Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם פיאט טיפו כל כך כושלת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי את אותם הגליונות, רק לפני חודשיים בערך הפסקתי את המנוי ומשך שנים טרחתי לאסוף גליונות ישנים.

רק לפני חודשיים? אוטו הפסיק להיות מגזין רכב אמיתי לפני שנים. אהרונוביץ צודק כשהוא קורא לו פרסומון. אני לא מוכן לשלם עליו, אבל מדי פעם בטיסות יוצא לי לקהל אותו בחינם אז אני מרפרף, ונדהם כל פעם מחדש מה הוא הפך להיות. פשוט עצוב.

  • תגובות 156
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
^ צודק בהחלט.

 

 

 

למה? אם יש מנוע אוטמוספרי פשוט ותיבה פלנטרית יפנית, יש מתכון לאמינות טובה. נסעתי 3 שנים על גרנדה רובוטית ולמעט מנגנון אחד של חלון חשמל שקרס, כל הבעיות אמינות ברכב היו קשורות לתיבה הרובוטית ותכנון דפוק שלה, כך שכל מיני רכיבים פשוטים של שקל וחצי שהיו הולכים מבלאי טבעי היו משביתים את התיבה או מחרפנים לה את הצורה. טיפו סטיישן כשתגיע יכולה להיות להיט לטעמי גם בשוק יד2, אם כמובן תשמור על רמת מחיר דומה לסדאן.

כי לטיוטה יש שם של רכב אמין,לפיאט פחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לקרוא לאהרונוביץ פאנבוי או להגיד שהוא מוטה למותג כזה אן אחר זו פשוט בדיחה. אחד מאחרוני העיתונאי רכב פה בעלי יושרה, אם לא האחרון. אין מצב שמישהו מהמשמיצים באמת מכיר את ההיסטוריה שלו.

לא מצוי, לא בהיסטוריה, לא ביושרה, כן זוכר שהמבחנים אצלו בהם יש ייצוג לתוצרת של הקונצרן הגרמני או בנותיו ( ונדירים אגב אלו שלא ), אינם מהסוג המתאים להימורים. ואין לי בדל טענה להטיה מובנית, גם לא להעדר מקצועיות ( נאמנים עלי דברי אלו המכירים אותו שמבחינתם הוא מומחה על אובייקטיבי ). אם יש לי טענה היא מכוונת לוואג שמשום מה מתעקש לתכנן מכוניות לפי טעמו של אהרונוביץ, ולא לפי טעמי, לפחות באותם מקרים בהם נזקפה גבה בתמהון, כמו העימות בין הלאון לג'ולייטה, או ההתייצבות חסרת הפשרות לצד ה DSG הזה מיום היווסדו פחות או יותר, אם לאזכר מקרים בולטים.

פורסם
קראתי את המבחן, והפיאט לא כושלת בו. היא פשוט מפסידה, וההפסד הזה מנומק היטב וברור.

סקירה תכליתית וברורה, שמתאימה מאוד למה שכבר נכתב על הטיפו.

אהרונוביץ' הוא הרבה דברים, אבל פאנבוי הוא לא.

הסתכלתי על התמונות, המסך בשני הרכבים נראה קטן ובאותו הגודל, ב2 הרכבים הוא מוקף בפלסטיק שחור ומבריק אבל התלונות הן נגד הפיאט בלבד.

 

כל המבחן הזה הוא אנטי פיאט, עיצוב הפנים נאה, העיצוב החיצוני מושך והמימדים, למרות שבכתיבה הוא מתנסח כאילו הן כלום (הטיפו רחבה ב8 ס"מ בודדים או משהו כזה שנשמע כמו כלום), נו באמת....

haters will hate

פורסם

ועל מיקום פתחי המיזוג הסתכלת?

ועל מיקום הכפתורים הסתכלת?

ספרת את כמות הכפתורים על ההגה והגודל שלהם?

אתה מבין מהו פירוש של המושג הנדסת אנוש?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

ואתה מבין?

על הנדסת אנוש גרועה אפשר ללמוד מתמונות אולי במצבים קיצוניים ביותר, למשל שרואים שההגה מסתיר חצי מהמתגים, או שרואים שמתג האורות ממוקם על הרצפה...

מתמונות אפשר לדבר אך ורק על עיצוב. אמנם הנדסת אנוש מתבטאת גם בעיצוב אבל לשפוט דברים כמו גודל כפתורים ומיקום (ביחס למה בדיוק?) מתוך תמונה דו מימדית זה משעשע. לפחות לדעתי. זה כמו לשפוט טעם של מנה לפי תמונה.

אמנם בבראבו עוד לא ישבתי אבל ברכבי פיאט שכן התנסתי בהם, אף פעם לא מצאתי את עצמי מחפש כל מיני פונקציות ומסתבך בתפעול באמצע הנסיעה. כמו כן ברכבי VAG שדומים מאד אחד לשני מבחינה זו.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הסתכלתי על התמונות, המסך בשני הרכבים נראה קטן ובאותו הגודל, ב2 הרכבים הוא מוקף בפלסטיק שחור ומבריק אבל התלונות הן נגד הפיאט בלבד.

 

כל המבחן הזה הוא אנטי פיאט, עיצוב הפנים נאה, העיצוב החיצוני מושך והמימדים, למרות שבכתיבה הוא מתנסח כאילו הן כלום (הטיפו רחבה ב8 ס"מ בודדים או משהו כזה שנשמע כמו כלום), נו באמת....

הוא אכן מציין שהפיאט נראית יותר טוב, אבל נוסעת פחות טוב ופחות פרקטית. בסיגמנט הזה, אלו הדברים שקובעים לכן היא מפסידה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לראפיד מנוע עדיף, תא מטען עדיף ובטיחות עדיפה. הטיפו מציאה אחריות רחבה יותר וכנראה תיהיה זולה יותר להחזקה.

מישהו יודע למה פיאט לא שלחה את הרכב למבחן ריסוק?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

*מציעה

 

נשלח מערב הסעודית

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
ואתה מבין?

על הנדסת אנוש גרועה אפשר ללמוד מתמונות אולי במצבים קיצוניים ביותר, למשל שרואים שההגה מסתיר חצי מהמתגים, או שרואים שמתג האורות ממוקם על הרצפה...

אני ישבתי בטיפו (וגם כתבתי על זה פה בשרשור השקה), אני גם חושב שמיקום פתחי מיזוג אויר מרכזיים בעייתי מאוד. אין מה לעשות, ארגונומיקה גרמנית מהווה נקודת מוצא שיצרנים אחרים צריכים להשתוות עליה. VW מוכיחים את זה כל פעם מחדש בכל דור רכבים שיוצא.

גם מבחינת אפשרויות לתנוחת ישיבה, בפיאט יחסית לרכבים אחרים (כולל כאלה שעל פניו צפופים יותר) אפשרויות כיוון מוגבלות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תגידו, יש פה מישהו שאשכרה שוקל לרכוש טיפו או ראפיד?

כי זה נראה לי כבר הרבה קשקשת ברשת על שני רכבים שממילא אף אחד לא ייקנה מרצונו החופשי, הכל על מנת להתפלפל בנוגע לאיך בדיוק נאמרה ביקורת ומיקום פתחי מזגן.

 

חלק מהתגובות מזכירות לי בחורה נעלבת שאומרת לך - זה לא מה שאמרת. זה איך שאמרת את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אמא שלי מחפשת רכב אוטומט נח וזול. היא לא נוסעת הרבה ולדעתי הטיפו האצ'בק יכולה להתאים לה.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תגידו, יש פה מישהו שאשכרה שוקל לרכוש טיפו או ראפיד? כי זה נראה לי כבר הרבה קשקשת ברשת על שני רכבים שממילא אף אחד לא ייקנה מרצונו החופשי.

 

צודק.

 

יש מי ששוקל, אוזל ואחמט, נהגי מוניות באיסטנבול.

 

לא נכון!

 

זה אחמד (כתיב) ואהמט (קרי), אם אתה מתעקש.:wink:

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

בקרב החנים מי שצודק זה פרחי. בהגיה טורקית זה Ahmet.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...