Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קוקטסתי - או נמצא מחליף לקיה ריו (דיסקו קנה קקטוס דיזל - ומייד מכר)


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 1314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני רק מלקרוא את השירשור,רץ לעשות נסיעת סקרנות.

חבל שאין מנועים גדולים וחזקים יותר וכמובן הילוכים שעוברים

לבד,נהנה לקרוא ונראה חיצונית ופנימית כרכב באמת לא רגיל.

האישה תקרע אותי עם אני מביא עוד רכב אחד ידני,עילה לצו גירוש.

מכרתי את הרכב הראשי שלי.

יש את רכבי המלחמה שלי הידנים.

ודווקא עכשיו כבר שבועיים שלושה ללא רכב שמסיע אותי לכל מקום.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד לא השוונו, כאמור, אבל הדיזל כבדה יותר, כאשר כל המשקל על האף.

 

דבר שני, מנוע הבנזין נותן 20 קג"מ מומנט, שזה מכובד מאוד למכונית ששוקלת טון, ומקבלים את הכל כבר ב-1.5K סל"ד. למעשה, זה מרגיש קצת כמו דיזל, הטורבנזין. הטורבנזין נושם טוב במעלה הטורים, עד לשיא ההספק (סביבות 4.5K סל"ד), תכונה שפחות מאפיינת דיזלים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
12.9 ק"מ/ליטר, לאורך 5K+ ק"מ, כולל תקופת ההרצה.

 

זה מצויין.

אני באגירה, מתרשם מהבאז וההתעניינות והרכישות הלא מועטות של הרכב הזה שהוא לא קל לעיכול ובעל מינוסים קלים אך שיכולים לעצבן.

רכב טוב בסה"כ, מחיר טוב - קלף מנצח.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאין מנועים גדולים וחזקים יותר .

 

מנוע יותר חזק, יותר גדול, יותר משקל, תוספת חיזוקים לשלדה, תוספת בלמים, תוספת משקל... למה זה טוב?!

 

אותו המנוע יכול בשינוי תוכנה בלבד לספק 130 כ"ס. על רכב של טונה מינוס, זה מספיק.

אבל אז כבר הייתי חושב על מתלים פחות רכים, קוויקשיפט... כבר כתבתי על זה. יש לרכב פוטנציאל, כי הוא קל.

אולי בעתיד, אם כבר יהיה ניסיון בחו"ל עם שדרוגים כאלו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

12.9 ק"מ/ליטר, לאורך 5K+ ק"מ, כולל תקופת ההרצה.

 

זה בערך 35% יותר טוב ממה שהייתי מוציא מהלאון 1.8 שלי (לא שאפשר להשוות בין הרכבים מבחינת ביצועים, רק להבין כמה אני נוטה לשרוף דלק...). אם אני זוכר נכון, זה גם ההבדל בנתונים צריכת הדלק 'הרישמיים' בין המכוניות, אז זה פחות או יותר החיסכון שציפיתי לקבל.

 

 

מפתיע, אני נושק לפי מהחשב שלהם (אני אמדוד במדוייק כשאסיים את המיכל השבוע/שבוע הבא) על 1/15 משולב.

 

 

12.9

לא זכור לי הרבה זמן גל של רכב בודד שנקנה ע"י כ"כ הרבה חברי פורום (וגם אני בדרך עוד מספר חודשים כשעיסקת הליסינג תסתיים).



 

כבוד לסיטרואן על הרכב וללובינסקי על התמחור.

 

את האמת שאני קניתי פשוט כי צריך רכב לאישה ואחרי שניפנתי את דאציה בכל זאת חיפשתי רכב זול וכן אני יודע שהפרש בינהן ניכר אבל הוא פשוט כל כך הרבה יותר רכב.

 

וקיבלתי אחלה מחיר.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפתיע, אני נושק לפי מהחשב שלהם (אני אמדוד במדוייק כשאסיים את המיכל השבוע/שבוע הבא) על 1/15 משולב.

 

מהירות ממוצעת זה נתון חשוב כדי להבין מה זה "משולב".

 

הקקטוס זה רכב זול, שלא מרגיש זול, ומצליח לתכנן את הפשרות שלו נכון.

מתעדף משקל קל שמאפשר צריכת דלק טובה, ביצועים טובים ונוחות נסיעה (יחד עם המושבים), ומרחב פנים.

בשביל זה מקריבים גימור (בעיקר באיזורים שלא רואים) ופונקציונאליות (תפעול ממסך).

 

העניין הוא שרב הזמן אתה נוהג ברכב, לא מתפעל את המזגן. מהמושב הנוח אתה נהנה 100% מהזמן באוטו... זה הרבה יותר משפיע על איכות החיים שלך מזה שלוקח עוד שתי שניות לתפעל את המזגן.

 

כשמשלבים את זה עם עיצוב מוצלח, זה גם לא מרגיש כאילו חסכו עליך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

L538_16_EXT_LOC111_01_Device-Desktop_680x450_295-237628_680x450.jpg?v=1citroen_cactus_1.jpg?itok=3mZSU0qK

 

תכל׳ס, לקנות קקטוס זה הכי קרוב שיש לריינג׳רובר, הבדל פעוט של בערך 400,000 שקל.

איך שהוא הדימיון במציאות קרוב יותר מאשר בצילומי פרוספקט...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע falou אני בפנטזיה שלי מחפש כנראה 1.4 גודש אוטומטי...

אבל יכול להיות שאתה צודק ,כי המשקל טוב ונכון ודימיקה יש.

אולי אני אולד פאשן בראש. או כמו כולם,רוצה יותר ואת מה שאין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיק מה לך ולאוטומט? :o

 

חבר התייעץ איתי השבוע לגבי רכישת רכב חדש, הקקטוס תפורה עליו מלבד (לצערי) היותו מאותגר-סטיקית... מעניין לחשוב מה היה עולה בגורל הקקטוס אם היתה לה גם גרסא אוטומטית (למרות שאם כבר יש גרסא אחת בלבד, אני שמח שמדובר בידנית לשם שינוי).

בסוף אחרי לא מעט חפירות קנה 208 ACTIVE, שזו היתה ההמלצה הראשונה שלי עבורו מהרגע שפנה אלי (נבדקו ונפלו: איביזה על אחריות, פולו על אבזור, קליאו על מחיר קצת הזוי, קורסה ועוד כמה).

 

ושוב אני חוזר על שנרשם כאן כבר קודם לכן, נכון להיום ללובינסקי יש 'קלפים' מאוד יפים. סחטיין עליהם.

מחזיק אצבעות לכך שהרכבים גם יוכיחו עצמם כאמינים over time.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב העיקרי שלי,חשוב לי שיהייה,נוח ,אוטומט,מרווח,דלת חמישית תא מטען סביר פלוס הרי

הוא לוקח אותי לעבודה וחזרה ורצוי מאוד שהגלשן יכנס עד הדש בורד...2.80 לפחות ויותר

וזה הדיל ברייקר ובגללו מכרתי את הX1 במוו וגם בגלל שהיה כיף מידיי לנסוע בה.

ושאישתי תוכל לנסוע בו גם בן היתר (רק אוטומט) בשאר הזמן,חניה בעייתית יש לי ואחד חוסם שני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ברכבים שום טכנולוגיות "חדישות" או שלא מנוסות כבר שנים בסיטרואן/פיג'ו כך שלא צפויות הפתעות מרעישות לרעה.

 

הט"ד של הקקטוס היה ברשותי והתנהג מצויין ב C3 פיקאסו שהפגינה אמינות מוחלטת ב 3 השנים שהייתה אצלי.

הטורבו בנזין זה בסה"כ גדישה של מנוע (משובח) שאני נוסע עליו כבר שנתיים וחצי ב 2008 שלי ושוב, ללא כל תקלות (הלך פתאום ממיר, זאת התקלה היחידה והוחלף ללא כל שאלה או טענה).

 

תפעול תיבת ההילוכים אמנם לא משובח, אבל הוא משתפר פלאים לאחר כמה אלפי ק"מ.

 

אפילו ה 2008 ( מתחת לפח, דומה מאוד לקקטוס) האטמוספרית על שלל 82 הכ"ס שלה, מאפשרת לי ניהוג "ספורטיבי" בצורה יוצאת דופן לסגמנט בשל שילדה טובה, הגה חד ומשקל קל. הבעיה היא ששם בעצם מתחילים ונגמרים הייתרונות של ה 2008 :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*של ה2008 דור יוצא

 

לדור החדש יש מספיק יתרונות בשביל שיהיה מתחרה אמיתי בסגמנט שלו, למיטב הבנתי (לא נהגתי)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבין עירוני אני חייב להודות שאני משייט רוב הזמן בד"כ 90-95 קמ"ש.

 

כן למרות שיש לי חברים שלא מבינים את העיצוב של הרכב וטוענים שהוא לא יפה בלשון המעטה.

 

אני כמובן לא מסכים אחרת לא הייתי רוכש אותו.

 

אגב, הC3 החדשה אמורה להתבסס על העיצוב של הקקטוס כולל האייבאמפס- ייתכון וניראה פריצת דרך בקטגוריית הסופרמיני?

 

ONLY TIME WILL SAY..

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...