Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ! אני רוצה לקנות סט קומפוננט !

המידה היא 6.5 ! והתקציב 700 גג !

תוכלו להמליץ על סט קומפוננט בשבילי ?

(מגבר וסאב עדיין אין! אבל התיכנון הוא לקנות קומפוננט ורק אז לקנות מגבר שיתאים לו)

תודה מראש !

פורסם

שמע זה בערך גם מה שאני רוצה...

אני לא קניתי עדיין אבל אני כן אשתף אותך במסקנות שלי...

אחרי שקראתי ממממש המון בהמון אתרים ובפורום הזה..

הגעתי למסקנה שאני קונה את המורל פולס 6

שזה 6 וחצי אינטש חברה דיי ידועה..הספק טוב..יש להם ביקורות טובות...

אני לא אגיד לך שאני נהנה מהם כי עדיין לא קניתי..אני אקנה בסופש הבא כי רק אז יהיה לי זמן..

אבל זה מה שאני חושב..

 

נ.ב

שים לב שאפילו הכנסתי את זה לחתימה

HU - Pioneer DEH-1650

Components - Morel Pulse 6

Amplifier - Lanzar HTG 424

SubWoofer - Pioneer TS-W33C 150W RMS

:vamp:

פורסם
שמע זה בערך גם מה שאני רוצה...

אני לא קניתי עדיין אבל אני כן אשתף אותך במסקנות שלי...

אחרי שקראתי ממממש המון בהמון אתרים ובפורום הזה..

הגעתי למסקנה שאני קונה את המורל פולס 6

שזה 6 וחצי אינטש חברה דיי ידועה..הספק טוב..יש להם ביקורות טובות...

אני לא אגיד לך שאני נהנה מהם כי עדיין לא קניתי..אני אקנה בסופש הבא כי רק אז יהיה לי זמן..

אבל זה מה שאני חושב..

 

נ.ב

שים לב שאפילו הכנסתי את זה לחתימה

המסקנה שהגעת אליה נכונה. אך לא קונים רמקולים בגלל ביקורות או בגלל שהחברה ידועה.

קונים לפי האוזן. נשמע טוב? תקנה.

הרמקולים האלה אכן מעולים למחירם, ויודעים לעשות מוזיקה.

וגם החברה אמינה וידועה באיכות הרכיבים שלה. המצחיק הוא, שהחברה ישראלית לחלוטין,

(המפעל בנס ציונה) וידועה בעיקר באנגליה וארה"ב. חחחחח

עד שיש משהו טוב בארץ, אנשים לא יודעים.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...