Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי בשבוע שעבר סוזוקי איגניס 2002 אוטומטית עם 155K קילומטר .

אתמול הכנסתי אותה למוסך ל"יישור קו" החלפת מסננים שמן למנוע וכו'.

המוסך שבדק אותה בדק את השמן גיר, ואמר שהשמן גיר כבר במצב לא משהו וקצת שרוף.

משמועות הבנתי שמאוד בעייתי להחליף שמן גיר ושזה יכול להרוס את הגיר ושזו תופעה מוכרת.

התייעצתי עם עוד אנשי מקצוע, והדעות מגוונות.

אני חושב שמעולם לא הוחלף שמן גיר ברכב והגיר כרגע עובד כרגיל,

מה הייתם מייעצים לי לעשות ?

תודה מראש !

פורסם

אישית מהניסיון שלי בסוזוקי ג'ימני אם לא החליפו שמן גיר לאחר 40K ק'מ, אין מה לעשות לא מחליפים כי זה רק יזיק ויהרוג את הגיר מהר מהרגיל.

יש סבירות שזה דומה או זהה באיגניס (בכל זאת, שניהם סוזוקי).

לדעתי האישית לא להחליף ולחכות שהגיר יגיע לפרק סיום חייו, זה יכול לקרות מחר וזה יכול לקחת עוד שנים.

אני שוב מדגיש שזו דעתי האישית שמבוססת על ניסיון מג'ימני.

×
×
  • תוכן חדש...