Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קצת טריווית מגבים;

ליגואר E TYPE ול MGB היו 3 מגבים, בשל בעובדה שהיתה להן שמשה רחבה ונמוכה מאד.

למרבית המכוניות האמריקאיות היו מגבים מופעלי וואקום; לחיצה בריאה על דוושת הגז היתה מפסיקה את פעולתם לשניות ארוכות.

רק בתחילת שנות ה 70' נגמלו מהרעיון הגרוע הנ"ל.

הפיאט טמפרה היתה מכונית 3 הקופסאות הראשונה שהיתה בעל מגב אחורי.

לכל דגמי סדרה 105 של אלפא רומיאו (ג'וליה, ג'וניור, ברלינה וספיידר) היו מגבים "שישבו" זה על גבי זה, וגם במרצדס השתמשו שנים ארוכות בשיטה זו, כמו גם הפיג'ו 307.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מעבר לפיג'ו 307 וש גם את ההונדה סוויק אם אני לא טועה. מדוע הפסיקו להשתמש בשיטת המגבים זה על זה?

בנוגע למגב הבודד, לפחות באונו זה היה רעיון גרוע מאוד. עד שהמגב היה עובר על כל השמשה לא הייתי רואה כלום בגשם חזק, ומעבר לזה לא כל השמשה היתה נקיה.

אם אני לא טועה בטויוטה יאריס החדשה יש גם מגב בודד.

פורסם

למרבית המכוניות האמריקאיות היו מגבים מופעלי וואקום; לחיצה בריאה על דוושת הגז היתה מפסיקה את פעולתם לשניות ארוכות.

רק בתחילת שנות ה 70' נגמלו מהרעיון הגרוע הנ"ל.

 

נראה לי שהשיטה שהייתה בסיטרואן דה שבו הייתה עדיפה:

 

מגבים הופעלו עי ידי כבל ספידומטר, ככך שהאוטו היה נוסע יותר מהר-הם פעלו יותר מהר...היום יצרנים עלו על זה ויש ברכבים מודרניים מגבים עם השהיה משתנה בתלות במהירות.

 

 

פורסם

למה צריך את הסיבוכים האלה (משתנה מהירות ספידומטר?) למה לא לתת בידית אפשרות לעוצמה וזהו?

 

שכחתם את הסיאט אלטאה (והלאון נראה לי) מה שנים האחרונות, שהמגבים לא יושבים אחד על השני, אלה מאוחסנים בקצוות של השמשה.

פורסם

מישהו יודע לאיזה רכב יש מגבים לכיוון הלא נכון למרות הגה שמאלי במקור?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
למה צריך את הסיבוכים האלה (משתנה מהירות ספידומטר?) למה לא לתת בידית אפשרות לעוצמה וזהו?

 

אם אתה מדבר על סיטרואן דה שבו, אז באמת הייתה ידית, במצב עמידה כבל ספידומר לא מסתובב ומגבים לא פעלו. ואם היית רוצה לנקות את השימשה כשהאטו עומד, היית מסובב ידית ומזיז את המגבים ידנית :o:o

 

 

בנוגע למכוניות מודרנית: יש מצבים, בעיקר כשהגשם חלש בהם כמות המים על השמשה בעמידה במקום היא יחסית קטנה, אבל בנסיעה מהירה עולה רסס מים מרכב שנוסע לפניך וכמות המים על השמשה גדולה. ומאוד נחמד כשמגבים מגבירים מהירות לבד כשנוסעים מהר וחוזרים לפעולה עם השהיה כשהרכב עומד.

 

 

כמובן בלי קשר יש אפשרות בידית לשנות מהירות.

 

 

פורסם
מישהו יודע לאיזה רכב יש מגבים לכיוון הלא נכון למרות הגה שמאלי במקור?

אוסטין אלגרו ופיג'ו 404.

בשניהן המגבים היו הפוכים מכיוונו של הנהג.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
למה צריך את הסיבוכים האלה (משתנה מהירות ספידומטר?) למה לא לתת בידית אפשרות לעוצמה וזהו?

 

 

נוחות.

 

אין בזה שום סיבוך, או שאתה בוחר מהירות הפעלה קבועה (כמו שבוקי ציין), או שאתה נותן לחיישנים לעשות את ה"עבודה" עבורך.

זה בהחלט נעים ונוח שבעת נסיעה המגבים מתאימים את מהירות עבודתם לעוצמת הגשם או רסס המכונית שלפנייך (למקרה שפסק הגשם והכביש עדיין רטוב) ואז בעצירה (רמזור לדוגמא) הם מיד עוברים לפעילות איטית (בייחוד שיש רכבים שבהם רעש עבודת המגבים פולש לתא הנוסעים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מצטרף לחגיגה. מה פשר סידור המגבים בחלק מדגמי המרצדס?

Mercedes-Benz_450_SL_brown_vl.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
מישהו יודע לאיזה רכב יש מגבים לכיוון הלא נכון למרות הגה שמאלי במקור?

 

אנקדוטה נוספת דווקא לגבי רכבים בעלי הגה ימני, בחלקם ידיות האיתות\מגבים הפוכות מאשר בהגה שמאלי, בחלק אחר מהרכבים הידיות ללא שינוי.

 

תוצר הלוואי המשעשע הוא שמי שרגיל לנהוג בהגה שמאלי ופתאום עובר להגה ימני יגלה שבנסיעות הראשונות שלו ברכב בכל פעם שיגיע לצומת- המגבים שלו יתחילו לעבוד...

 

(וזה בלי להכנס לכך שאחרי חופשה בארץ וחזרה לרכב שלי יש לי נטייה לנסות להעביר הילוכים עם ידית שממוקמת איפשהו במשענת היד שמימיני....:lol:).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אנקדוטה נוספת דווקא לגבי רכבים בעלי הגה ימני, בחלקם ידיות האיתות\מגבים הפוכות מאשר בהגה שמאלי, בחלק אחר מהרכבים הידיות ללא שינוי.

:lol:).

 

למייטב ידעתי:

מה שבמקור יועד לשוק היפני - ידיות מגבים ואיתות "הפוכות".

 

מה שיועד לשוק הבריטי וכו' - ידיות כמו אצלינו.

 

 

פורסם

יכול להיות שאתה צודק בוקי, את זה אני לא יודע לומר, אני כן יכול לומר שברכב הקודם שלי (ב.מ.וו סדרה 3) הידיות היו כמו בארץ (הרכב נרכש פה בשוק המקומי), כנ"ל ברכב הנוכחי שלי שיובא לפה מאנגליה.

 

לעומת זאת, ב-ML (המקוללת לשעבר) של חברים הידיות היו הפוכות (רכב שנרכש פה בשוק המקומי).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אוסטין אלגרו ופיג'ו 404.

בשניהן המגבים היו הפוכים מכיוונו של הנהג.

גם במרצדס W140. בהתחלה חשבתי שיש טעות בדגם 1:18 שלי, אבל מסתבר שזה נכון כי ראיתי רכבים מדגם הזה עם וישרים כאלה (יש יסוד סביר להניח שהם הגה שמאלי במקור).

 

מצטרף לחגיגה. מה פשר סידור המגבים בחלק מדגמי המרצדס?

כניראה W140 לא היחיד עם סידור המגבים המוזר.

 

 

אנקדוטה נוספת דווקא לגבי רכבים בעלי הגה ימני, בחלקם ידיות האיתות\מגבים הפוכות מאשר בהגה שמאלי, בחלק אחר מהרכבים הידיות ללא שינוי.

 

:D זה היתרון במקלארן שהם שמו את הנהג באמצע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

 

:D זה היתרון במקלארן שהם שמו את הנהג באמצע.

 

רק שהם לא גילו לו שכדי להשתחל לאותו מושב רצוי שהוא יהיה גמיש כמו נערת גומי ושלא יסבול מבעיות גב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...