Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אתמול כשחזרתי לאוטו ראיתי שדפקו אותו, למזלי הנזק לא גדול והפח לא התעקם או משהו כזה..

הבן אדם לא השאיר פרטים וגם אין לי דרך לאתר אותו..

המכה היא בפגוש האחורי והשריטה יחסית עמוקה.

רציתי לדעת כמה בערך אמור לעלות תיקון של דבר כזה , האם זה אפשרי או בכלל כדאי ולא יהיו הבדלי צבע ( הלכתי לבעל מקצוע והוא אמר לי שמכחול לא יתאים לדבר כזה והוא מוכן לעשות צביעה נקודתית ב300 שקל).

 

בנוסף חיישן הרוורס קיבל מכה ויצא מהמקום , אפשר להגיד שהוא קצת נשבר מבפנים אבל החזרתי אותו ופשוט עכשיו יש לו קילוף צבע, אני מפחד שהחיישן נדפק כתוצאה מהמכה - יש אפשרות להחליף רק חיישן אחד? (החיישנים מהחברה מדובר בהונדה סיוויק 2014) אם כן כמה אמור לעלות העניין הזה?

 

תודה רבה לכם!

 

תמונה:

http://up410.siz.co.il/up1/tyzy0ylm2tyf.jpg

פורסם

לא מבין את הפחח הזה .

מכחול לא מתאים , אבל צביעה נקודתית כן מתאים ?

הרי משתמשים במכחול בשביל לעשות צביעה נקודתית .

 

חבל שלא שאלת את הפחח , מה שלבי התהליך שהוא עושה לתיקון .

 

לדעתי פשוט תקנה ספריי צבע לפי קוד צבע ,ותן נגיעות קלות של צבע על המקום השחור .

 

אבל זאת החלטה שלך.

פורסם

קנה ספריי צבע או בקבוקון קטן, יעלה בערך 50

לפי מה שאני יודע אפשר גם לצבוע את החיישן והוא יעבוד

תבדוק לפני שהחיישן עובד בכלל כי אם הוא נשבר יש סיכוי קטן שהוא לא פועל

ואז אפשרי להזמין באיביי בשקלים בודדים אחד חדש באותו הצבע

×
×
  • תוכן חדש...