Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ריו vs ניסאן קשקאי vs יונדאי I30 (ידניות)


Bakshi
שימו לב! השרשור הזה בן 3868 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צריך לקחת בחשבון שריו דיזל מצויה בשפע כמונית, הביטוח יעלה הרבה יותר יקר מהרגיל.

אנוכי הציע פלואנס דיזל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דברים לא מחכימים? דבריך אינם יותר מאשר מילים "מפוצצות"... מה זה כמה ליגות? תהיה ספציפי, במה בדיוק הניסאן עולה על היונדאי? מאיפה מגיע הזלזול הרב ליונדאי.. עד כמה שידוע לי הם עברו שינוי משמעותי בשנים האחרונות...

במרווח, בוודאות אני יודע שאתה מקשקש, כי ישבתי בשני הרכבים הנ"ל, ובשניהם המרווח סביר. בנוסף,לא זכור לי שביקשתי התייעצות על הנושא גודל הסלון ברכבים...

וכן, בתור אחד שנוהג בניסאן אלמרה ידנית, 1600, הוא מטוס ליד הקשקאי, אז אני מצטער אם נראה לך שהציפיות שלי גבוהות מידי. מחווית הנהיגה שלי, הקשקאי הרגישה לי חלשה יותר מרכב משפחתומאטי ממוצע.

לגבי תיבת ההילוכים, בנוסף להרגשה שהיא זולה, ישנם בורות ברצועת הכוח (המנוע מרגיש חסר כוח בפחות מ 2000 סל"ד) מה שמוביל להתעסקות רבה מהרגיל בהילוכים.

 

לסיכום, אישית לא אהבתי את הרכב, כנראה שאתה מחזיק במניות של חברת ניסן, אם אתה יוצא כול כך להגנתה ומשמיץ את היונדאי (על לא עוול בכפה). מצטער אם נעלבת בשביל ניסאן, אבל מה לעשות בתור אחד שמחזיק אלמרה כ-15 שנה, אין מה להשוות את ניסאן של פעם לעומת היום, או במילים אחרות- צעצועים :-)

 

RallyAddicted,

היטי, לא באה בחשבון עקב הסתייגות מרכבי VAG (אצלם אי אפשר לדעת מאיפה הצרה תגיע...)

לא יורד לרמה הנמוכה הזאת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יורד לרמה הנמוכה הזאת

 

ציפיתי לתגובה כזו... תכלס עוד בהתחלה לא התייחסת לפרמטרים שעניינו אותי בהשוואה בין הרכבים (צריכת דלק כוח ואמינות), אלא אמרת שהראש שלי מבולגאן.. אחר כך התחלת לגונן על הקשקאי תוך כדי לכלוך על רכבים אחרים ללא ביסוס כלל אלא שימוש במילים כמו "ליגה"... נו באמת, אתה קורא לרמה שלי נמוכה?

 

אם אין לך באמת מה לייעץ על מה שביקשתי להתייעץ עליו (כוח, צריכת דלק ואמינות), אל תתחיל להגיד שיש לי בלגאן בראש. תאמין לי שלא סתם אני משווה בין שלושת הרכבים הללו.

 

לגבי הרמה.. אם נעלבת מההתבדחות שלי בסוף התגובה- מתנצל.

 

אגב, חיפשתי את היונדאי i30 הידנית וה i25 ,בחטיבת כוח 1.6, כמו שציינת, ולא מצאתי חיה כזו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש אמינות לך ו"כוח" לך על I30 או I25 ידנית בחטיבת כוח של 1.6

מה שכן הקשקאי שאם יש ברשותך אמצעים לרכוש אחד ( כי הוא בקלאס אחר לגמרי ממה שציינתי וציינת אתה )

מכניס אותך לקלאס אחר לגמרי, של נוחות, מרווח מחייה פנימי, ובאופן כללי בליגה אחרת לגמרי מהתת משפחתיות

עשה לעצמך סדר בשיקולים סדר בתקציב, ותגיע בצורה הרבה יותר קלה למה שאתה מחפש, למה שאתה דורש, כי אנחנו לא יכולים לעזור לאדם, אם הוא לא יבוא בצורה מאורגנת עם תקציב מסוים ודרישות ברורות

 

לא חייבים להגיב אם רמת ההכרות והבנה שלך עם הרכבים הנ"ל שואפת ל-0, על פי התגובה שלך לא ראית ולא ישבת באף אחד מהרכבים האלו אני מבין.

 

ניסאן קשקאי וגם הרוב המוחלט של חבריו, הם ממש לא לא רכבים גדולים, זה בסך הכל עוד פלופ של תעשיית הרכב לייצר כסף. מה הכוונה?! זה לא יותר מאשר משפחתית ממוצעת על מנוע 2.0 שהגביהו אותה מעט.

עשית מהקשקאי מינימום S קלאס.

לא מאמין לי? תסתכל על מה הג'פונים האלה מבוססים, על פלטפורמות של משפחתיות במקרה הזה הקשקאי מבוסס על פלטפורמה C של רנו וניסאן. שעליה מבוססת למשל המגאן. פתאום זה כבר לא נראה זורח כל כך אה?!. תבדוק את המידות בסיס גלגלים ורוחב בדיוק כמו של משפחתית ממוצעת מהשורה. הגג שלו מעט גבוה יותר אבל זה לא עוזר לו הרבה.

 

הקשקאי הוא רכב טוב בגדול אבל הוא מתיישן יצא ב-2007 ועל סף החלפה, הוא צפוף גם בהשוואה למשפחתיות מודרניות רגילות והאיכות תא נוסעים שלו אף פעם לא עמדה בראש החנית גם שהוא היה צעיר יותר.

 

I30 תעשה את העבודה לא פחות טוב ממנו, התא נוסעים שלה איכותי יותר (כן כן מה שאתה שומע) והמרווח מאחור עדיף גם הוא. וישאר גם עודף יפה בכיס. היתרונות של הקשקאי הם בעיקר ישיבה גבוה למי שחובב את זה וגם מקדם פוזה גבוה יותר, הקטע האחרון מסתבר עובד בדיוק על אנשים כמוך, שנוטים להאמין שהם קונים רכב בקלאס גבוה יותר על אף שהוא פשוט לא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חייבים להגיב אם רמת ההכרות והבנה שלך עם הרכבים הנ"ל שואפת ל-0, על פי התגובה שלך לא ראית ולא ישבת באף אחד מהרכבים האלו אני מבין.

 

ניסאן קשקאי וגם הרוב המוחלט של חבריו, הם ממש לא לא רכבים גדולים, זה בסך הכל עוד פלופ של תעשיית הרכב לייצר כסף. מה הכוונה?! זה לא יותר מאשר משפחתית ממוצעת על מנוע 2.0 שהגביהו אותה מעט.

עשית מהקשקאי מינימום S קלאס.

לא מאמין לי? תסתכל על מה הג'פונים האלה מבוססים, על פלטפורמות של משפחתיות במקרה הזה הקשקאי מבוסס על פלטפורמה C של רנו וניסאן. שעליה מבוססת למשל המגאן. פתאום זה כבר לא נראה זורח כל כך אה?!. תבדוק את המידות בסיס גלגלים ורוחב בדיוק כמו של משפחתית ממוצעת מהשורה. הגג שלו מעט גבוה יותר אבל זה לא עוזר לו הרבה.

 

הקשקאי הוא רכב טוב בגדול אבל הוא מתיישן יצא ב-2007 ועל סף החלפה, הוא צפוף גם בהשוואה למשפחתיות מודרניות רגילות והאיכות תא נוסעים שלו אף פעם לא עמדה בראש החנית גם שהוא היה צעיר יותר.

 

I30 תעשה את העבודה לא פחות טוב ממנו, התא נוסעים שלה איכותי יותר (כן כן מה שאתה שומע) והמרווח מאחור עדיף גם הוא. וישאר גם עודף יפה בכיס. היתרונות של הקשקאי הם בעיקר ישיבה גבוה למי שחובב את זה וגם מקדם פוזה גבוה יותר, הקטע האחרון מסתבר עובד בדיוק על אנשים כמוך, שנוטים להאמין שהם קונים רכב בקלאס גבוה יותר על אף שהוא פשוט לא...

טוב נו מה נתן להגיב לאדם עם 911 בפרופיל, תשמע באמת שהייתי נותן תגובה ארוכה למה יונדאי וקיה וכל החטיבה הזאת אלה רכבים שבכלל לא ראויים לנהיגה ע"י בני אדם, אבל פשוט אין טעם. ובאופן יחסי הקשקאי הוא כן כמה וכמה רמות מעל היונדאי, וכן הקשקאי הוא רכב מרווח,אם היונדאי איכותית, כנראה שהוציאו הגדרה חדשה לאיכות. אתה צודק לא ישבתי בו, ביליתי בחברתו למעלה מחודש ימים, וב +2 1600 ידני ( כן המנוע החלש שאתם קוטלים) חודש ימים נוסף

הכי קל ישר לצאת נגד בכל מיני טיעונים, אבל עזוב... חבל לקצר את החיים המימלא קצרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נו מה נתן להגיב לאדם עם 911 בפרופיל, תשמע באמת שהייתי נותן תגובה ארוכה למה יונדאי וקיה וכל החטיבה הזאת אלה רכבים שבכלל לא ראויים לנהיגה ע"י בני אדם, אבל פשוט אין טעם. ובאופן יחסי הקשקאי הוא כן כמה וכמה רמות מעל היונדאי, וכן הקשקאי הוא רכב מרווח,אם היונדאי איכותית, כנראה שהוציאו הגדרה חדשה לאיכות. אתה צודק לא ישבתי בו, ביליתי בחברתו למעלה מחודש ימים, וב +2 1600 ידני ( כן המנוע החלש שאתם קוטלים) חודש ימים נוסף

הכי קל ישר לצאת נגד בכל מיני טיעונים, אבל עזוב... חבל לקצר את החיים המימלא קצרים.

 

תחליט במה נהגת, ב קשקאי 2+ או ב 1600 ידני? כי אלו שני רכבים שונים...

תעשה טובה, אם אין לך הסבר ( או שיש לך אבל אתה לא רוצה לחלוק אותו עימנו, כי "אין טעם"? מה זו ההתנשאות הזו...) מדוע היונדאי וקיה "לא ראויים" לנהיגה על ידי בני אדם , עדיף שבאמת אל תגיב בדיון כי אתה בעצם לא תורם אלא רק מזיק..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נו מה נתן להגיב לאדם עם 911 בפרופיל, תשמע באמת שהייתי נותן תגובה ארוכה למה יונדאי וקיה וכל החטיבה הזאת אלה רכבים שבכלל לא ראויים לנהיגה ע"י בני אדם, אבל פשוט אין טעם. ובאופן יחסי הקשקאי הוא כן כמה וכמה רמות מעל היונדאי, וכן הקשקאי הוא רכב מרווח,אם היונדאי איכותית, כנראה שהוציאו הגדרה חדשה לאיכות. אתה צודק לא ישבתי בו, ביליתי בחברתו למעלה מחודש ימים, וב +2 1600 ידני ( כן המנוע החלש שאתם קוטלים) חודש ימים נוסף

הכי קל ישר לצאת נגד בכל מיני טיעונים, אבל עזוב... חבל לקצר את החיים המימלא קצרים.

 

 

אין לי לך מה להגיד אז אתה מסתכל על זוטות כמו פרופיל, אתה יודע שאתה טועה, כולם אומרים לך שאתה טועה אבל אתה בשלך. יונדאי קיה זה קונצרן רכב ענק שנמצא באחד מעשרת המקומות הראשונים בעולם (מדורג איפשהו ב-5-7 אם אני זוכר נכון) מבחינת גודל והיקף ומכירות. אבל מה מיליוני אנשים מבינים שבחור אחד עם טארנו בסמלון מבין יותר מכולם ביחד.

אני בניגוד אליך נהגתי ברכבים ומכיר אותם יותר מאשר סתם הסתכלות באינטרנט.

אה כן, אותה I30 שאתה חושב "שלא ראויה לנהיגה ע"י אדם" הוכתרה כמוכנית השנה ב-CARBUYER לשנת 2012. אבל עזוב מה הם מבינים אתה הרי הגורו של עולם הרכב :?

תראה את הוידאו הבא אולי תלמד משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור של 24 תגובות ועדיין אין לי מושג מה הפות״ש רוצה - אין פרמטרים לבחירה, אין העדפות, אין תקציב, אין כלום - רק 3 מכוניות (שמתגובתיך ניכר שאתה לא ממש מעוניין בהן) ורצון ״שיסחוב ויהיה אמין״

אז אם זה הפרמטרים היחידים - לך על סיוויק ידני

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שני דברים שאני רוצה להגיד.

 

1. אני בהחלט יכול להבין למה קשקאי 1600 יכולה להיות חלשה אבל האם יש סיכוי שזאת אשליה בשל משקלה? יש רכבים שמרגישים כבדים ואיטיים אבל שיוט ב-160 קמ"ש כלל לא מורגש בהם - פשוט בגלל שהם כבדים, מבודדים ואוחזים. אני לא אומר שהקשקאי כזן, למעשה לא ניסיתי ואני לא יודע. אני רק תוהה.

 

2. מה קורה שם בירושלים? נסעתי לירושלים לא מעט פעמים עם רכבים שיגרתיים לחלוטין ואף פעם לא נתקעתי. לפני עשר שנים נסעו שם עם רכבים גרועים בהרבה ממה שציינת ועשו זאת בהצלחה רבה. ואם אני לא טועה כל הרכבים שציינת בעלי יותר מ-100 סוסים מתחת למכסה המנוע אז אני לא מבין את הבעיה.

 

ודבר נוסף - יונדאי (וקיה) עדיין קצת רחוקים ברמה ממותגי איכות מובילים בעולם אבל הם בהחלט השתפרו ואפשר לנהוג גם על הרכבים האלה. לפני כשנה ביצעתי מעבר חד מסקודה סופרב ליונדאי I20 ולא מתתי מזה. היום, כפי שכבר ציינתי, אני נוסע בריו והיא פרקטית למדיי ואפילו עושה קצת יותר מלהוביל מ-A ל-B. אף פעם לא הייתי מעריץ גדול של תעשיית הרכב הקוראינית ולרוב אני מקלל, אבל הקיה הזו שיש לי עכשיו באה בדיוק אחרי אופל ואני חושב שהיוא טובה יותר ברוב הפרמטרים. להגיד שהרכבים האלה לא ראויים לבני אדם זו הגזמה.. לך תנסה לאדה!

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נו מה נתן להגיב לאדם עם 911 בפרופיל, תשמע באמת שהייתי נותן תגובה ארוכה למה יונדאי וקיה וכל החטיבה הזאת אלה רכבים שבכלל לא ראויים לנהיגה ע"י בני אדם, אבל פשוט אין טעם.

היי אשמח לשמוע למה אתה חושב ככה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבת גם על פוקוס ידנית?

 

כן, אך דווקא פה (למיטב זכרוני) קראתי כי הפוקוס מאכזבת בביצועים ובצריכת דלק בפועל.

כרגע היונדאי היא האופציה העיקרית שעומדת בפניי. אעשה בה נסיעת מבחן שבוע הבא על מנת להגיע להחלטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפוקוס יש מנוע 1600 ו-125 כ"ס, ליונדאי מנוע 1400 ו-109 כ"ס.

יש אחד בפורום שמחזיק פוקוס ידנית אתה יכול להתייעץ איתו, רק תזהר מהסיפורים שלו על סקודות לימונים שמיובאות לארץ.

אני הייתי בודק אם יש צפי לייבוא המנוע 1 ליטר אקו-בוסט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3868 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...