Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

אני גר בשכונה שאין בה הרבה תנועה, לכל משפחה פה יש מספר רכבים ומצוקת החנייה די בולטת פה,

בשולי הכביש הדו סטרי שחוצה את השכונה שלנו, יש מפרצים בצדדים שניתן לחנות שם ובאותו מפרץ יש גם גישה (עליה שיפועית קטנה) לחנייה פרטית של כל בית, דווקא אצלנו לא קיים שום מפרץ בגלל פנס תאורה עשו מדרכה באורך רכב וחצי ופסים של אדום לבן, אז אני ואחי נאלצים לחנות במפרצים אחרים בנוסף לרכב של אבא שחונה בחנייה פרטית.

למזלנו לשני בתים אין שום רכבים ואפשר למצוא הסדר חנייה פה, הבעיה פה שאף אחד לא נכנס לחנייה הפרטית שלו, וגם לעיתים קרובות לא חונים מול החנייה הפרטית שלהם, ככה שהם תופסים מקום חנייה אחר ובנוסף אני לא יכול לחנות להם מול החנייה הפרטית כי זה אסור, ממש מעצבן, לעיתים אנחנו חונים באדום לבן, ופעמיים קיבלנו דו"ח משום מקום, אף אחד לא עובר בשכונה הזאת, אולי השכנים התלוננו על זה לא יודע, אנחנו די בכסאח על השטות הזאת.

זה די מעצבן שהם פשוט תופסים חנייה כפולה, למה שלא יחנו בחנייה הפרטית או מול החנייה וזהו. אין לי איפה לחנות לעיתים ואני נאלץ לחסום את החנייה הפרטית שלנו.

האם יש איזה חוק לזה או משהו לא יודע? דיבורים כבר לא נראה לי עוזרים.

פורסם

אין חוק בנושא. לאדם יש חניה פרטית שהוא שלו בטאבו, אבל הוא גם חופשי לחנות בכל חניה ציבורית אחרת ברחבי הארץ.

זה נושא מאוד כאוב. גרתי לפני כמה שנים ביחידת דיור באחד ממושבי השרון, והייתי מופתע (מלבד כמות הרכבים) מהעובדה שאנשים פשוט מתעצלים להיכנס לחניה הפרטית שלהם וחונים ברחוב (וכמובן לא חוסמים חלילה את החניה שלהם).

הדבר היחיד הוא לבוא אל השכנים עם חיוך ובגישה חיובית, ולנסות לבקש מהם בנימוס לחנות בחניה שלהם.

 

אגב, אם אי פעם תגור במרכז תל אביב ויהיה בבעלותך רכב, תתגעגע לימים שבהם החניה הייתה רק מאתיים מטר מהבית ולא 5 דקות הליכה...

פורסם

פתרון אם אתה רוצה להיות מניאק (אבל גם שכניך כאלה, תהיה גם אתה)

אם הבנתי נכון, שכניך מחנים גם בתוך החצר שלהם וגם על הכביש ליד השפוע שמוביל לחנייה שנמצאת בחצר. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, זאת אומרת שאם השכן רוצה שתהיה כניסה לחצר שלו מהכביש הוא צריך לסמן שם מעטפה והחניה אסורה גם עליו.

במצב הנוכחי הוא כאילו משריין לעצמו חניה, הוא חוסם את עצמו אך לך אסור לחסום אותו. תפנה לרשות העירונית שתעקוף את איסור החניה כאשר יש כניסה לחצר פרטית.

פורסם
פתרון אם אתה רוצה להיות מניאק (אבל גם שכניך כאלה, תהיה גם אתה)

אם הבנתי נכון, שכניך מחנים גם בתוך החצר שלהם וגם על הכביש ליד השפוע שמוביל לחנייה שנמצאת בחצר. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, זאת אומרת שאם השכן רוצה שתהיה כניסה לחצר שלו מהכביש הוא צריך לסמן שם מעטפה והחניה אסורה גם עליו.

במצב הנוכחי הוא כאילו משריין לעצמו חניה, הוא חוסם את עצמו אך לך אסור לחסום אותו. תפנה לרשות העירונית שתעקוף את איסור החניה כאשר יש כניסה לחצר פרטית.

 

לא הבנת נכון אז, הלוואי שהיה חונה בחניה הפרטית שלו או חוסם את עצמו

הם מחנים במקומות אחרים ולא חוסמים לעצמם את החניה ולא נכנסים אליה, ככה שבעצם הם תופסים 2 מקומות.

זה מאוד מעצבן, זה רק רוע וחינוך לא טוב של הבן אדם.

פורסם
אין חוק בנושא. לאדם יש חניה פרטית שהוא שלו בטאבו, אבל הוא גם חופשי לחנות בכל חניה ציבורית אחרת ברחבי הארץ.

זה נושא מאוד כאוב. גרתי לפני כמה שנים ביחידת דיור באחד ממושבי השרון, והייתי מופתע (מלבד כמות הרכבים) מהעובדה שאנשים פשוט מתעצלים להיכנס לחניה הפרטית שלהם וחונים ברחוב (וכמובן לא חוסמים חלילה את החניה שלהם).

הדבר היחיד הוא לבוא אל השכנים עם חיוך ובגישה חיובית, ולנסות לבקש מהם בנימוס לחנות בחניה שלהם.

 

אגב, אם אי פעם תגור במרכז תל אביב ויהיה בבעלותך רכב, תתגעגע לימים שבהם החניה הייתה רק מאתיים מטר מהבית ולא 5 דקות הליכה...

 

בתל אביב אני לא אגור בחיים

באמת שאני ינסה לדבר איתם שוב, אם זה לא יעזור אנקוט בפעולות יותר קיצוניות, אני מגיע מאוחר לבית לעיתים, אם אני יראה מצב כזה, אצלצל בדלת של השכנים ואעיר אותם מהשינה שיזיזו את הרכב שלהם ואראה להם ב live את המצב שהם יוצרים פה

×
×
  • תוכן חדש...