על זה גם נק) ואני בטוח שתתן דוח למי שנוסע ללא אורות בלילה, כמו שאני נתקל לא מעט בכבישים פה. כמה חמודים כאלה בצירוף מס נקודות ואנשים ילמדו שדבר ראשון שהם עושים כשהם נכנסים לרכב זה לבדוק מה עם האורות ומה מצב הרכב ולא מי שלח להם איזה הודעה בפייסבוש.

הינה סירטון יפה שמזכיר לי את הישראלי הממוצע מאחורי ההגה :

 

https://www.youtube.com/watch?v=vDhGVIX2Zx0

 

אגב אני לא תמיד הייתי כזה אבל אחרי לא מעט פעמים במהלך 15 שנות הנהיגה שלי שנתקלתי ביחס כזה כמו נהג הרכב בסירטון אחרי שצפרתי לאנשים להגיד להם שהמיכל דלק שלהם פתוח או משהו דומה זה הספיק לי. שילכו לחפש...

עריכה אחרונה על ידי bmw ricer
פורסם
לא מבין מה מצחיק.

אם 5 דקות לפניך העירו לו... או שגילה בעצמו בתחילת נסיעה או אפילו יום לפני, פשוט עם המצב בו אתה מסיים לעבוד ברגע שחנויות נסגרות, לך תקנה נורה...

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

לא, לא 5 דקות.

שהוא יודע כבר כמה זמן, רק שאין לו את הזמן בשביל להכנס לחשמלאי ולהחליף נורה.


×
×
  • תוכן חדש...