Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פיאסטה 97, בעיה בהנעה


Cpt.LongBeard
שימו לב! השרשור הזה בן 4101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב לחברי הפורום, בעבר עזרתם לי עם כמה בעיות קטנות ולכן אני סומך על הידע שלכם בשביל לבדוק מה שאני יכול בעצמי לוודא מה לא בסדר לפני שאני לוקח את הרכב למוסך.

 

מדובר בפיאסטה 97 youth שיש לי מפברואר.

הבעיה שיש לי כרגע היא שאין לי סטרטר.

בכללי נראה לי צריך לעשות סדר במערכת חשמל באוטו הזה.

אתמול בערב נסעתי באוטו בלי שום בעיה, היום בבוקר אני נכנס לאוטו ואין לי סטרטר. יש את הזמזום הקבוע (שלמען האמת, אני לא יודע מה הוא בדיוק) לשניה-שתיים כשאני פותח סוויץ', אין סטרטר, כשאני מחזיר את המפתח אחורה לרק סוויץ' יש זמזום כלשהו.

בדחיפה האוטו כן מניע.

במהלך היום פעם אחת שהזזתי שוב את האוטו כן הניע עם סטרטר.

בעניין מצב מערכת החשמל ברכב:

המצבר חדש (מלפני חודשיים).

לפני כחודש נדלקה לי נורת טעינה, הלכתי לכמה חשמלאי רכב שאמרו לי שכרגע האלטרנטור כן מוציא זרם אבל כנראה נשרפה דיודה אחת ומתישהו בקרוב כנראה שיהיה צריך להחליף אלטרנטור.

יש חלונות חשמל לא מקוריים ברכב, הבעלים הקודמים אמר לי שמחוברים ישירות עם המצבר, ממה שאני רואה בקופסת פיוזים יש חוט שהולך אליהם שיושב על הפיוז של האורות, שמתי לב שלפעמים החלונות חשמל לא מגיבים ואיתם גם המזגן ביחד. לא יודע אם קשור בבלאגן שעשה הבעלים הקודמים במערכת חשמל, וזה כבר בעיה לפעם אחרת העניין הזה (כשהחלונות נתקעים אני מחכה כמה דקות והם חוזרים לעבוד...)

 

 

תודה מראש, ושיהיה המשך ערב טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לעשות בדיקה ראשונית ופשוטה עם רב מודד כמה המתח שקיים על המצבר כרגע שהרכב מכובה. אם תקין לעבור לסטרטר ולראות אם מקבל מתח בכלל בהנעה. אם תקין לראות אם קיימת נפילה של מתח בעת נסיון ההנעה. אחד מאלה ייתן בינגו אני מאמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזימזום הקצר הזה שאתה שומע הוא של מערכת הזרקת הדלק שבונה לחץ. בפיאסטה הזו יש מערכת הזרקה חד נקודתית (אם אינני טועה במושג).

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לקחתי רב מודד מחבר לרגע, המתח במצבר ברכב מכובה 12.5, בסטרטר אין מתח כשמנסים להניע.

נראה לי יש לי פה עניין של מגע שהשתחרר, איפה אני יכול למצוא תרשים של איך כל העסק אמור להיות מחובר? (ליתר בטחון שלא יקצר שם משהו)

כי אני רואה שם איזו נעל כבל משוחררת באוויר ועליה הלחמה של חוט חשמל.

כבל אחד מתוך השניים האלה הולך מהסטרטר למצבר, כבל שני מהסטרטר לאיזו קופסת פלסטיק קטנה מעל המנוע, שממנה יש יציאה של עוד כבל שגם הולך למצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...