Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המגבר הזה והוא מפעיל קומפוננטים של בוס ורמקולים 9*6 של קנווד. מגבר פשוט וזול.

הוא אצלי כבר חצי שנה, לא נשרף ולא שרף שום דבר!

 

שי פה מישהו שיש או שהיה ברשותו מגבר מהדגם הזה והוא שרף משהו או נשרף בעצמו?

(אני לא מדבר על מה שמעתם מחבר של חבר של חבר, שאולי לאחד מהם יש שפשפת. אלא נסיון אישי)

:roll:

פורסם

לא יודע כמה וואט המגבר הזה מוציא, אבל כן ניתן לגשר אותו.

לא ניראה לי שהוא מספיק חזק לסאב, אבל לאחוריים בהחלט יכול להספיק. (רק תלוי כמה זה "מספיק" בשבילך).

 

------------******

 

יש לי מכשיר מדידה של מתח. האם הוא יכול למדוד וואטים? (מצורפת תמונה)

Untitled-1222.jpg

פורסם
לא יודע כמה וואט המגבר הזה מוציא, אבל כן ניתן לגשר אותו.

לא ניראה לי שהוא מספיק חזק לסאב, אבל לאחוריים בהחלט יכול להספיק. (רק תלוי כמה זה "מספיק" בשבילך).

 

------------******

 

יש לי מכשיר מדידה של מתח. האם הוא יכול למדוד וואטים? (מצורפת תמונה)

כן אתה יכול. אבל לא עם הרב מודד שלך כי אין לו מדידת אמפר בזרם חילופין.

 

תחבר סאב או רמקול ליציאה מסויימת של מגבר. תפעיל בעוצמה שאתה רוצה לראות כמה W מגיע אלייה.

 

תכוון את הרב מודד על 50VAC תיגע בפלוס של המגבר עם הפלוס של המודד

וכנל למינוס.

 

המחוג יתחיל לזוז. תרשום את התוצאה הגבוהה ביותר (דוגמא 22V).

 

עכשיו תכוון את המחוג על A-AC ועל 10A

 

תנתק חוט אחד של הסאב או הרמוקול. וקצה אחד של הרב מודד על החוט שניתקת וקצה שני אל החיבור שבמגבר שניתקה....(לחבר את הרב מודד ואת הרמקול בטור). וככה תהייה לך תוצאת A מסיויימת... נגיד 7.5A.

 

עכשיו אתה עושה 7.5*22

זה יוצא 165W.

 

**למדידת W RMS צריך מכשיר (אני משתמש במחשב) שיוציא תדר מסויים קבוע. במקום מוזיקה.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

×
×
  • תוכן חדש...