Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ה

הרכב שאני מחזיק דייהו סופר רייסר והמערכת שיש לי כרגע:

HU JVC 405 MP3

זוג רמקולים 4 אינץ' מקדימה של פיוניר 100 וואט על הדש בורד מחוברים למגבר של הרדיו דיסק

זוג רמקולים אחוריים 8 אינץ' פיוניר מחוברים למגבר לוגיק 2 ערוצים 75*2 RMS

עכשיו חבר שלי העלה לי הצעה להוסיף זוג רמקולים ולשים אותם למטה מקדימה ליד הדלתות- אין לי בדלתות הכנה(איפה שהדוושות בצד), ולבנות קופסאות כאלו בעצמנו לקחת על עצמנו מן פרויקט כזה,ולהרכיב אותם שם ולחבר אותם לשתי היציאות הפנויות של הרדיו דיסק כדי לקבל גם אפקט מוזיקלי חזק יותר מקדימה מ4 רמקולים יחד.

עכשיו שאלותיי הם:

הרעיון כדאי? בר ביצוע ? האם זה ישפיע על הסאונד?

מה העלות המשוערת של הכנת כזה דבר והאם זה מסובך להכין זאת בעצמנו?

ואיזה רמקולים הייתם ממליצים למקם -5ורבע/6וחצי/או קומפוננט וכל זאת בהנחה שהרמקולים האלו לא יהיו מחוברים למגבר,אלא לרדיו דיסק?

אודה מאוד על תגובות

פורסם

אם אתה מדבר על התקנה ברצפת הרכב בשתי הפינות הקדמיות - קרא כאן:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/05-02-2002-DIY-Kick-Panels.html

הם קוראים לזה קיק-פאנל. זה מחובר לקומפוננט שהוא סט של רמקולים מיד-וופר וטוויטר

שביניהם יש קרוסאובר שמיועד לחלק את המוזיקה ככה שכל רמקול ישמיע את טווח התדרים האופטימלי

לו. סוג הרמקולים האלה משומש ומומלץ בד"כ לשמיעת מוזיקה מקדימה .

מצד שני - קומפוננט לא מוגבר בד"כ לא מנוצל עד תומו אז אולי אם אתה מתכוון לשים כדאי

שגם תגביר אותו ותעביר את מרכז הבמה המוזיקלית באוטו שלך קדימה.

קומפוננט יכול להיות מורכב מטוויטר נגיד של 1 אינץ ומיד וופר של 5 ורבע או 6 וחצי ויש גם סטים שמורכבים משלושה רמקולים: טוויטר 1 אינץ , מיד וופר של 5 ורבע אינץ ו וופר של 8 אינץ,

אין גבול. תברר מהי המידה שמתאימה לך ולפי זה תקבע.

Race Smart

פורסם

ובמידה שזה יהיה בנוסף לזוג הרמקולים שיש כבר מקדימה אז ביחד הם יכולו לתת עוצמה סבירה גם ללא מגבר,לא?

אני לא מעוניין במגבר של 4 ערוצים כי אין לי כסף ולהחליף את המגבר ל4ערוצים

ללא מגבר שווה לעשות את הרעיון הזה?

פורסם

יותם בקיק פאנל לא חייב קומפוננט..

לפותח התרד לדעתי כדי לך לנסות לבנות כזה קיק פאנל, יצא לך מה טוב, תקנה רמקולים ותחבר אותם.. לא יצא לא נורא, לא תקנה.. כדי לנסות, זה אמור להוסיף קצת עוצמה למערכת.

פורסם
ובמידה שזה יהיה בנוסף לזוג הרמקולים שיש כבר מקדימה אז ביחד הם יכולו לתת עוצמה סבירה גם ללא מגבר,לא?

אני לא מעוניין במגבר של 4 ערוצים כי אין לי כסף ולהחליף את המגבר ל4ערוצים

ללא מגבר שווה לעשות את הרעיון הזה?

אתה צריך לשאול את עצמך, האם אתה מסופק מהאיכות והווליום שנותן

לך המפרט הקיים? אם התשובה היא לא ואני מניח שכן , אז תחשוב

איפה אתה רוצה להשתדרג. אם זה באיכות, או אם זה בווליום.

 

אם אתה שואל אותי, שווה לך להשקיע בקומפוננט מקדימה ולהעביר את ההגברה

שיש לך כרגע לקדימה - לבטל את ההגברה לאחוריים.

קומפוננט סביר פלוס עם הגברה יתן לך הרבה יותר, גם מבחינת ווליום ועוצמה וגם מבחינת איכות.

Race Smart

פורסם
יותם בקיק פאנל לא חייב קומפוננט..

לפותח התרד לדעתי כדי לך לנסות לבנות כזה קיק פאנל, יצא לך מה טוב, תקנה רמקולים ותחבר אותם.. לא יצא לא נורא, לא תקנה.. כדי לנסות, זה אמור להוסיף קצת עוצמה למערכת.

כתבתי מה הם בונים שם. באתר הזה הם בנו על קומפוננט. כמובן שלא חייבים, וגם אפשר

לצאת מהמסגרת שלהם וגם נגיד לשים את הטוויטרים על הדשבורד ולהשאיר את המיד וופר

בקיק פאנל, זה הכל טעם אישי. לא התכוונתי שחייבים ואם זה משתמע מכך אז אני מתנצל :-)

Race Smart

פורסם

באמת עדיף להוסף עוד קצת ולקנות קומפוננט למשל של מאגנט.

 

במקום לקנות רמקול רגיל באזור ה-200 ש"ח אפשר לרכוש את הקומפוננט של מאגנט בפחות מ-300 ש"ח, כך יהיה כבר הבדל יותר גדול בסאונד!!

פורסם

מסכים תוסיף עוד טיפה לקומפוננט נורמאלי

 

מומלץ לך לבנות קיק פאנל

אבל שתדע מראש אם לא תשב כמו שצריך על עניין הכיוונים ולא יהיה לך קרוס נורמלי

יהיה לך סלט קטן...אתה ממש לא תקבל איכות מ 4 רמקולים "זרוקים" מקדימה

×
×
  • תוכן חדש...