Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבקש חוות דעת על תקלה חוזרת במכוניתי ואופן הטיפול שניתן לי


Liron Alfasy
שימו לב! השרשור הזה בן 3065 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!, הגעתי על מנת לקבל ייעוץ ו/או הסבר על תקלה שיש לי ברכב.



בבעלותי פיג'ו 307 שנת 2008 עם גיר אוטומט, מזה 3 שנים. לאור כל התקופה הזו הייתי במוסכים לא מעט אך תכיפות הביקורים במוסכים עלתה בחצי שנה האחרונה. לפני כחודש ושבוע, במהלך הנסיעה נדלקה נורית esp עם הודעה ב- faulty במערכת ה- esp והאוטו רעד והתקשה בסחיבה בעלייה אפילו קלה, עמדתי בצד וכיביתי את האוטו וניסיתי להדליק אך האוטו לא נדלק מחדש.

גררתי את האוטו למוסך ושם נאמר לי שצריך להחליף אלטרנטור ותיבת נתכים, עם עלות עבודה כל הטיפול עלה כ- 4200 ש"ח. שלושה שבוע לאחר מכן, בעת נסיעה, הדלקה נורית בדוק מנוע ועל הצג ההודעה - antyipollution faulty. לאחר הגעה לאותו מוסך, נאמר לי שהתקלה שהעלה המחשב - מיספייר בצילינדר 4, בוצע ניקוי ראשי מצתים ושחררו אותי הבייתה עם הזהרה שייתכן שיקרה שוב ואז הטיפול יהיה יותר מורכב (לא שהטיפול הזה היה לא מבאס את הכיס, 500 ש"ח לא בא ברגל). בקיצור שלחו אותי לנהוג על אוטו ללא בטחון, ללא ערבות שאני יכולה להיות רגועה ורק עם כיסוי ת** שלהם שהם הזהירו שייתכן שזה יקרה שוב.

בנסיעה נוספת לאחר חמישה ימים לאחר שיצאתי מהמוסך - קרתה תקלה נוספת, הזהה לחלוטין לתקלה שהייתה ברכב לפני חודש ושבוע. אתן נורות נדלקו, הרכב נסע באותו אופן מלחיץ.

האוטו נגרר למוסך, וכעת קיבלתי טלפון כי התקלה החדשה הנחמדת כעת נקראת - תקלה בבורר ההילוכים. עלות התיקון תהיה 1076 ש"ח. כמובן ששאלתי מה עם התיקון הגדול לאחר שהייתה תקלה מאד דומה - הרי שהוחלף אלטרנטור. עצרתי את הטיפול לבינתיים כי אני רוצה להבין, ייתכן שעובדים עליי? ייתכן שאני אצא מהמוסך ועוד שבוע תהיה תקלה (כמובן שללא קשר) נוספת שתשבית אותי שוב?

אם ברצוני למכור את האוטו האם שווים לי התיקונים האלה בכלל או עדיף להיפטר ממנו תקול? ואיך? ייתכן שעלות התיקונים שהזדקקתי לשלם עליו בחצי שנה האחרונה שווים יותר מהמכונית עצמה במעמד מכירה...

אני ממש אובדת עצות!

אשמח לדעתכם המלומדת!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי לירון.

לצערי נראה כי קודם כל, המחירים שאת משלמת גבוהים. דבר שני, מדובר על מוסך לא מקצועי או על רכב לימון. אני אהמר על המוסך.

 

מאיזה איזור את בארץ כדי שנוכל לייעץ לך על מוסך חילופי שיתן את דעתו?

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיגשי למוסך גבע בתל אביב, להמשך בדיקה וטיפול ,טוב שעצרת והתייעצת.

לקחו ממך 500 שקל על ניקוי מצתים?

מוגזם מאוד, ב-500 שקל את יכולה להחליף לחדשים.

המנוע שלך לא דורש עבודה רבה וחומרים רבים על מנת לפרק מצתים ולנקות אותם.

גם ההחלפת אלטרנטור נשמע לי יקר.

יכול להיות שמו לך אלטרנטור משופץ שלא עבר שיפוץ כראוי והבעיה חוזרת על עצמה.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...