Jump to content

ohadbens4

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ohadbens4

  1. שלום לכולם, רכשתי בשבוע שעבר סוזוקי איגניס 2002 אוטומטית עם 155K קילומטר . אתמול הכנסתי אותה למוסך ל"יישור קו" החלפת מסננים שמן למנוע וכו'. המוסך שבדק אותה בדק את השמן גיר, ואמר שהשמן גיר כבר במצב לא משהו וקצת שרוף. משמועות הבנתי שמאוד בעייתי להחליף שמן גיר ושזה יכול להרוס את הגיר ושזו תופעה מוכרת. התייעצתי עם עוד אנשי מקצוע, והדעות מגוונות. אני חושב שמעולם לא הוחלף שמן גיר ברכב והגיר כרגע עובד כרגיל, מה הייתם מייעצים לי לעשות ? תודה מראש !
  2. שלום לכולם, אני סטודנט שמחפש רכב אמין,חסכוני(כמה שאפשר),ושהאחזקה שלו תהיה זולה . אני נוסע בין עירוני לפחות פעם-פעמיים בשבוע (ב"ש-ת"א) וביום יום הרכב נוסע בעיר(הרכב לא נח). תקציב של כ20K מצאתי סוזוקי איגניס בשנתונים שונים 2002/3 מיד פרטית או 2006 מהשכרה. האפשרות השניה שחשבתי עליה היא אקסנט 2007 1.4. כל הרכבים אוטומטיים עם כ160K קילומטר. מה הייתם ממליצים איגניס או אקסנט ? אולי תפתחו לי קו מחשבה אחר ? תודה מראש !!!
×
×
  • תוכן חדש...