Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש סאב...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש סאב בתקציב עד 600 ש"ח, המגבר שלי סוני אקספלוד XM-754HX

הספק 75X4RMS,בגישור לסאב הוא אמור לתת 200RMS\400PEAK.

עד עכשיו הייתי די נעול על הרוקפורד RFZ3412 אבל אחרי "עסקה המוצלחת" שביטלתי אני שוב מחפש סאב ואני מעוניין לשמוע הצעות.

פורסם

פששש אני בשוק שאף אחד עוד לא קפץ והציע לו את ה305C...

בכל מקרה, לי יש את ה3412 אני מאוד מרוצה ממנו, באסים מדוייקים, אולי לא עוצמתי כמו ה305, אבל בהחלט איכותי יותר.

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

פורסם

תסתכל על התמונה שיש לו בפרופיל, אתה באמת חושב שמישהו צריך להגיב מילה בנושא פיוניר ? :)

 

בכל אופן לא היתי קורא לרוקפורד תמורה מומלצת למחירים המופרזים שדורשים עליו.. אבל זה אני.

הסיבה היחידה שכן היתי ממליץ לך, זה רק בגלל שטרחת כל כך הרבה בשביל תיבה מדוייקת, אז חבל..

 

TCT צריך הגברה בהתאם.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עד לפני כמה זמן באמת רציתי רק פיוניר אבל עכשיו אני פתוח גם להצעות אחרות, באמת חבל על התיבה יצא לי תיבה ממש מדוייקת להמלצת יצרן של הרוקפורד 35.5 ליטר(מומלץ 35.4) אבל לא נורא, מקסימום נבנה תיבה אחרת

פורסם

אהה מצטער לא שמתי לב להספק של המגבר שלו

בכל אופן יש לחבר שלי סאב וופר של אולטימט ULTIMATE וראיתי שבאתר שהבאתי לך מוכרים אותו גם

סאב פצצה חזק ומדויק זה יושב אצל חבר ביונדאי אקסנט והוא מרוצה עד הגג היה לו לפני את הפיוניר 305C והוא פשוט היה מורח ולא מדוייק חבר שלי גם חיפש כמוך סאבים בתקציב של 600 שקל והאמת שהסאב הזה היה הבחירה הטובה בגלל שהוא נתן את התמורה הכי טובה לכסף באיזור ה-600 שקל ומעלה

סאב מדוייק וחזק אני אישית אם היה לי תקציב של 600 שקל זה הסאב שהייתי קונה כי שמעתי אותו והוא נשמע הרבה יותר טובה מסאבים אחרים במחיר שלו

 

http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=467

×
×
  • תוכן חדש...