Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי רעש של ברקסים שורקים כמו ששורק לרוב הרכבים בפקקים.

רק שאצלי זה קורה במהלך נסיעה!

זה התחיל בקטנה היתי שם לב לזה כשהיתי בפקקים וכשהיתי מגיע ל 18 קמ"ש זה נעלם .

אחר כך זה הרעש החל להעלם סביבות ה 30 קמ"ש.

היום זה גם ב 120 קמ"ש מרעיש במיוחד בפניות.

 

החלק ההזוי שהרעש נעלם איך ששמים תרגל על דוושת הברקס [ליטוף על הדוושה אפילו].

זה קורה רק לאחר נסיעה של כמה דקות ומחמיר עם שימוש הברקסים.

הברקסים עצמם חדשים לגמרי פירקתי את הג'אנט היתי 4 פעמים במוסך

החלפתי אפילו ברקס פאדים חדשים לא עוזר.

הכל חדש בלי חלודה בלי לכלוך ועכשיו בחום זה סיוט אי אפשר לזוז עם הרכב

מבחינת ביצועים של הרכב זה לא ממזיז לא באיכות ברקס לא בגז לא בפניות.

 

יש לציין שהרעש הוא מהגלגלים הקדממים

הרכב הנעה אחורית.

 

אני עבוד עצות כולם מבלבלים לי בשכל שזה ברקסים/קליפרים והעניין נבדק עשרות פעם ונשלל.

פורסם

היה לי בדיוק, אבל בדיוק את ה"תופעה" שאתה מתאר כאן.

פתרון מיידי שעוזר{מניסיון!}, אומנם עם רכב אחר, אבל פותר ב 100% את הבעיה.

פירוק גלגלים קדמיים.

פירוק דיסקיות, ולעבור עליהם עם נייר זכוכית בצורה שווה, ולהוריד מהם את השכבה העליונה. [כ-חצי מ"מ].

לעבור עם נייר זכוכית גם על הצלחות, בצורה טובה, ולנסות לטשטש את "הסימנים " שהיו שם קודם, ללא צורך להוריד שום שכבה מהם.

להרכיב הכל בחזרה, ו...זהו. לא יהיה שום רעש!

אצלי ברכב שהיה לי די מזמן זה החזיק כ-7-8 אלף ק"ם. ושוב חזרתי על התהליך הזה.

הרכב שלך באחריות עדיין? גם אם לא, העבודה שציינתי למעלה, אינה יקרה, ושווה את המאמץ.

אינני יודע עד היום מה גרם לרעש הזה, אבל ככה פתרתי את זה.

בהצלחה.

פורסם

גירזו (אנטי סיז ) את התשובות של הפדים ? והפדים עצמם ? ומומלץ להשים טיפה גם על גב הפד.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
גירזו (אנטי סיז ) את התשובות של הפדים ? והפדים עצמם ? ומומלץ להשים טיפה גם על גב הפד.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

איפה ניתן להשיג ?

לצלחות+רפידות+קליפרים .

בנוסף יש לציין שמדובר ברכב ג'פ הברקסים שלו ממש אבל ממש מתחמים אז כמובן צריך רק חומרים שעמידים בממעלות גבוהים.

×
×
  • תוכן חדש...