Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השהיית העברת הילוך בין 3-4 אוקטביה 2008.


ROEi1
שימו לב! השרשור הזה בן 4128 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

ברשותי סקודה אוקטביה 2008 אמביאנט מנוע 1.6 אוטומטית עם 77000 ק"מ

דגם מנוע: BSE

 

יש לי בעיה מוזרה, כשהאוטו קר [ ואני מדגיש אך ורק כשהוא קר ], יש השהייה מוזרה בהעברת הילוך בין 3 ל 4 בלבד!

 

זה מרגיש כאילו להילוך לוקח כמה שניות להשתלב, הטורים פשוט קופצים כאילו אני על הילוך סרק.

 

החלפתי שמן גיר לפני חודש והבעיה לא נפתרה.

 

אשמח לקבל חוות דעת מקצועית נוספת לפתרון הבעיה.

 

תודה ושבת שלום!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שיש תקלה כלל.

בהרבה רכבים אוטומטיים היום עד ששמן הגיר מתחמם מעט (כ-3 עד 5 דקות) הרכב לא יעבור להילוך רביעי.

צריך לנסוע נסיעה איטית בשתיים-שלוש הראשונות ( אני נוסע עד 40 קמ"ש וכאשר הרכב כבר על 70 מעלות הרביעי נכנס יופי טופי).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי כמה בירורים עם כמה אנשי מקצוע והבנתי שכן יש איזושהי בעיה, כי באוקטביה הקודמת שהייתה לי לא קרה לי מקרה כזה, כמו כן בשום רכב שאי פעם נסעתי עליו לא קרה לי דבר כזה.

 

כמו שאמרתי הבעיה היא רק בין 3-4 ורק כשהאוטו קר.

 

לכן לדעתי יש פה איזושהי בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוקטביה יש 6 הילוכים...

 

הילוך 4 נכנס ב 40-50 בערך,

 

לצורך העניין במהירות 70 כמו שאנשים פה ממליצים לי לסוע...אני כבר על הילוך 6.

 

ואני לא מעוניין להתעלם מהתקלה שיש לי באוטו ולטמון את הראש בחול, אלא לפתור את התקלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט אל תיסע שהרכב קר.

 

אני רואה הרבה נהגים שעל ההנעה הראשונה, כבר מכניסים חצי גז, בלי לחכות דקה.

 

מה קשה לחכות 3 דקות שהמנוע יתחמם, השמנים יתחממו קצת, ואז ליסוע רגוע עוד 5 דקות, ואחר כך תעשה מה שבא לך?

 

אני כל בוקר, מחכה בערך 10 דקות, ככה שהמנוע יעבוד, שיתחמם בזמן שלו.

(קם בבוקר, מצחצח שיניים, מתלבש, מכין קפה ומשהו לאכול, אוכל ושותה, מניע את הרכב, שוטף את הפה, שם חולצה, מחבר מוזיקה מהפלאפון ויוצא).

זה התנעה ראשונה שלו, תחשוב אותך יעירו עם זרנוק מים לפנים? איך תגיב?

 

כל מקרה, המלצה שלי, תתן למנוע להתחמם לאט לאט.

שאין לי זמן לתת למנוע להתחמם לבד, אני פשוט מכניס הילוך ובקושי לוחץ על הגז, עד שאני מגיע לכביש בינעירוני (בערך 1KM).

 

אם אתה תמשיך ככה, ויהיו הרבה השהייות בין ההילוכים, אתה סתם הורס את הגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זיכרוני, באוקביה במודל הזה השתמשו בגיר אוטומטי יפני, ולא ב DSG.

ניתן לשפץ את בלוק השסתומים, אני מניח שזה יפתור את הבעיה, וימנע בעיות עתידיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 4128 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...