Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לאחרונה התחיל אחד החלונות החשמליים ברכב לזייף,

לפעמים הוא עולה ולפעמים לא.

קראתי קצת בפורומים על אנשים עם בעיה דומה שהמליצו להם להשתמש בספריי סיליקון וזה עבד.

אני גר. בבאר שבע ועברתי כבר מספר חנויות ועדיין לא מצאתי את הספריי.

מישהו מכיר מקום שמוכר אתו הספריי? גם הזמנה מחו'ל היא אופציה.

בנוסף במידה וזה לא יעזור, אשמח להמלצה על מוסך בבאר שבע שיוכל לטפל בבעיה.

 

תודה רבה.

פורסם

ספריי סיליקון נמכר בהום סנטר , אוטו דיפו וכדומה.

במקרים מסויימים הוא באמת עוזר כאשר המסילות יבשות והחלון נתקע בהמהלך עליה למעלה.

מומלץ לפרק את דיפון הדלת ולבדוק חיווט מהודק בין צמת החוטים שבתוך הדלת למנוע.

פורסם

תיקנתי מנגנון שכזה לפני חודש בערך.

תחת כל לחצן ישנו "צילינדר" פלסטי קטן אשר מכיל בתוכו פין קטן הלחוץ בעזרת קפיץ כנגד מגעי מתכת.הבעיה היא שעם הזמן הגירוז של היחידה מתייבש ומתפורר ומשום כך אותו פין נשחק עד כדי שבירה.

הפתרון שלי היה פשוט להחליף את אותו פין עם זה של לחצן נעילת החלונות אשר לא בשימוש וגירוז היחידה בעדינות.

הפתרון במוסך היה(איך לא)החלפת המנגנון כולו.

יש לקחת בחשבון שמרגע פתיחת המנגנון ישנם המון(!) חלקים קטנים אשר עלולים להיעלם עד סוף התהליך ולכן המלצתי למי שהחליט לתקן בעצמו היא לפרק המנגנון ולבצע זאת בבית על שולחן על גבי מצע לבן.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

היי,

 

מצטער על ההקפצה,התופעה חזרה ברכב של אשתי(לחצן חלון חשמל אשר נתקע והתפורר)

אני זקוק להמלצה לחומר שימון מוליך(גריז מוליך?)

האם מישהוא יודע היכן ניתן לרכוש חומר שכזה?

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...