Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

לאחר קבלת הרכב מהחברה, שמתי לב למספר שריטות שהפריעו נורא בעין.

בעל הסוכנות הציע לעשות פוליש על חשבונו, אך לפי מה שאני יודע, תפקידו של הפוליש הוא הורדת שכבה דקה של הצבע.

מדובר על צבע מטאלי.

 

האם הדבר יכול לפגוע בצבע של הרכב? הרי מדובר ברכב חדש (בן חודשיים), והורדת שכבה של צבע בשלב כה מוקדם נשמעת לי מוזר.

 

בנוסף, לא מזמן יצא לי לשוחח עם בחור אשר מתעסק בתחום, והוא טען שברכבים החדשים של היום לא מבצעים פוליש, אלא קריסטל.

הוא טען שפוליש פוגע בצבע של הרכב והורס אותו, ואילו קריסטל לא.

האם יש אמת בדבריו? או שמא סתם ניסה להוציא את כספי?

פורסם

חכה למומחים ממני.

אבל אם השריטות מפריעות לך כן עושים פוליש, לא יודע מה זה קריסטל ומי סיפר לך את השטויות האלה, נשמע כמו מישהו שדווקא לא מבין יותר מידיי.

 

 

יש פה פרוייקטים של אלון על רכבים חדשים מאוד והוא עושה בהם פוליש.

 

הכול תלוי למי אתה הולך, אם תלך לפחח פשוט ומתחיל או לשטיפות בתחנת דלק שעושות "פולישוקס" התוצאה תיהיה בהתאם, וחבל.

תלך למישהו רציני וגם התוצאות יהיה בהתאם.

 

* אסייג את דבריי ואומר שאיני דיטיילר או מומחה בתחום, חובב ומתעסק עם פולישים ופלסטלינות למיניהם כבר כ5-6 שנים אבל לא מומחה בזה.

פורסם
פוליש עדין לדעתי לא יזיק, קריסטל הוא מונח ישראלי לדעתי לציפוי הגנה (סילנט).

 

צודק,אין דבק כזה קריסטל.

הרבה פעמים רכבים חדשים מגיעים עם שריטות/מערבולות/סימנים שנשארו מהחומר שמגן על הצבע במשלוח,וכו.

וכן,בעל מקצוע מנוסה יוריד שכבה של מיקרונים בודדים בלבד של הלכה,אבל הצבע יבריק וינצנץ לקילומטרים.

פורסם

מה שמרתיע אותך הוא ההנחה שפוליש מוריד שכבה של צבע. זה לא נכון.

פוליש מוריד שכבה של לכה. אם הפוליש עדין אז הוא מוריד שכבה דקה יותר.

כל עוד השריטות ברכב לא הגיעו לצבע או צבע היסוד, אין סכנה ממשית לפגיעה בצבע.

פורסם
ברכב חדש אין צורך בדרך כלל בפוליש

 

טעות נפוצה,ברוב הרכבים החדשים יש צורך בפוליש כדי להוריד את הפגמים בצבע שהרכב מגיע איתם,

חלק נכבד מהפגמים נגרם בתהליך הסרת החומר המגן על הצבע [בהובלה] ע"י היבואן.

פורסם

גם אני קיבלתי רכב חדש פגום מהחברה, (סיאט איביזה FR אדומה)

סימני מוזרים של מדבקות ודבק שנמרח

לאחר התלוננות רבה, ומכתבים מפה עד להודעה חדשה,

לקחו את הרכב שלי לבונדד, והרכב באמת חזר כמו חדש!

העריכו לי את האחריות של הצבע ל 5 שנים,

וקיבלתי 2 טיפולים "קריסטלים" מקצועיים בצ'מפיון ברמת גן.

פורסם

אמרתי את זה כי הייתי אצלהם במקרה לפני חודש כי עשיתי טיול באזור,

באמת יש להם מחלקה ענקית של טיפול בצבע,

כאילו ממש עיר של צ'מפיון בבני ברק,

והם גם עושים את הוואקס המקורי שהייצרן של סיאט ממליץ.

×
×
  • תוכן חדש...