Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה כנראה מתכוון למחקרים של "דר" באקסטר הנודע .

 

הדוקטרוט שלו הוא כנראה כמו התואר של אסתרינה טרטמן .

 

כהוכחה אנימביא את זה שהוא משוכנע שהוא יכול לתת פקודות - באופן טלפתי , לצמחים שלו .

 

מכאן שהוא הזוי או שהוא אלף . בוא נראה ... מה יותר סביר?

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

אותי מעניין איך הגעתם מדריסת בעל חיים להאם זה מוסרי לאכול בשר של בעלי חיים?

אגב לאחד יכולים להיות חשובים יותר חיים של בן אדם ולשני חייהם של בעלי החיים,אני לא מבין על מה הויכוח?

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם
אותי מעניין איך הגעתם מדריסת בעל חיים להאם זה מוסרי לאכול בשר של בעלי חיים?

אגב לאחד יכולים להיות חשובים יותר חיים של בן אדם ולשני חייהם של בעלי החיים,אני לא מבין על מה הויכוח?

 

שווו... אל תגלה להם ( משמעם לי ללמוד כל היום למבחנים )

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

הויכוח הוא על נורמות מוסריות.

אדם שווה יותר מחיה. אולי לא בצורה אבסולוטית, אבל בעיני שאר בני האדם.

אם כדי להמנע מלדרוס ילד, היית צריך לדרוס חתול, היית מתלבט?

הפינה של "בשר זה רצח" היא בעייתית. בטבע, חיות אוכלות חיות.

נכון שצריך למצוא את הבאלאנס בין צריכת בשר להומניות, גם בתנאי הגידול וגם השחיטה.

 

לראות חיות דרוסות זה מזוויע. לפני שנה דרסתי נחליאלי, וזה באמת מקום עצוב להיות בו.

 

 

ולפינת ההומור-

טרקטור דורס אישה. מי אשם?

האישה! מה היא עשתה מחוץ למטבח??

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
הויכוח הוא על נורמות מוסריות.

אדם שווה יותר מחיה. אולי לא בצורה אבסולוטית, אבל בעיני שאר בני האדם.

אם כדי להמנע מלדרוס ילד, היית צריך לדרוס חתול, היית מתלבט?

הפינה של "בשר זה רצח" היא בעייתית. בטבע, חיות אוכלות חיות.

נכון שצריך למצוא את הבאלאנס בין צריכת בשר להומניות, גם בתנאי הגידול וגם השחיטה.

 

לראות חיות דרוסות זה מזוויע. לפני שנה דרסתי נחליאלי, וזה באמת מקום עצוב להיות בו.

 

ולפינת ההומור-

טרקטור דורס אישה. מי אשם?

האישה! מה היא עשתה מחוץ למטבח??

 

אז רגע, עכשיו אני גם לא בן אדם - סבבה מי בכלל צריך גזע ...

 

ילד , חתול ,ילד , חתול , ילד ... , חתול , אני לא יודע... התת מודע היה דורס את החתול כך שאני לא אשם .

 

חיות אוכלות חיות - נכון , הן צדות אותן בעצמן - כי הגוף שלהן בנוי לזה . לעומת זאת -הגזע שלך הקים תעשיות ענק שעושות שואה לפרות , מנצלות אותן עד היסוד ו... ראית פעם איך נראית משחטה ? איךנראה אטליז ? אם אתה רוצה לאכול את זה אחר כך - משהו ממש לא בסדר אצלך .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

גם הנורמות המוסריות שונות מאדם לאדם,כלל לא הכנסתי כאן את דעתי האישית.

אני בצעירותי לפני כעשר שנים ראיתי מישהיא שזינקה לפני רכב על מנת להציל גור חתולים ונפגעה,אמנם פגיעה קלה,אך עדיין פגיעה.

אדם שווה יותר מחיה?שוב,תלוי את מי שואלים,אם תשאל אותי אני אוכל לחשוב על כמה אנשים שאני אעדיף כל חיה על פניהם.אבל כן,בשבילי לרוב חיי אדם יהיו לרוב חשובים יותר מחיי בעל חיים אחר,אם תשאל את babybird או את המזנקת מהמשפט השני בהודעתי זאת,אולי התשובה תהייה שונה.

מה שנכון הוא שאי אפשר לרצוח בעלי חיים,משום שהגדרה של רצח היא המתת אדם בכוונה תחילה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

לסיכום כנארה החוק לא מגן מספיק על בעלי חיים או לא מגן בכלל !!!!

 

לי אישית עדיפה מכה מאחור ולא משנה עם רכב חדש ו200 אלף ש"ח מאשר דריסת חתול כלב !!!

 

כמובן כל עוד זה בעיר והבחור מאחורי גם ככה היה צריך לשמור מרחק

 

הבעיה שלא חסר מקרים שבני אדם נדרסים ואנשים עוקפים אותם ולא יוצאים מהאוטו אנשים נהרגים כי הפוגע בורח ולא מתקשר בזמן למד"א ובני אדם מתים מעובדן דם וכשל מערכות שלרב אפשר היה למנוע עם היו מתקשרים לכוחות הצלה בזמן.

 

יש דקירות על ימין ועל שמאל בגלל שטויות

 

אז אני מבין את הכאב שלך אבל תבין לאנשים פשוט לא איכפט וזה מאוד בעייתי

 

סופר גדול פעם אמר אנחנו יותר אנושיים מחיות רק עם אנחנו באמת אנושיים ומתנהגים לחיות יותר טוב מאשר חיות טרף אלינו

 

ותחשבו על זה כל אלה שרשמו שחיי אדם יותר חשובים מוכיחים את הנקודה שלו בדיוק

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם
באמת? הנה כמה דברים שאתה אולי מזניח :

אז כשאתה רושם שחיי אדם יקרים יותר , על מה בדיוק אתה מתבסס בהערכה שלך מה "יקר" יותר ?

 

על נורמות מוסר נורמטיביות והחוק.

 

:cry:

זה נכון . אבל אני פשוט לא רואה את ההבדל בין זה לרצח .

 

החוק כן רואה.

רצח זו הריגה בכוונה תחילה של אדם.

 

מה הדין לגבי דריסת בעל חיים ?

 

אסור.

 

 

האם החק מונע ממני לעצור בכיכר על מנת להציל בעל חיים ?

 

רק אם הדבר יוצר סיכון למשתמשי דרך אחרים.

אין תחליף להפעלת שיקול דעת.

 

מכאן והלאה דיון בזכויות בעלי חיים יוכל להמשך באוף טופיק בלבד.

תודה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

מכאן והלאה דיון בזכויות בעלי חיים יוכל להמשך באוף טופיק בלבד.

תודה...

 

יוכל כאילו... במובן שאני לא יכול להגיב יותר פה ולכתוב : חתול ?

-אה רגע אבל כתבתי .

 

כאילו , אתה זוכה למילה האחרונה ? כאילו ... במבי הוא המלך ?

 

חתול 1 חתול 2 חתול 3 חתול חתול חתול חתול ....

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

לחתולים יש זכויות

זכויות החתולים .

 

בעלי חיים , זכויות . זכויות בעלי החיים .

 

זכויות בעלי החיים באיראן ...

 

וטרינר ...

 

אפה ....

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
משחטה = מחנה השמדה

אבל פרה לא שווה לאדם.

 

חיטה שותלים בזרעים כל שנה מחדש.

גם בקר מגדלים כל שנה מחדש.

 

עזוב כרגע צמחים - אם אתה כל כך אוהב בשר למה שלא תשחט פרות בעצמך ? אתה חושב שאתה יכול להביט לפרה בעיניים ואז להוריד לה את הראש ?

בודאי. וכבר אמרו חכמי ישראל שהמנהג שלא כל אדם שוחט לעצמו, אלא התפקיד נמסר לאדם מיוחד - מנהג גרוע הוא, וגורם לנזק נפשי לאנשים שמתרחקים מהמציאות. דוגמה - אחיינית שלי היתה עם אמא שלה בסופר, האחיינית הצביעה על המקפיא ואמרה "אמא, הנה תרנגולת מתה". אשה שהייתה לידם הזדעזעה עד עמקי נשמתה. וממה? מהתגלית המדהימה, שה"עוף" שהיא אוכלת כל יום, הוא בעצם סוג של חיה. כי היא מעדיפה להאמין שאין קשר...

 

בהסכם ההדדי עם האם הן יכולות לספק חלב בתמורה להגנה

הסכם הדדי? אני לא זוכר שמישהו שאל את הפרה אם היא מסכימה שיאכלו אותה. זה קצת מזכיר לי את "המסעדה שבקצה היקום"...

 

חיות אוכלות חיות... כי הגוף שלהן בנוי לזה.

גם גוף האדם בנוי לאכילת בשר, לעומת גוף הסוס או הפרה שאינו בנוי לכך. בניגוד לחתול למשל, אדם יכול לאכול מגוון רחב של דברים - גם בשר וגם דברים אחרים.

 

אם אתה רוצה לאכול את זה אחר כך - משהו ממש לא בסדר אצלך .

לדעתך.

 

אדם שווה יותר מחיה?שוב,תלוי את מי שואלים

בהחלט. באנגליה למשל מרחמים על חיות (כלבים, חתולים, סוסים) יותר מאשר על בני אדם. ביהדות להיפך. יש כל מיני שיטות.

 

דני


×
×
  • תוכן חדש...