Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי בקורולה מאחורה רמקולים מעאפנים 15 וואט שקיבלנו מהחברה .

עכשיו יש לי שני רמקולים אחוריים 220 וואט לא משהו מטורף של קנווד אני רוצה לפרק את הרמקולים מהאוטו ולהתקין את הרמקולים האחוריים לבד.

מישהו יכול להסביר לי איך אני מפרק את הקיימים מהאוטו ראיתי שיש לרמקולים תושבת כזאת שהרמוקלים מחוברים אליה ע"י 4 ברגים .

חשבתי פשוט להבריג החוצה את הרמקולים ולהניח את החדשים .

האם זה אפשרי או שצריך לעשות משהו יותר מסובך .

דרך אגב הקורולה שנת 98 .

אם אתם יכולים לעזור אפילו עם תמונות ודברים כאלה אז בבקשה.

צריך גם לדעת איך מפרקים את הפלטה האחורית

ים long time no

פורסם

אם אני לא טועה.... ה4 ברגים האלה הם כל מה שאתה צריך להוציא כדי להתפטר מהרמקולים של החברה ופשוט להחליף עם החדשים.

רק אני חושב שהבעיה היא להוציא את הברגים... כי אם מברג אתה לא תצליח בגלל הזכוכית מאחורה.

אבל אתה תצליח זה לא בעיה להחליף רמקולים.

ROVER=~~

פורסם

טוב חברה

ניסיתי , להוציא את הפלטה ניסיתי והצלחתי .

להוציא את הגרילים של הרמקולים לא ניסיתי מפחד שזה יקרע את הלבד ולא בא לי להרוס משהו.

להוציא את הרמקולים זה 4 ברגים אבל אז יש את הפלטפורמות שהרמקולים יושבים עליהן וזה כבר מתחיל לעצבן .

בסופו של דבר החלטנו אני ואבא שלי שהכי טוב שהוא יקח את האוטו לאיזה מתקין מערכות סאונד והוא יתקין .

יש מצב אפילו שנקנה רמקולים חדשים ונשים גם קדמיים חדשים .

 

אהה נ.ב

אל תעבדו באוטו חם , כמות הזיעה שנטפה ממני היא בלתני ניתנת להבנה .

אחת הסיבות שאמרתי קיבינימט אין לי כוח לחרא הזה . :-)

 

אהה ועוד משהו , אתם יכולים להמליץ לי על רמקולים אחוריים וקדמיים שיהיהו סבבה לסתם לשמוע מוזיקה לא בווליום מפוצץ ככה שישמעו סבבה ושישמעו טוב יחסית .

בלי מגברים וסאבים וזה . מבינים

ים long time no

פורסם

השאלה כמה אתה מוכן לשלם עבור רמקולים אחוריים וקדמיים שיהיהו סבבה לסתם לשמוע מוזיקה לא בווליום מפוצץ ככה שישמעו סבבה ושישמעו טוב יחסית .

בלי מגברים וסאבים וזה

 

בקיצור

תקציב ?

פורסם
תתקין את ה220W שיש לך ובנוסף תתקין מקדימה מוראל פולס שנכנסים לתקציב שלך.

 

ג'ניה

מסכים !

220 וואט של קנווד נחמדים מאוד ללא מגבר !

קומפוננט של מורל דגפ פולס יספק אותך !

אם בעתיד תרצה להביא מגבר ( עם סאב או בלי ) אז בכלל תיהיה מרוצה

×
×
  • תוכן חדש...