Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אונו 92, בעייה בהילוכים


tisan4us
שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום יש ברשותי אונו 92 עכשיו בעיה שאני מעביר לרווס ממש צריך להפעיל כוח , לפעמים אם אני "מצליח" ההילוכים קשים מה לעשות (רק ברוורס) ? בעייה של שמן גיר??

אהה ואני אנצל את הת'רד הזה שפתחתי לעוד בעיה :), כשאני מפעיל את הרכב בבוקר (שהרכב קר), אז ממש קשה, צריך להניע 3 פעמים ככה ולתת שלוש תרבע גז, אז לקחתי ספרי של קרבורטורים, ניקיתי (השפרצי לתוך הקרבורטור , זה לא נשמע טוב :wink: ), ולא עזר, אבל אומנם אחרי ששמתי את הספרי (היה קשה להניע כי זה ניקה את הקרבורטור), יצא מלא עשן שחור, אומנם זה לא עזר להתנעה בכלל, לקחת את הקרבורטור לניקוי?

Suzuki Jimny

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקוה שבהתנעה כשהמנוע קר, אתה מושך קודם את המשנק (צ'וק) ואם בכל זאת יש בעיה אז יתכן והוא פועל רק חלקית ויתכן שיש לבדוק מצתים וכו'.

לגבי שילוב להילוך אחורי, יש לבדוק את מצב המצמד (קלאץ') ואם הוא תקין אז הבעיה תיתכן מזרועות ידית הילוכים או מתיבת ההילוכים עצמה. לא ניתן לאתר זאת דרך המסך והמקלדת אלא במוסך.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום יש ברשותי אונו 92 עכשיו בעיה שאני מעביר לרווס ממש צריך להפעיל כוח , לפעמים אם אני "מצליח" ההילוכים קשים מה לעשות (רק ברוורס) ? בעייה של שמן גיר??

אהה ואני אנצל את הת'רד הזה שפתחתי לעוד בעיה :), כשאני מפעיל את הרכב בבוקר (שהרכב קר), אז ממש קשה, צריך להניע 3 פעמים ככה ולתת שלוש תרבע גז, אז לקחתי ספרי של קרבורטורים, ניקיתי (השפרצי לתוך הקרבורטור , זה לא נשמע טוב :wink: ), ולא עזר, אבל אומנם אחרי ששמתי את הספרי (היה קשה להניע כי זה ניקה את הקרבורטור), יצא מלא עשן שחור, אומנם זה לא עזר להתנעה בכלל, לקחת את הקרבורטור לניקוי?

בקשר להתנעה בלבד , הפתרון נמצא בשאלתך! לקחת את הרכב לניקוי קרבורטור!

התנעה קלה במכה ראשונה מובטחת! עזור לעצמך ולא רק לאחרים(גש לתותח) !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסית ללחוץ דאבל קלאץ לפני שאתה מכניס לרוורס?

 

יכול להיות שזה יעזור

אין צורך בשום דבל קלאץ!

יש לבדוק שמן גיר, לנסות למתוח במקצת כבל קלאץ!

במידה ולא יעזור, חשד לסינכרונים שחוקים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון שאין צורך,

אבל אם יש לו בעיה שקשה להעביר,

מן הסתם באופן זמני עד לתיקון שצביקה המליץ כרגע,

אפשר לעשות דאבל קלאץ' אני לא רואה שום דבר רע בזה.

לא בטוח שיעזור, אבל אפשר לנסות..

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 המלצות.

- תיתן למנוע "להירגע" , להגיע למצב סרק לחלוטין ואז תשלב.

-דבר נוסף לפני שאתה משלב לרוורס, ואחרי שאתה מחכה לסיבובי סרק נמוכים, תשלב ל3 או 4 (כמובן בלי להרים את הקלאצ'), ואז לרוורס.

 

מה שגם יכול להיות (וסביר להניח בעייה בסינכרון , גיר משופץ - 500-800 שקל).

 

לגבי ההתנעה, ראה המלצות אחרים, לפתוח משנק (צ'וק) עד ל3/4, סיבוב סוויצ' מספר שניות לבסוף

יתניע , בדרך כלל באונו לא נשאר כמעט דלק בקרבורטור הכל חוזר בעודפים.

 

הנאה מובטחת;)

lior . p

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:-)

-

 

 

 

לגבי ההתנעה, ראה המלצות אחרים, לפתוח משנק (צ'וק) עד ל3/4, סיבוב סוויצ' מספר שניות לבסוף

יתניע , בדרך כלל באונו לא נשאר כמעט דלק בקרבורטור הכל חוזר בעודפים.

 


לליאור שלום רב!

לטענתך שבאונו ,לא נשאר כמעט דלק בקרבורטור, כי הכל חוזר בעודפים...אין אחיזה במציאות!

מפלס הדלק בקרבורטור, באונו או בכל רכב אחר, קבוע, כל הזמן!

מפלס הדלק לא משתנה, ונשאר קבוע בכל תנאי הנסיעה, בכל מהירות שהיא, משאבת הדלק

ממלאה את הנדרש בעת פעולת המנוע, ובעת כיבוי הרכב, הדלק שבקרבורטור, אינו חוזר לטנק,

ושומר על המפלס כאמור , לפי הכמות שקבע מתכנן הקרבורטור.. וזאת גם הרכב

לא ינוע חודש , שנה, ואו בשבת .יום כיפור, או בשביתה של ההסתדרות, או של תחנות הדלק, הדלק

לא חוזר לטנק!!!

לילה טוב!

ההנאה מובטחת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ולא יעזור, חשד לסינכרונים שחוקים!

בברכה

צביקה

רציתי לשאול מה קילומטראז' סביר לשחיקת סינכרונים ? או יותר נכון מהו החריג ביותר(לנמוך) שנראה לך ?

האם 70K הוא סביר ? האם תיתכן שחיקה בקמ' כזה עד לרמת קושי בהכנסה לראשון ?

 

יניב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך בשום דבל קלאץ!

יש לבדוק שמן גיר, לנסות למתוח במקצת כבל קלאץ!

במידה ולא יעזור, חשד לסינכרונים שחוקים!

בברכה

צביקה

 

שלום צביקה.

איין סינכרונים להילוך אחורי!!!

הבעיה או מצמד לא תקין או שמן לא מתאים או תקלה בידית ההילוכים

או בעיה אחרת בתוך הגיר.

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לשאול מה קילומטראז' סביר לשחיקת סינכרונים ? או יותר נכון מהו החריג ביותר(לנמוך) שנראה לך ?

האם 70K הוא סביר ? האם תיתכן שחיקה בקמ' כזה עד לרמת קושי בהכנסה לראשון ?

 

יניב.

אין צורך להתעלק על כל שרשור עם בעייתך.

אפשר לשחוק סנכרונים גם ב-1K ק"מ.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום צביקה.

איין סינכרונים להילוך אחורי!!!

 

הבעיה או מצמד לא תקין או שמן לא מתאים או תקלה בידית ההילוכים

או בעיה אחרת בתוך הגיר.

 

בברכה בני ל

בני אתה צודק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי!

בדיגמי האונו ישנם סוגים שונים של ת"ה שמשתנים

לפי נפח המנוע .ובשנת הדגם 92 החלו להופיע ת"ה

כאשר להילוך אחורי בלבד, ישנו כבל שמחובר לידית ההילוכים.

באם בדגם האונו שלך מופיע כבל הנ"ל?

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 המלצות.

- תיתן למנוע "להירגע" , להגיע למצב סרק לחלוטין ואז תשלב.

-דבר נוסף לפני שאתה משלב לרוורס, ואחרי שאתה מחכה לסיבובי סרק נמוכים, תשלב ל3 או 4 (כמובן בלי להרים את הקלאצ'), ואז לרוורס.

 

הנאה מובטחת;)

זה נעשה כבר ללא הצלחה

ול nko אין לי שום כבל שמחובר לידית הילוכית

Suzuki Jimny

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...