Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעירים או שותקים? סקר כללי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הבנתי מה בקשר לדוחות....משטרה נותנת דוח למי שלא מדליק אורות בחורף בבין עירוני( יש על זה גם נק) ואני בטוח שתתן דוח למי שנוסע ללא אורות בלילה, כמו שאני נתקל לא מעט בכבישים פה. כמה חמודים כאלה בצירוף מס נקודות ואנשים ילמדו שדבר ראשון שהם עושים כשהם נכנסים לרכב זה לבדוק מה עם האורות ומה מצב הרכב ולא מי שלח להם איזה הודעה בפייסבוש.

הינה סירטון יפה שמזכיר לי את הישראלי הממוצע מאחורי ההגה :

 

https://www.youtube.com/watch?v=vDhGVIX2Zx0

 

אגב אני לא תמיד הייתי כזה אבל אחרי לא מעט פעמים במהלך 15 שנות הנהיגה שלי שנתקלתי ביחס כזה כמו נהג הרכב בסירטון אחרי שצפרתי לאנשים להגיד להם שהמיכל דלק שלהם פתוח או משהו דומה זה הספיק לי. שילכו לחפש...

קרה לי משו דומה לפני כמה ימים, אני נוהג בפוקוס בשעה 8 בערב כשלפניי גם פוקוס, שחורה ללא אורות.

מהבהב. לא עוזר

עוקף אותו. מסמן משולש ומוציא יד מהחלון, לא עוזר.

נוסע לידו ומצפצף, הבחור צופר בחזרה ועושה תנועה עצבנית כלשהי עם הידיים, מתאפס, מדליק אורות, ומתנצל.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני לרוב מעיר בלילה על אורות,

יצא לי גם פעם או פעמיים שהעירו לי באדיבות,

ברכב הקודם.

 

יותר מעצבן אותי רכב ששכח וינקר בכביש פתוח,

אני מהבהב לו צופר טיפה, וכו'

והוא לא מבין אז משתדל לעקוף ואז הבהוב חירום,

סימן עם הידיים, ולא עוזר,

 

בשלב זה האשה כועסת עלי (בצדק)

ואז אני כועס על עצמי למה זה אמור להציק לי בכלל,

וחושב שוב על סדנת ויפאסנה דחוף.

עריכה אחרונה על ידי yossy

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ביום אף פעם לא מעיר, בלילה כן כשמתאפשר אבל אף פעם לא בצפירה, עקיפה וכל מיני פעולות פרובוקטיביות חוץ מהבהוב.

פעם אחת הערתי לאיזה אחד שעמדתי לידו ברמזור והוא אמר לי "עזוב גם ככה אין פה מה לראות".

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אתם לא צריכים להגיד שום דבר. אין לכם סמכות והכשרה מתאימה להתמודד עם הסיטואציה שעלולה להתפתח.

 

דווקא נחמד לראות שרוב חברי הפורום,דווקא כן מוכנים לעזור למישהו ולהעיר לו. אפילו שזה לא "התפקיד" שלהם כמו שאמרת קודם.

V5

פורסם

תסביר. אבל עניינית.

 

 

אם אני נוסע בשעות הערב, רואה מישהו שלא הדליק אורות. מהבהב לו פעמיים באורות גבוהים, הוא נזכר ומדליק אורות.

 

למה זה "להפך"?

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

להפך? לא צריך להגזים ולהיסחף. בסך הכל להסב תשומת לב של מישהו כדי לשפר את תנאי הנהיגה ושלא יקבל דו"ח. ירצה יתייחס, לא ירצה שיהיה לו לבריאות.

אני גם מסמן לנהגים שבאים מולי אם ראיתי ניידת בהמשך הדרך, זה בדיוק אותו הדבר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חברינו לפורום מתייחס לאנשים שלא מדליקים אורות כאל עבריין מן המניין.

יש אנשים שהם מפוזרים, והם חיים סביבנו וגם לא מדלייקים אורות לפעמים, מה נעשה? נחכה ש"ילמדו" דרך הכיס? הם לא... זה האופי שלהם. אז בוא נעזור.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

אלי כמו שכתבת פה בהתחלה, תאורת לוח שעונים שדולקת כל הזמן + תאורת רחוב טובה בהרבה מקומות בהחלט מהווים גורם מכשיל לנהג מבחינת הדלקת אורות.

 

 

אנו אומר בפירוש, לפני 10-15 שנה כשלא היה דבר כזה תאורת לוח שעונים דולקת קבוע, כולם היו מדליקים. אם היית רואה רכב שנוסע ללא אורות, זה בוודאות של 99% היה רכב עם תקלה באורות. היה נדיר מאוד לראות את זה.

 

 

פורסם

אם אני בתור הולך רגל אני מסמן עם היד בדרך כלל הנהגים מבינים ומדליקים,גם בתור נהג אני מהבהב ומסמן עם היד כשהחלון פתוח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אתם לא צריכים להגיד שום דבר. אין לכם סמכות והכשרה מתאימה להתמודד עם הסיטואציה שעלולה להתפתח.

מכל הניסיון הדל שלי בחיים, אף אחד לא התעצבן עלי כשהערתי לו שלא הדלקתי אורות.

אפילו כשנסעתי בתחבורה ציבורית, היו מקרים שהנהג שכח להדליק אורות והערתי. הדליק, חייך ואמר תודה.

בסך הכל אנחנו אנשים, עושים טעויות, והישראלים קצת אוהבים לעזור אחד לשני. אילו המצב היה כשהעירו לך, אתה חושב שהיית מתעצבן לסיטואציה בעייתית? אני מאמין שלא.

פורסם

אני מסמן בהבהוב או באיתות חירום. הרוב לא מבינים/ לא מגיבים.

יצא לי גם להעיר על צמיגים עם חוסר אוויר בולט.לא נתקלתי אף פעם בעוינות אלא רק בתודה.

אגב צמיגים , אני חושב שלנו חברי הפורום יש אכפתיות מעל הממוצע לאחזקת רכב וצריך לבדוק מה קורה אצל משפחה וחברים. עכשו חורף והכביש רטוב


×
×
  • תוכן חדש...