Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה מאוד, הדגם הכי יפה שהיה לפולו ובכלל לפולקסוואגן, יותר יפה מהפנים החדשות לדעתי, חבל רק שלא שמרת עליה מקורית, הטאסות לא מחמיאות בכלל, כמו כן החלונות הכהים האחוריים לא מתאימים לפולו לדעתי, אשמח לדעת לגבי מדבקת הספורט שיש מאחורה, זו סתם מדבקה או גרסא מסויימת של הפולו?

פורסם
יפה מאוד, הדגם הכי יפה שהיה לפולו ובכלל לפולקסוואגן, יותר יפה מהפנים החדשות לדעתי, חבל רק שלא שמרת עליה מקורית, הטאסות לא מחמיאות בכלל, כמו כן החלונות הכהים האחוריים לא מתאימים לפולו לדעתי, אשמח לדעת לגבי מדבקת הספורט שיש מאחורה, זו סתם מדבקה או גרסא מסויימת של הפולו?

 

את האמת שממש חשבתי שזה מתאים החלונות , בסופו של יום על טעם ועל ריח.....

בסופו של דבר הטסות יתחלפו לגנ'טים פשוט עד שיהיה לי כסף :| .

זאת מדבקה של ספורט שקיבלתי מהעבודה יש לי עוד אחד אם אתה מעונין,

מה שאני הוספתי לאוטו זה מגני רוח , ידיות ניקל, חלונות שחורים,וילון מאחור,ריפודים, מערכת מולטימדיה רמקולים,סטריפ אדום מקדימה , וניקל במספר רישוי , מנורות HOD ,סאב ומגבר

השלב הבא ג'נטים :)

 

 

 

 

נראה מצויין, הדש בורד הזה תמיד מזכיר את של טוארג 2005 , אגב העבודה שלך בתור בקר איכות נשמעת לי מאוד מעניינת .

 

העבודה בתור בקר מאוד מעניינת, זה כיף מאוד למי שאוהב חבל שבגלל הלימודים הייתי חייב לעזוב.

אבל לא נורא זה למטרה טובה :)

volkswagen polo 2009 - כיום

צבע כסף, 1400 נפח מנוע, 80 כוחות סוס :)

פורסם
ממש יפה נראת מדהים! תגיד מאיפה המספר רישוי אני גם מחפש כזה

 

אם אתה מאזור המרכז יש איזה חנות שאני מכיר שמוכרת

תדבר איתי בפרטי אני ישלח לך את השם

volkswagen polo 2009 - כיום

צבע כסף, 1400 נפח מנוע, 80 כוחות סוס :)

×
×
  • תוכן חדש...