Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנייה/אילתור מעצור לשונית לחגורת בטיחות. סיטרואן ברלינגו 02.2009 DV6BTED4 M59


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 4290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוספתי לכותרת, בוא נראה איך זה מקדם אותנו :o

 

לא ציינת שמדובר ב 75 כ"ס, מנוע 9HW :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:, אולי זה משנה למישהו :lol:

יכול להיות שב 92 כ"ס (מנוע 9HX) יש מעצור חגורה אחר :lol:

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחד הכפתורים נמצא תחליף בדמות הפין שנועל דיסקית לנעל צבאית.

 

עם השני קצת יותר קשה, הוא צריך להיות יותר קטן ושטוח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוספתי לכותרת, בוא נראה איך זה מקדם אותנו :o

 

לא ציינת שמדובר ב 75 כ"ס, מנוע 9HW :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:, אולי זה משנה למישהו :lol:

יכול להיות שב 92 כ"ס (מנוע 9HX) יש מעצור חגורה אחר :lol:

 

איציק

לא הבנתי את פשר התגובה שלכם.

מידות וצבע המעצור לא דומות בכול הרכבים לכן שאלתי על איזה רכב מדובר ולא כמה כוחות סוס וקוד מנוע.

 

בכול מקרה מדדתי בגולף שברשותיי את המעצור והמידה החיצונית של המעצור היא 16 מילימטר.

 

תוכל לרכוש באיביי 2 יחידות ב-4 אירו כולל משלוח.

 

http://www.ebay.ie/itm/2x-UNIVERSAL-FIT-Seat-belt-holder-stopper-clips-knob-443857847B-146-/270974859634

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה מרק.

קוטר המעצור ממש לא משנה, כל עוד הוא יותר גדול מ 10 מ"מ.

 

בכל רכב שראיתי קוטר המעצור היה פחות או יותר אותו דבר, ולא ממש משנה אם הוא בקוטר 16 או 14 או 18.

 

המעצור היחודי, אשר העדרו גורם לחוסר אפשרות פתיחת מושב אחורי הוא בקוטר 10 מ"מ.

 

בדיוק עכשיו אני בסדרת צילומים, על מנת להסביר איך משחררים את המושב לאחר שהחגורה ננעלה, מבלי לחתוך את החגורה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה מרק.

קוטר המעצור ממש לא משנה, כל עוד הוא יותר גדול מ 10 מ"מ.

 

בכל רכב שראיתי קוטר המעצור היה פחות או יותר אותו דבר, ולא ממש משנה אם הוא בקוטר 16 או 14 או 18.

 

המעצור היחודי, אשר העדרו גורם לחוסר אפשרות פתיחת מושב אחורי הוא בקוטר 10 מ"מ.

 

בדיוק עכשיו אני בסדרת צילומים, על מנת להסביר איך משחררים את המושב לאחר שהחגורה ננעלה, מבלי לחתוך את החגורה.

אז תזמין מהקישור שצירפתי או גש עם המק"ט 443857847B לכול מחסן של צ'מפיון והם יזמינו לך את החלק ותוך מספר ימים עד שבוע תקבל את החלק.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, מכיר. ואז החגורה נתפסת ואי אפשר להרים את המושב בחזרה. תופעה ידועה.

 

 

....יום חמישי שסוגר שבוע עמוס. הרכב משמש היום בתור משאית, אתה מקפל את הספסל האחורי, מעמיס סחורה עד 0 מקום, ויוצא לכיוון באר שבע, בדרך חזרה עובר באשדוד, קופץ לירושליים, חזור לאיזור המרכז ב 9 בערב, וכבר אין לך כוח לשום דבר. מחנה את הרכב ועולה הביתה. חוטף משהו לאכול ונשפך לישון.

 

למחרת בבוקר, יום שישי, אתה מתחיל לסדר את האוטו, ומגלה שאי אפשר להחזיר את הספסל האחורי ממצב מקופל למצב רגיל. משהו תופס אותו. מנסה להפעיל כוח, ועוד קצת כוח, לא עוזר.

 

מסנן כללה עסיסית ומגלה שחגורת בטיחות האמצעית ננעלה ולא מאפשרת לספסל להתרומם. מקלל שוב ומתחיל לפזול לכיוון סכין יפנית שבארגז הכלים. הרי אתה לא הולך להישאר עם רכב 2 מקומות בשישי שבת.

 

רגע אחד. אפשר בקלות לשחרר את החגורה הנעולה:

 

קח מברג טורקס (שזה ציוד חובה לכל מי שנוסע ברכב צרפתי), ופתח את 3 הברגים של חיפוי פלסטיק מסביב לוו נעילת מושב:attachment.php?attachmentid=300838&stc=1&d=1344723809

 

attachment.php?attachmentid=300839&stc=1&d=1344723809

 

עם מברג שטוח דק תפרק את ה E-RING המסומן בחץ:

attachment.php?attachmentid=300840&stc=1&d=1344723809

 

הזז בעדינות את ציר המכלול בכיוון החץ. אל תפרק אותו לחלוטין, אחר כך קשה להחזיר אותו. מספיק לדחוף כמה מילימטרים הצידה.

attachment.php?attachmentid=300841&stc=1&d=1344723809

 

 

וודא ששהאבזם הפנימי של חגורת הבטיחות האמצאית (מסומן בחץ) משוחרר מציר המכלול.

attachment.php?attachmentid=300842&stc=1&d=1344724636

 

כעת אפשר להחזיר את המושב למצב רגיל.

 

לאחר מכן חגור את החגורה האמצאית על ריק, תמשוך אותה החוצה כמה שיותר ותדאג לקבע אותה שלא תתגלגל פנימה, קפל את המושב שוב והחזר למקום את כל החלקים.

 

 

תודה לכולם על התגובות, עזרתם לי מאוד. כנראה אלך על ההצעה של מרק.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
לא הבנתי את פשר התגובה שלכם.

מידות וצבע המעצור לא דומות בכול הרכבים לכן שאלתי על איזה רכב מדובר ולא כמה כוחות סוס וקוד מנוע.

 

בכול מקרה מדדתי בגולף שברשותיי את המעצור והמידה החיצונית של המעצור היא 16 מילימטר.

 

תוכל לרכוש באיביי 2 יחידות ב-4 אירו כולל משלוח.

 

http://www.ebay.ie/itm/2x-UNIVERSAL-FIT-Seat-belt-holder-stopper-clips-knob-443857847B-146-/270974859634

 

הזמנתי מהקישור הנ"ל והם כבר הגיעו,

תודה רבה מרק.

 

מסתבר שאני לא זוכר כמה מעצורים ( 1 או 2) אמורים להיות בחגורה האמצעית של המושב האחורי, ואיפה אמורה להיות ממוקמת הלשונית. ניסיתי שתי אפשרויות, אפשרות אחת מתאימה לאנשים שמנים, והשניה לרזים מאוד. כלומר שתי האפשרויות לא נכונות.

 

במקרה ויש שני מעצורים, האם באמת הלשונית אמורה "לדלג" מעל המעצור העליון, כשחוגרים את החגורה?

 

בעלי ברלינגו/פרטנר, אודה מאוד אם מישהו יוכל לצלם את האיזור או לתאר בפירוט.

 

תודה רבה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שזה מאוד "מרגש", אבל בכל זאת מעדכן, למקרה ומישהו יצטרך להתמודד עם בעיה דומה.

 

 

לאחר חצי שעה עבודה עם שופין וקטר המעצור הרגיל בקוטר 16 מ"מ ירד לקוטר 9-10 מ"מ, ואיבד כמה מילימטרים בעובי.

 

כעת לשונית של החגורה יכולה לדלג מעליו, אך הוא עדיין מבצע את התפקיד שלו - כלומר מונע מחגורה להתפס, כשהמושוב מקופל. הכל חזר למצב המקורי, עלות - 15 ש"ח.

 

מצורפות תמונות של מעצור רגיל ו"משופצר".

 

תודה לכולם.

1.jpg

2.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי משהו...ששאלתי אותך מהו הקוטר של המעצור ענית לי שזה ממש לא משנה כול עוד הוא גדול מ-10 מילימטר.

המקורי באיזה קוטר היה ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שני סוגים.

בכל החגורות הרגילות של האוטו הקוטר 16.

 

יש מעצור אחד בחגורה האמצעית של המושב האחורי, שהוא בקוטר 10 וגם דק יותר. שייפתי וחתכתי קצת את המעצור הרגיל עד שהגעתי לגודל הרצוי.

 

כתבתי בהתחלה שמספיק סוג אחד כי לא זכרתי את זה, כלומר לא זכרתי מה היה שם. גיליתי את זה רק בהמשך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...