Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

 

לא מזמן קיבלתי שברולט אופטרה שנת 2006 מאחי ושמתי לב שבמצב עמידה המנוע עובד באופן מוזר.

העניין הוא שכאשר אני בהילוך P המנוע אמרו לעבוד על בערך 1000 סל''ד,רוב הזמן המנוע אכן על 1000 סל''ד ושומעים אותו עובד וגם מרגישים ויברציה קלה. פעם בדקה או פחות הסל''ד יורד ל 800 ועולה מיד חזרה ל1000,בזמן שזה קורה גם הויברציה פוחתת.

פעם גם קרה לי שלחצתי על הגז במצב P והגעתי ל5000 סל''ד וכשהנמכתי,כלומר הורדתי את הרגל מהגז המנוע כבה.

 

מישהו יכול להסביר לי למה המנוע יורד ל800 סל''ד ומתנהג כאילו הוא הולך לשבוק?

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם
ערב טוב!

 

לא מזמן קיבלתי שברולט אופטרה שנת 2006 מאחי ושמתי לב שבמצב עמידה המנוע עובד באופן מוזר.

העניין הוא שכאשר אני בהילוך P המנוע אמרו לעבוד על בערך 1000 סל''ד,רוב הזמן המנוע אכן על 1000 סל''ד ושומעים אותו עובד וגם מרגישים ויברציה קלה. פעם בדקה או פחות הסל''ד יורד ל 800 ועולה מיד חזרה ל1000,בזמן שזה קורה גם הויברציה פוחתת.

פעם גם קרה לי שלחצתי על הגז במצב P והגעתי ל5000 סל''ד וכשהנמכתי,כלומר הורדתי את הרגל מהגז המנוע כבה.

 

מישהו יכול להסביר לי למה המנוע יורד ל800 סל''ד ומתנהג כאילו הוא הולך לשבוק?

 

תבדוק כניראה שצינור וקום לא תקין או לא במקומו ולכן הרכב כבה.

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...