Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיביק טורבו דיזל - בעיית סחיבה


yush
שימו לב! השרשור הזה בן 4132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

הרכב הוא הונדה סיביק טורבו דיזל ידני מנוע 2.2, אני יודע שהרכב די נדיר ולכן לא הרבה מכירים אבל אנסה להתייעץ בכל מקרה.

יש לרכב בעיה של סחיבה, מורגש בעיקר בהילוכים נמוכים 1-2, אבל קיים בכל 6 ההילוכים. כאשר הטורבו נכנס לפעולה (בסביבות 2500 סל"ד) אז הרכב ממש טס ומרגישים בוסט אדיר בגב, אבל ללא הטורבו האוטו פשוט לא נוסע, במיוחד בהילוכים נמוכים. לוקח שניות רבות להגיע ל 50 קמ"ש וגם אם אני סוחט את הדוושה עד הסוף אין הבדל. למעשה, אין הבדל אם אני לוחץ על הדוושה עד הסוף או חצי לחיצה, בכל מקרה הרכב מאיץ באיטיות.

לא נראה לי שהקלאץ' בעייתי כיוון שכשהרכב לא מאיץ גם הטורים לא עולים, אין שום תקלה במחשב ושום נורה לא נדלקה.

ניסיתי לתדלק בתחנות שונות, הוספתי K44 עבור דיזל לתדלוק ועדיין לא היה שום הבדל.

בפורומים בחו"ל בעיקר מדברים על לנקות את ה - EGR, ייתכן שזאת הבעיה כי מרגיש כאילו משהו סתום/חנוק, אבל איך זה מסתדר כשהטורבו נכנס לפעולה לא ברור.

 

רעיונות אחרים יתקבלו בברכה.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכון דיזל כמו דיזל השרון יכולים למצוא את הבעיה בקלות ובמהירות

אם אתה חושב על חיישן EGR תנסה לפרק ולנקות אותו לבד ותראה אם משפיע.....

האם יש לך הרבה עשן שחור ??

 

 

 

שלום לכולם,

הרכב הוא הונדה סיביק טורבו דיזל ידני מנוע 2.2, אני יודע שהרכב די נדיר ולכן לא הרבה מכירים אבל אנסה להתייעץ בכל מקרה.

יש לרכב בעיה של סחיבה, מורגש בעיקר בהילוכים נמוכים 1-2, אבל קיים בכל 6 ההילוכים. כאשר הטורבו נכנס לפעולה (בסביבות 2500 סל"ד) אז הרכב ממש טס ומרגישים בוסט אדיר בגב, אבל ללא הטורבו האוטו פשוט לא נוסע, במיוחד בהילוכים נמוכים. לוקח שניות רבות להגיע ל 50 קמ"ש וגם אם אני סוחט את הדוושה עד הסוף אין הבדל. למעשה, אין הבדל אם אני לוחץ על הדוושה עד הסוף או חצי לחיצה, בכל מקרה הרכב מאיץ באיטיות.

לא נראה לי שהקלאץ' בעייתי כיוון שכשהרכב לא מאיץ גם הטורים לא עולים, אין שום תקלה במחשב ושום נורה לא נדלקה.

ניסיתי לתדלק בתחנות שונות, הוספתי K44 עבור דיזל לתדלוק ועדיין לא היה שום הבדל.

בפורומים בחו"ל בעיקר מדברים על לנקות את ה - EGR, ייתכן שזאת הבעיה כי מרגיש כאילו משהו סתום/חנוק, אבל איך זה מסתדר כשהטורבו נכנס לפעולה לא ברור.

 

רעיונות אחרים יתקבלו בברכה.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...