Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

בזמן האחרון יש לי בעיה במערכת מולטימדיה המקורית של סוזוקי קרוסאובר 2015.

הבעיה בחיבור אייפון 6 דרך USB. כשאני מחבר אייפון, מתחיל להבב הודעה "no songs" , לא משנה מה אני לוחץ שום דבר לא עוזר.. כמובן שבאייפון יש לי מלא שירים ( גם במכשיר וגם בשימוש בשרות אפל מוסיק) והכל עבד עד לא מזמן, לא שיניתי שום דבר בטלפון. הטלפון מראה שהוא מחובר ( נטען מהחיבור USB)

אם אני מחבר סטיק USB עם מוסיקה ,הכל עובד בסדר.

 

האם מישהו נתקל בדבר כזה?

 

תודה:lol:

פורסם

למיטב ידיעתי לא משווקת ע"י היבואן מערכת מקורית.

 

היבואן וסוכנויות ההפצה השונות עובדים עם מתקינים שונים.

לאור האמור דגמי המערכות ברכבים מיצרנים שונים ואינם אחידים.

 

פנה לנותן השרות למערכת שברכבך לאיתור ותיקון התקלה.

יתכן וקיימת עדיין אחריות למוצר המורכב במכוניתך.

פורסם

באיזה מערכת מדובר בדיוק יש לי גם רכב כזה אולי אני יכול לעזור.

האם זאת מערכת מולטימדיה בעל מסך 7 אינץ או שזאת מערכת רדיו מקורית ?

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

פורסם

אצלי עם אייפון 5 זה מעולם לא עבד, יכול להיות בגלל שידרגתי את המערכת המקורית למערכת מולטימדיה מלאה.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

פורסם

אם זה עבד בעבר וכרגע לא עובד - יכול להיות שהבעיה היא בכבל.

 

נסה להחליף כבל, רצוי כבל מקורי. נסה את הכבל שהגיע עם האייפון בקופסה.

×
×
  • תוכן חדש...