Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מצאתי את הת'רד הישן הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=18216&highlight=%F8%E0%F9+%EE%F0%E5%F2+%EE%E7%E9%F8

 

ואני בדיוק באותו מצב רק עם ג'סטי 86'.

רציתי לשאול מה עשית בסופו של דבר?

אם החלטת לתקן היכן תיקנת ומה היתה עלות התיקון?

 

כל אינפורמציה תעזור מאוד.

תודה רבה מראש.

ערן.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

פעם היתה לי גסטי 85 וגם לה הלך הראש,

 

שיפצתי לבד, הרבה עבודה (צריך להוציא את כל המנוע)

אבל נראה לי שפשוט לא כדאי לך לגעת בזה, כמה כבר הרכב שווה? 5000

במקרה הטוב.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם
שלום לכולם.

 

מצאתי את הת'רד הישן הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=18216&highlight=%F8%E0%F9+%EE%F0%E5%F2+%EE%E7%E9%F8

 

ואני בדיוק באותו מצב רק עם ג'סטי 86'.

רציתי לשאול מה עשית בסופו של דבר?

אם החלטת לתקן היכן תיקנת ומה היתה עלות התיקון?

 

כל אינפורמציה תעזור מאוד.

תודה רבה מראש.

ערן.

היי.

 

בסופו של דבר החלטתי להחליף מנוע ולא לשפץ מכיוון שתכננתי להשאיר את הרכב אצלי עוד זמן רב ולא להחליף.

 

העלות נעה בין 2,500 - 4,000 ש"ח למנוע (תלוי אם זה מפירוק או מייבוא) ועוד כ-1,500-2,000 עבודה.

 

המון כסף, אבל כיוון שהרכב שלי היה במצב מצויין פרט למנוע הגעתי למסקנה שעדיף לי להשקיע 6,000 ברכב שלי, מאשר למכור אותו לגרוטאות ולנסות להשיג רכב יותר טוב באותו סכום כי פשוט לא היה לי סיכוי למצוא.

 

לחבר שלי קרה דבר דומה לאחרונה עם באלנו והוא החליט לשפץ את הראש, באותו מוסך שאני החלפתי מנוע.

 

לו זה עלה 2,200 כולל הכול.

 

לא יודע מה ההבדל, כנראה שהזמן יגיד.

 

לשאלות נוספות וספציפיות אתה מוזמן לפנות בה"פ.

פורסם
היי.

 

בסופו של דבר החלטתי להחליף מנוע ולא לשפץ מכיוון שתכננתי להשאיר את הרכב אצלי עוד זמן רב ולא להחליף.

 

העלות נעה בין 2,500 - 4,000 ש"ח למנוע (תלוי אם זה מפירוק או מייבוא) ועוד כ-1,500-2,000 עבודה.

 

המון כסף, אבל כיוון שהרכב שלי היה במצב מצויין פרט למנוע הגעתי למסקנה שעדיף לי להשקיע 6,000 ברכב שלי, מאשר למכור אותו לגרוטאות ולנסות להשיג רכב יותר טוב באותו סכום כי פשוט לא היה לי סיכוי למצוא.

 

לחבר שלי קרה דבר דומה לאחרונה עם באלנו והוא החליט לשפץ את הראש, באותו מוסך שאני החלפתי מנוע.

 

לו זה עלה 2,200 כולל הכול.

 

לא יודע מה ההבדל, כנראה שהזמן יגיד.

 

לשאלות נוספות וספציפיות אתה מוזמן לפנות בה"פ.

כדאי לך להשקיע במחיר של הרכב הזה יש רק גורטאות שלא לדבר על זה שאתה מכיר את הרכב ויודע מה מצבו-זה שווה הכל-תשקיע פעם אחת כמו שצריך ייסודי ותהנה!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

×
×
  • תוכן חדש...