Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אהלן

 

אז ההורים התחדשו בסובארו אימפרזה 2007 1.5RX אוטומט, עגלה אמיתית

הרכב עם 105 סוסים ומרגיש חלש מאוד, יש אפשרות להוסיף לו לפחות איזה עשרה סוסי פוני?

האוטו מבחינה מכאנית מתוקתק, יד 00 100 אלף ק"מ

 

תודה.

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם

הרכב הזה מלכתחילה לא אמור להיות חזק או ביצועיסט וחבל להשקיע על שיפורים כאלה כסף. אם אתה מתעקש, אפשר להתקין צ׳יפ למחשב מנוע ולהעלות את ההספק ב-8-12 כ״ס וגם אח״כ אל תצפה למטוס קרב.

פורסם

12 כ"ס ע"י צ'יפ בלבד? נשמע מצויין, איפה ניתן להתקין וכמה עולה התענוג פחות או יותר?

קיים מצב כזה שהצ'יפ גם ישפר את צריכת הדלק, נכון?

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם

יש לא מעט סדנאות שמתעסקות עם צ'יפים,תבדוק איתם והם יגידו לך בדיוק כמה אפשר להוסיף.

אל תצפה לשיפור בצריכת הדלק.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
8-12 סוסים מניהול מנוע בלבד לרכב אטמוספרי 1500 סמ"ק?!

ידידי, זה לא הגיוני ולא אפשרי.

 

הגיוני בהחלט. תבדוק את זה. פותח השרשור צריך לקחת בחשבון רצועת מומנט צרה יותר.

פורסם

8-12 סוסים מצ'יפ זה לא בשמיים.

תחשוב באחוזים. זה יסתדר לך יותר.

לפות"ש, לדעתי, השיפור הטוב ביותר יהיה להחליף לתיבה ידנית...

בכל אופן.

כמה אפשרויות:

1. קיט יניקת אוויר שילווה באגזוז פתוח מעט יותר.

2. שיפור רכיבי שלדה. תתפלא כמה אנרגיה מתבזבזת על סגירת חופשים ורכינת המתלים. החלפת תותבי הזרועות בקשיחים יותר, החלפת תותבי הבולמים בקשיחים יותר, החלפת בולמים וקפיצים בטובים יותר. הרכב ירגיש חד יותר, ומגיב יותר.

3. ההמלצה המקורית- תחליף לתיבה ידנית.

זהו.

פורסם
8-12 סוסים מצ'יפ זה לא בשמיים.

תחשוב באחוזים. זה יסתדר לך יותר.

 

באחוזים זה אפילו עוד יותר לא מסתדר.

בבקשה דוגמא - צ'יפ של אפסולוט לאיביזה קופרה מנוע 1.8T מעלה את ההספק מ-180 כ"ס ל-212.

עליה של כ-18 אחוז בלבד. וזה ממנוע מוגדש בנפח 1800 סמ"ק.

עכשיו אתה רוצה להגיד שזה הגיוני שממנוע אטמוספרי 1500 סמ"ק, 105 כ"ס, עליה של 10 אחוז היא הגיונית??

פורסם

"ההורים התחדשו" כלומר שיפורי שלדה, הסבה לגיר ידני, אגזוז פתוח וכו' כנראה לא יקרה.

שיפור של 12 (ואפילו 8) כ"ס מצ'יפ על מנוע אטמוספרי בכזה נפח?! אני רוצה לראות גרפים. אחרת אין סיכוי בעולם שזה יקרה. אולי יחדד טיפה את תגובת הדוושה מה שיגרום לרכב להרגיש מעט זריז יותר, אבל ברמיסה של הדוושה לא יהיה שום הבדל.

 

בקיצור - עזוב, לא יקרה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
באחוזים זה אפילו עוד יותר לא מסתדר.

בבקשה דוגמא - צ'יפ של אפסולוט לאיביזה קופרה מנוע 1.8T מעלה את ההספק מ-180 כ"ס ל-212.

עליה של כ-18 אחוז בלבד. וזה ממנוע מוגדש בנפח 1800 סמ"ק.

עכשיו אתה רוצה להגיד שזה הגיוני שממנוע אטמוספרי 1500 סמ"ק, 105 כ"ס, עליה של 10 אחוז היא הגיונית??

אני לא בא להציג עובדות אלא יותר דוגמאות:

upsolute חברה מוכרת כאן בישראל מציגה באתר שלה צ'יפים לרכבי בנזין אטמוספרים וברובם מעלה למעל 10%

שברולט אופטרה

בראבו הישנה

תפשפש באתר שלהם ותמצא עוד דוגמאות כאלה

לסמוך עליהם או לא לסמוך עליהם זו כבר החלטה שלך , מה שכן יש הרבה רכבים שיש להם את הצ'יפים של החברה ולא נראה לי שעבדו עליהם פה

Miata ND2

 

פורסם
אני לא בא להציג עובדות אלא יותר דוגמאות:

upsolute חברה מוכרת כאן בישראל מציגה באתר שלה צ'יפים לרכבי בנזין אטמוספרים וברובם מעלה למעל 10%

שברולט אופטרה

בראבו הישנה

תפשפש באתר שלהם ותמצא עוד דוגמאות כאלה

לסמוך עליהם או לא לסמוך עליהם זו כבר החלטה שלך , מה שכן יש הרבה רכבים שיש להם את הצ'יפים של החברה ולא נראה לי שעבדו עליהם פה

 

בוא נתחיל עם זה שאפסוטלוט הם לא רלוונטים כי הם לא עושים טיונינג לסובארו.

דבר שני, כתבת "יש הרבה רכבים שיש להם את הצ'יפים של החברה". התכוונת לרכבים אטמוספריים או מוגדשים?

אם התכוונת למוגדשים, אתה צודק בהחלט - לי היה צ'יפ שלהם על הקופרה והייתי מאד מרוצה.

אם התכוונת לאטמוספריים - איפה ה"הרבה רכבים" האלה שדיברת עליהם? ראית אחד כזה בעיניים או דיברת עם בעלים של אחד כזה?

פורסם

נכון הם לא רלוונטים, הבאתי דוגמאות לטענה שלך שאי אפשר לעלות הספקים של מעל 10% לאטמוספרית. והתכוונתי למוגדשים. אבל אם החברה כל כך פופולרית בשיפורים לגודשות למה שהם ישקרו לגבי אטמוספריות? אם זה היה ציפ פסיכולוגי(יש הרבה כאלה באיביי) הם היו מפרסמים את כל סוגי הרכבים ולא מספר מצומצם של אטמוספריות, לכן מתוקף השם שלהם פה בארץ והחברה עצמה אני נוטה להאמין שהם באמת נותנים את ההספקים הרשומים או הקרובים אליהם. לשאלתך לא הכרתי בעלי אטמוספריות עם ציפ. וכמו שרשמתי בהתחלה הבאתי רק דוגמאות ולא עובדות

Miata ND2

 

פורסם

יותר לכיוון של 5-8 כ"ס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...