Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[307] טיפול תלת שנתי


madmax
שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול עבר הרכב שלי ( 307 XS מודל 2002) טיפול 3 שנים , ספידומטר : 39K ק"מ.

לפי מפרט היצרן יש לעשות טימינג כל 3 שנים או 90K ק"מ , אז עשו טימינג והחליפו מותחן , החליפו פלאגים ופילטר אוויר, רפידות בלם ועשו חריטה לדיסקים.

אבל למה לכל הרוחות לא החליפו שמנים? שמן מנוע( לא הכרחי בטיפול שנתי?) מה עם, שמן גיר? לא מחליפים מתישהוא?

האם כשעושים טימינג מחליפים מוזל קירור?

 

לציין ששנה שעברה הרכב עשה טיפול גדול שכלל החלפת אטם ראש מנוע, וכלל גם החלפת שמנים.

ד"א המוסך הוא שרודר בבני ברק(המרכזי).

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול עבר הרכב שלי ( 307 XS מודל 2002) טיפול 3 שנים , ספידומטר : 39K ק"מ.

לפי מפרט היצרן יש לעשות טימינג כל 3 שנים או 90K ק"מ , אז עשו טימינג והחליפו מותחן , החליפו פלאגים ופילטר אוויר, רפידות בלם ועשו חריטה לדיסקים.

אבל למה לכל הרוחות לא החליפו שמנים? שמן מנוע( לא הכרחי בטיפול שנתי?) מה עם, שמן גיר? לא מחליפים מתישהוא?

האם כשעושים טימינג מחליפים מוזל קירור?

 

לציין ששנה שעברה הרכב עשה טיפול גדול שכלל החלפת אטם ראש מנוע, וכלל גם החלפת שמנים.

ד"א המוסך הוא שרודר בבני ברק(המרכזי).

 

תודה

איך הגעת למצב שאתה צריך חריטה בדיסקים, זה משהו בכלל לא סטנדרטי במיוחד עם קילומטראז' כמו שלך
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הגעת למצב שאתה צריך חריטה בדיסקים, זה משהו בכלל לא סטנדרטי במיוחד עם קילומטראז' כמו שלך

 

למה לא? 40K לחריטה זה לא כ"כ מעט. במיוחד אם נניח הרפידות הוזנחו ומצבן היה מספיק גרוע בשביל פגיעה בדיסקים עצמם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המממ.. כנראה סגנון נהיגה , אגב לפני שנה בטיפול הקודם הוחלפו דיסקים קדמיים והוחלפו הרפידות , הוחלפו גם רפידות לברקסים האחוריים. אתמול נאמר שהברקסים הקדמיים בסדר לא הוחלפו רפידות / לא נחרטו צלחות.

 

הרכב שלי זללז / זולל דלק משהו כמו 1:8 כשרוב הנסיעות הן בין עירוניות, כעת לאחר שהוחלפו 4 פלגים האם אוכל לצפות לירידה בצריכה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המממ.. כנראה סגנון נהיגה , אגב לפני שנה בטיפול הקודם הוחלפו דיסקים קדמיים והוחלפו הרפידות , הוחלפו גם רפידות לברקסים האחוריים. אתמול נאמר שהברקסים הקדמיים בסדר לא הוחלפו רפידות / לא נחרטו צלחות.

 

הרכב שלי זללז / זולל דלק משהו כמו 1:8 כשרוב הנסיעות הן בין עירוניות, כעת לאחר שהוחלפו 4 פלגים האם אוכל לצפות לירידה בצריכה?

 

רגע. בלבלת אותי. טיפול קודם החליפו בלמים קדמיים קומפלט ורפידות מאחור, ועכשיו חרטו אחוריים? זה כבר נשמע קצת מוזר. קודם כל האחוריים צריכים להחזיק מעמד הרבה יותר, דבר שני - תוך שנה עוד פעם צריך להחליף רפידות?

 

בנוגע לצריכה - היא גבוהה לנסיעות בינעירוניות. גם אם הרכב אוטומטי. בבינעירוני הוא לא צריך לרדת מ-1:10, בהנחה ואתה לא נוסע כמו מטורף.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרפידות שהחליפו נמצאות אצלי ברכב , איך ניתן לדעת אם הן גמורות?

 

האם הפלגים שהחליפו ( זה חלק מהמפרט של הטיפול או שמצאו שהם לא תקינים?) יכלו לגרום לצריכה המוגברת של דלק? הרכב אכן אטומט עם מנוע 1.6.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרפידות שהחליפו נמצאות אצלי ברכב , איך ניתן לדעת אם הן גמורות?

 

האם הפלגים שהחליפו ( זה חלק מהמפרט של הטיפול או שמצאו שהם לא תקינים?) יכלו לגרום לצריכה המוגברת של דלק? הרכב אכן אטומט עם מנוע 1.6.

 

תבדוק את העובי שלהן. יש עובי מינימום (שאני לא זוכר כרגע) שמתחתיו צריך להחליף. אולי מישהו אחר שיודע מהו יוכל לכתוב.

 

בנוגע לפלגים - לא סביר שהם היו במצב כזה גרוע שהצריכה כ"כ גבוהה בגללם. רבים יותר הסיכויים שזה איזה חיישן שפעולתו לא תקינה. בכל מקרה, בדוק אם הצריכה השתנתה לטובה. היא לא אמורה להיות 1:8 בנסיעות בין עירוניות אלא יותר לכיוון 1:12 במנוע 1.6.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי!

מעניין לדעת למה עשו לך אטם ראש לאחר מעט K שהרכב עבר.היתה בעיית לך התחממות ?

השאלה שלי נובעת כי אתמול היה אצלי לקוח אם 307 2002 - K27000 לאחר

בדיקת קניה במכון ,היה רשום דליפת מים מהאטם בין הראש למנוע.

דווחו אם ידועה בעיה הנ"ל ב-307.

תודה NKO

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הגעת למצב שאתה צריך חריטה בדיסקים, זה משהו בכלל לא סטנדרטי במיוחד עם קילומטראז' כמו שלך

החליפו לו אטם ראש מנוע ואתה דואג בקשר לדיסקים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא? 40K לחריטה זה לא כ"כ מעט. במיוחד אם נניח הרפידות הוזנחו ומצבן היה מספיק גרוע בשביל פגיעה בדיסקים עצמם.

 

רוני

איך אפשר "להזניח" רפידות? למה הכוונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי!

מעניין לדעת למה עשו לך אטם ראש לאחר מעט K שהרכב עבר.היתה בעיית לך התחממות ?

השאלה שלי נובעת כי אתמול היה אצלי לקוח אם 307 2002 - K27000 לאחר

בדיקת קניה במכון ,היה רשום דליפת מים מהאטם בין הראש למנוע.

דווחו אם ידועה בעיה הנ"ל ב-307.

תודה NKO

לפני כשנה טיפול דו שנתי בטסט התגלתה נזילה של נוזל קירור על הבלוק , הוחלף האטם במסגרת האחריות, כנראה בעיה לא רק שלי , שמעתי על עוד אחד שהוחלף לו האטם , גם הרכב שלי משנת 2002.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...