Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

הגיע הזמן לעשות טיפול 75 אלף לולוסטר שלי.

האוטו שנת 2012 עם מנוע 1600.

רציתי לדעת איזה טיפולים אני צריך לעשות בטיפול הזה.

קיבלתי את הרכב ב 68 אלף וכעבור 10 חודשים הגעתי ל 75 אלף.

כמה אמור לעלות גם טיפול כזה בחברה?

שמתי לב לפני שבועיים שקיבלתי את האוטו ללא פילטר מזגן-זה מסוכן להדליק את המזגן ככה?

אני מרגיש גם שהוא זולל דלק-מה צריך לבדוק?

והאם יש לאוטו חגורת טיימינג או שרשרת שלא מצריכה החלפה.

הקלאץ' עדיין רך בגלל זה אני לא חושב בכלל על להחליפו.

תודה לכולם!

חג שמח!

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם (נערך)

קח לך ספר רכב:

 

http://www.hyundaimotors.co.il/wp-content/uploads/2014/01/2011-VELOSTER.pdf

 

לפי הספר טיפול 75 זה טיפול קטן, רק שמן מנוע ופילטר.

 

אתה צריך שמן בתקן A5, כזה למשל:

 

http://www.justmotor.co.il/products/666918

 

בנוסף הרכב כבר לא באחריות לכן אתה יכול לבצע את הטיפול בעצמך בחלפים מקוריים ובזול.

 

לגבי פילטר מזגן, תקנה חליפי ותשים אותו.

 

במנוע הזה יש שרשרת טיימינג.

 

מאיפה אתה בארץ?

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם
קח לך ספר רכב:

 

http://www.hyundaimotors.co.il/wp-content/uploads/2014/01/2011-VELOSTER.pdf

 

לפי הספר טיפול 75 זה טיפול קטן, רק שמן מנוע ופילטר.

 

אתה צריך שמן בתקן A5, כזה למשל:

 

http://www.justmotor.co.il/products/666918

 

בנוסף הרכב כבר לא באחריות לכן אתה יכול לבצע את הטיפול בעצמך בחלפים מקוריים ובזול.

 

לגבי פילטר מזגן, תקנה חליפי ותשים אותו.

 

במנוע הזה יש שרשרת טיימינג.

 

מאיפה אתה בארץ?

 

אני מפ'ת-ולפי מה שהבנתי יש לי טיפול אחד חינם במוסך המרכזי.

השאלה אם הם לא יקחו לי על שעת העבודה כסף.

מה אני יכול לבדוק לגבי הדלק? פילטר דלק אולי?

תודה על העזרה!

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

אהלן,

אם יש לך טיפול במוסך בחינם, או במחיר סימלי, לדעתי תנצל ותעשה במוסך.

רק בהמשך לאסף, כרגע השמן הזה (MAGNETEC A1\A5) לא נמצא במלאי אצל היבואן כבר זמן מה, הוא אמור לחזור

למלאי עם שינוי, אין לי מושג מה הוא.

אם תמצא חנות שנשאר לה זכית, אם לא תחכה עד לאחר החג.

אם אמור להיות פילטר מזגן ואין, תיכנס לחנות חלפים תקנה ותרכיב לבד, לא צריך מוסך בשביל זה.

רועי

  • ספונסר פורום
פורסם
אני מפ'ת-ולפי מה שהבנתי יש לי טיפול אחד חינם במוסך המרכזי.

השאלה אם הם לא יקחו לי על שעת העבודה כסף.

מה אני יכול לבדוק לגבי הדלק? פילטר דלק אולי?

תודה על העזרה!

אתה מדבר על השובר שקיבלת בדואר עם העברת הבעלות? אם כן השובר הזה מקנה לך הנחה מסוימת אבל לא טיפול מלא בחינם.

תירשם פה בקישור הזה. זה עמוד של המוסך המרכזי של יונדאי בפתח תקווה ודרכו אפשר לקבל הנחות מיוחדות לגולשי CarsForum במוסך. הדגם שלך לא מופיע שם אבל לדעתי בכל זאת יוכלו לתת לך הנחה:

http://www.carsforum.co.il/cars/site/colmobile

פורסם

אני עם השובר קיבלתי טיפול קטן חינם. עבודה וחלקים. (שמן ופילטר)

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...