Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מעוניין לקנות רכב ראשון התקציב שלי הוא עד 14,000 אני לא צריך רכב משפחתי אני צריך רכב קטן ונוח ושיראה די טוב יחיסת

חשבתי על סיאט אביזה או סיאט לאון

 

הדרישות מהרכב :

שהיה חסכוני מבחינת דלק

טיפולים זולים

אמין

פורסם

לאון היא משפחתית,ידני או אוטומט?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פונטו ספייס יכולה להיות אופציה טובה,כדאי לחפש רמת איבזור elx,היא בעלת גיר רציף.

יונדאי גטס לא הכי חסכונית,אבל אמינה,חפש רמת איבזור gls/gli.

יש גם את אחותה הגדולה של הגטס-אקסנט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
פונטו ספייס יכולה להיות אופציה טובה,כדאי לחפש רמת איבזור elx,היא בעלת גיר רציף.

יונדאי גטס לא הכי חסכונית,אבל אמינה,חפש רמת איבזור gls/gli.

יש גם את אחותה הגדולה של הגטס-אקסנט.

תודה אחי אחלה אופציות אם אני לא יקח את האביזה כנראה יקח אחד מהם אם תוכל לענות לי על כמה שאלות זה ממש יעזור לי

 

1.כמה עולה להחזיק רכב כמו אביזה שבממוצע בחודש?

2. כמה דלק היא לוקחת ?

3.האם יש לה הרבה בעיות ?

4.שווה לנער בן 18 לקנות רכב ?

פורסם

כמו רכב ממוצע,למשל ביטוח אתה יכול לבדוק באינטרנט,טסט כ 1000 שקל בשנה,מבחינת תיקונים אי אפשר לדעת.

איני מכיר את הגיר האוטומטי שלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כמו רכב ממוצע,למשל ביטוח אתה יכול לבדוק באינטרנט,טסט כ 1000 שקל בשנה,מבחינת תיקונים אי אפשר לדעת.

איני מכיר את הגיר האוטומטי שלה.

אוקי כמה עולה להחזיק רכב ממוצע ?

פורסם

קשור כמה אתה נוסע,לדוגמא אני נוסע קרוב ל2000 ק"מ בחודש זה יוצא קרוב ל1200 ש"ח דלק.

ביטוח לסוזוקי באלנו לנהג חדש וצעיר עולה קרוב ל4500 בשנה(375 בחודש)אגרת רישוי עולה 1080(90 לחודש)

טיפול כל חצי שנה של שמן ומסנן שמן בלי מוסך עולה בסביבות ה150 שקל(300 בשנה25 לחודש).

מה שיצא עד עכשיו:

1200+375+90+25=1690, זה לא כולל את ה-100 שמשלמים בדואר לפני הטסט, צמיגים 1000 לרביעיה או רפידות או טיפולים גדולים.

כל זה בלי עלויות מוסך תוסיף עלויות מוסך זה עולה לפחות ב150 מינימום לטיפול קטן.

 

רכבים אוטומטים לא חסכוניים מטבעם מנועים של 1600 על שלדת כבדות כמו גולף או לאון לא בדיוק מועילות בחסכון.

איביזה זה רכב של צעירים משמע הדבר שיש מצב שהרכב היהי קרוע ויעד לגניבות(גנבים,לך תבין מי ירצה לגנוב גרוטאה משנת 2000).

פורסם

השאלה שלך לא נכונה, אין דבר כזה עלות רכב ממוצעת ... כל קטגוריה "והעלות" שלה.

אתה צריך להגיד מה התקציב שלך, וכמה אתה מתכנן להוציא כל חודש על הרכב ....

רמז, זה יהיה מעל 1500 שקל בחודש (כולל דלק) ולא כולל תקלות. אני מדבר על ביטוחים וכו'.

אם זה הכיוון, אפשר לעזור לך, אם לא תוכל לעמוד בזה מבחינת התקציב, ממליץ לחכות קצת.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם (נערך)
השאלה שלך לא נכונה, אין דבר כזה עלות רכב ממוצעת ...

רמז, זה יהיה מעל 1500 שקל בחודש (כולל דלק) ולא כולל תקלות. אני מדבר על ביטוחים וכו'.

אם לא תוכל לעמוד בזה מבחינת התקציב, ממליץ לחכות קצת.

אני רוצה לחזק את דבריך!

 

לפותח האשכול, אתה נשמע צעיר ונמהר מדי

אני אתן לך את עצמי כדוגמא

את הרכב הראשון שלי קניתי רק בגיל 25, פיאט פונטו 99 1.3 ידני

בסכום של 1,900 ש״ח...

וזה היה לפני שנה וחצי.

 

בנוסף, אל תצפה לחסכון בתצרוכת דלק כשאתה מחפש גיר אוטומטי ומנוע של רכב משפחתי.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
קשור כמה אתה נוסע,לדוגמא אני נוסע קרוב ל2000 ק"מ בחודש זה יוצא קרוב ל1200 ש"ח דלק.

ביטוח לסוזוקי באלנו לנהג חדש וצעיר עולה קרוב ל4500 בשנה(375 בחודש)אגרת רישוי עולה 1080(90 לחודש)

טיפול כל חצי שנה של שמן ומסנן שמן בלי מוסך עולה בסביבות ה150 שקל(300 בשנה25 לחודש).

מה שיצא עד עכשיו:

1200+375+90+25=1690, זה לא כולל את ה-100 שמשלמים בדואר לפני הטסט, צמיגים 1000 לרביעיה או רפידות או טיפולים גדולים.

כל זה בלי עלויות מוסך תוסיף עלויות מוסך זה עולה לפחות ב150 מינימום לטיפול קטן.

 

רכבים אוטומטים לא חסכוניים מטבעם מנועים של 1600 על שלדת כבדות כמו גולף או לאון לא בדיוק מועילות בחסכון.

איביזה זה רכב של צעירים משמע הדבר שיש מצב שהרכב היהי קרוע ויעד לגניבות(גנבים,לך תבין מי ירצה לגנוב גרוטאה משנת 2000).

אוקיי תודה על התשובה

 

השאלה שלך לא נכונה, אין דבר כזה עלות רכב ממוצעת ... כל קטגוריה "והעלות" שלה.

אתה צריך להגיד מה התקציב שלך, וכמה אתה מתכנן להוציא כל חודש על הרכב ....

רמז, זה יהיה מעל 1500 שקל בחודש (כולל דלק) ולא כולל תקלות. אני מדבר על ביטוחים וכו'.

אם זה הכיוון, אפשר לעזור לך, אם לא תוכל לעמוד בזה מבחינת התקציב, ממליץ לחכות קצת.

 

אני רוצה לחזק את דבריך!

 

התקציב שלי עומד על 10-13

ויש לי מספיק כסף להחזיק את הרכב אם ז 1600 שקל בחודש אני עובד..

 

 

לפותח האשכול, אתה נשמע צעיר ונמהר מדי

אני אתן לך את עצמי כדוגמא

את הרכב הראשון שלי קניתי רק בגיל 25, פיאט פונטו 99 1.3 ידני

בסכום של 1,900 ש״ח...

וזה היה לפני שנה וחצי.

 

בנוסף, אל תצפה לחסכון בתצרוכת דלק כשאתה מחפש גיר אוטומטי ומנוע של רכב משפחתי.

 

אני יודע שאני צעיר ובאמת ממהר אבל מה לעשות אני צריך רכב וגם ממש רוצה

×
×
  • תוכן חדש...