Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעירים או שותקים? סקר כללי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעיר לאנשים חופשי. אף פעם לא הגיבו לי בזלזול.

אם אני בנסיעה אני מהבהב באורות (לא צופר, כי לדעתי זה לא קשור ולא מובן) או אם עצרתי במקרה ליד אחד כזה אני פשוט אומר לו.

V5

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי מהבהבים כל הזמן...כי אני נוהג (עשרות שנים) עם אורות דלוקים, חורף, קיץ, ביום ובלילה.

הפסקתי להתייחס.

 

אבל כן מעיר למי ששוכח להדליק אורות בשעות הערב כי זה מסוכן לו ולסביבה.

פורסם
לא מעיר לאף אחד. לא תפקיד שלי.

תפקיד של מי בחברה? של רשויות החוק? האם זה ריאלי בעיניך שכל אחד ששכח אורות יתוזכר על ידי מישהו מסויים במקום אנשים מקריים?

 

 

לי מהבהבים כל הזמן...כי אני נוהג (עשרות שנים) עם אורות דלוקים, חורף, קיץ, ביום ובלילה.

הפסקתי להתייחס.

 

אבל כן מעיר למי ששוכח להדליק אורות בשעות הערב כי זה מסוכן לו ולסביבה.

 

גם אני נוהג עם אורות 24 7 ולא הבהבו לי מעולם... לא חושב שיש עניין של מישהו באורות שלך, גם אף פעם לא הבנתי למה לא להדליק באופן קבוע...

כנראה מהבהבים לך בגלל סיבה אחרת ;)

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

נתחיל בזה שאני לא מדליק אורות בחורף, יש לי DRL ואור מאחור כל הזמן. אצלי קבוע על מצב אוטומט. כן אני מעיר לנהגים שנוסעים בלי אורות אבל 90% לא מבינים מה אני רוצה מהם.

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעיר כשאני יכול. כבר כמה פעמים קרה לי שנסעתי מאחורי קיה פיקנטו שהאורות שלה כבויים וכשעקפתי אותה ראיתי DRL דולקים.

לא תמיד הצלחתי לגרום לנהג להתייחס אלי.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

מעיר במידה והאורות לא דלוקים כלל או שאורות הבלם לא עובדים. כנ"ל לגבי ל"א נמוך בצמיגים (נמוך ברמה שניתן להבחין בכך ובחלק מהמקרים גם לשמוע את הצמיג פשוט נאנק על האספלט).

פורסם

הDRL הזה זאת מכה, הרבה נהגים נוסעים ככה במחשבה שהאורות שלהם דולקים.

גם לגבי זה שהיצרנים עשו שהאורות בדאש בורד דולקים זה אידיוטי. אני לדוגמה, מהרגע שהוצאתי רישיון ועד שקניתי רכב לעצמי לפני מספר חודשים, נהגתי ברכב של ההורים ושם יש אורות אוטומטים. לא ידעתי מה זה להדליק אורות.

ברכב שיש לי עכשיו, אם האורות בדאש בורד היו תמיד דולקים, גם תמיד הייתי נוסע בלי אורות. אני גם עדיין שוכח לכבות אותם. מזל שהאוטו מצפצף.

פורסם
הDRL הזה זאת מכה, הרבה נהגים נוסעים ככה במחשבה שהאורות שלהם דולקים.

 

זו לא כזו "מכה" ; הם עדיין נראים (לתנועה שמתקרבת ממול, לכל הפחות). מאחר ואת המוח של חלק מהנהגים יהיה קשה להחליף/לתקן - אני תוהה מתי יהיו DRLים גם מאחור בכדי להפחית עוד יותר את חומרת אי הדלקת אורות הדרך.

פורסם

גם אני נוהג עם אורות 24 7 ולא הבהבו לי מעולם... לא חושב שיש עניין של מישהו באורות שלך, גם אף פעם לא הבנתי למה לא להדליק באופן קבוע...

כנראה מהבהבים לך בגלל סיבה אחרת ;)

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

 

קרה לי פעם אחת שהעירו לי על זה שהאורות דולקים. השיחה נשמעה לי דיי הזויה.

 

 

בד"כ אני מדליק משולש קצר+מהבהב באורות גבוהים. לא תמיד מבינים. אני לא אצא מגדרי כדי לסמן למישהו כשהאורות כבויים, אלא אם מדובר בכביש חשוך ואז זה באמת מסוכן.

מה שכן, לא נתקלתי במישהו שלא אמר תודה וחייך במבוכה כשהערתי לו. לא רואה סיבה שמישהו יתעצבן מדבר כזה.

פורסם
זו לא כזו "מכה" ; הם עדיין נראים (לתנועה שמתקרבת ממול, לכל הפחות). מאחר ואת המוח של חלק מהנהגים יהיה קשה להחליף/לתקן - אני תוהה מתי יהיו DRLים גם מאחור בכדי להפחית עוד יותר את חומרת אי הדלקת אורות הדרך.

מכה מכה.. לא היה פשוט וחכם יותר לחווט את האורות מעבר בלי כפתור בכלל, מיידי אחרי סוויץ?

אבל לא, בוא נוסיף עוד אבזור כדי לגבות עוד כסף על מי שרוצה אבזור משודרג יותר.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

לא מעיר. שיקבלו דוח או יכנסו בעמוד ואז ילמדו. ובאופן כללי אני נתקל בכל כך הרבה אנשים מעצבנים ומפגרים שאני פשוט לא רוצה אינטרקציה עם אף אחד שאני לא מכיר.

פורסם (נערך)
תפקיד של מי בחברה? של רשויות החוק? האם זה ריאלי בעיניך שכל אחד ששכח אורות יתוזכר על ידי מישהו מסויים במקום אנשים מקריים?

 

 

כן, תפקיד של רשויות החוק. לא תפקיד שלי לחנך אנשים. חוץ מזה, אנשים עושים דברים הרבה יותר גרועים מאי הדלקת אורות.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85

×
×
  • תוכן חדש...