Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אז במרץ אבי יהיה בברלין, והייתי מעוניין לרכוש שם את הניקון D7000/7100.

 

אז רציתי לדעת, האם מישהו יכול להמליץ על חנות צילום בעיר.

 

חוץ מחנות אחת SATURN בALEXANDERPLATZ שהיא מאוד יקרה, לא מצאתי שום דבר.

 

בגוגל אני חיפשתי, אבל מצאתי רק אתרים בגרמנית שגוגל TRANSLATE לא תרגם לי טוב (הרבה JS).

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

סבא וסבתא שלי גרים בברלין כך שיצא לי לקנות משם לא מעט דברים.

לגבי מחירים של ציוד צילום אני לא יודע.

מה שאני כן יכול להגיד לך זה תשווה מחירים ותשלח לבית המלון שבו אביך ישהה, יש לך מספיק זמן כדי לארגן את הכל.

אתר השוואת מחירים בגרמניה - http://www.guenstiger.de/

אם בכל זאת אתה רוצה, יש שתי רשתות נוספות שאפשר לבדוק בהן מחירים:

http://www.conrad.com/ce/

http://www.mediamarkt.de/

פורסם

האתר השוואות חביב למדי, אבל הוא מרבה להציע את EBAY.

 

ואני מעדיף חנות פיזית, ושתהיה קלה לאיתור. כי אבי לא יסתובב בכל רחבי ברלין.

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

מהסתכלות קצרה ברשת, רמת המחירים בארץ לא גבוהה בהרבה מבחו"ל (אירופה וארה"ב).

האם זה שווה התעסקות? מכס, ענייני אחריות וכיוצב'?

 

איני יודע מה רמת ההתמחות שלך בתחום, אבל שים לב שבהרבה מקרים נמכרת רק גוף המצלמה ללא עדשה.

פורסם

למיטב נסיוני בברלין מחירי הציוד דומים מאוד למחירים בארץ, ואולי אף גבוהים יותר בחלק מהמקרים.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם (נערך)

בדוק מחירים מול חנויות רשת ישראליות (כגון cameramia ו-camera.co.il) - משיטוט בעבר ברשתות שהוזכרו (Saturn ו-MediaMarkt וכן fnac הצרפתית) שהן רשתות כלל אירופיות בדרך כלל הרכישה בישראל יותר זולה, במיוחד ביבוא מקביל. היה לי פעם קטע בניס שבו חשבתי לקנות עדשה מסויימת, ניצלתי תצוגה של האייפד (הראשון, שיצא לשוק מספר ימים קודם) ונכנסתי לזאפ, רק כדי לגלות שהמחיר בישראל זול בכ-10%.

 

לגבי קונראד - יש להם חנות בקרבת Hermannplatz שבה נהניתי מאוד במציאון ויצאתי עם מכשיר סלולרי בסיסי לאבא שלי בפרוטות ועוד כל מיני שמונצע'ס, דומני שיש להם סניף גם ב-Ku'Damm.

 

הסתייגות קטנה - השיטוט האחרון שלי בחיפוש אחר ציוד צילום היה לפני כשנתיים-שלוש, כך שאני לא מעודכן, ומציין רק ניסיון קודם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אחרי שהסתובבתי קצת באתרים, המחירים הם באמת כמעט כמו בארץ.

 

ואני חשבתי שבחו"ל יותר זול... :(

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

:-D

בזה אני בטוח, בגלל זה אני מתכנן לנסוע לשם באיזור ספטמבר.

 

אבל כרגע, אני מחפש גאדג׳טים ומצלמה חדשה. :-P

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

רק כדי לסגור את הנושא -

חברים מגרמניה שמבקרים תדיר בארץ העדיפו בקפיצה האחרונה

לשדרג את המצלמה פה, בארץ הקודש, בתחילת הטיול.

ככה זה. צריך לאזן את מחירי הבירה, כנראה...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בגרמניה לא יותר זול מהארץ, בשוויץ יהיה לך יותר זול (משום מה בשוויץ האלקטרוניקה יותר זולה) קיט 7100 יעלה לך 1111 פרנק

אם הייתי חובב סקי, אולי הייתי חושב על זה. :D

אבל, גרמניה זה אוקטוברפסט.

 

HANS - כנראה שכן, אתה צודק.

טוב, אני כנראה אקנה פה בסוף.

 

תודה לכולם :)

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

קניתי אתמול את הD7100 (בארץ).

אם יש לך שאלות אתה מוזמן לשאול.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אחרי שהסתובבתי קצת באתרים, המחירים הם באמת כמעט כמו בארץ.

 

ואני חשבתי שבחו"ל יותר זול... :(

 

צריך לזכור שהגרמנים מרוויחים ביורו אז מחיר מצלמה שם ביחס למשכורת ממוצעת גרמנית כן נמוך ממחיר מצלמה בישראל עם משכורת ממוצעת ישראלית. (למען האמת צריך להתייחס לשכר חציוני אבל הכוונה ברורה)

×
×
  • תוכן חדש...