Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Maxizen היא שגיאת איות. לצורך העניין הוא שם גנרי המייצג את הטוענים (ואני מסכים איתם) כי חיי אדם חשובים מחייו של גור חתולים בן יומו, אם כי זאת לא הייתה הדילמה בסוגיה שהצגת.

 

בעולם שבו גם חייהם של גורי אדם אינם חשובים ,הייתי נוהג כמוך.

אם כוונתך הייתה רק להזיז את הגור מן הכביש ולא לאמץ אותו, אתה יכול להתנחם בכך שסיכוייו של גור חתולים יונק להשאר בחיים ללא סיוע אחרי שנותק מאימו אינם רבים. העברת הגור אל המדרכה הייתה יכולה להאריך את סבלו.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
Maxizen היא שגיאת איות. לצורך העניין הוא שם גנרי המייצג את הטוענים (ואני מסכים איתם) כי חיי אדם חשובים מחייו של גור חתולים בן יומו, אם כי זאת לא הייתה הדילמה בסוגיה שהצגת.

 

בעולם שבו גם חייהם של גורי אדם אינם חשובים ,הייתי נוהג כמוך.

אם כוונתך הייתה רק להזיז את הגור מן הכביש ולא לאמץ אותו, אתה יכול להתנחם בכך שסיכוייו של גור חתולים יונק להשאר בחיים ללא סיוע אחרי שנותק מאימו אינם רבים. העברת הגור אל המדרכה הייתה יכולה להאריך את סבלו.

 

לאמץ - לא , לגדל אותו קצת ולהעביר אותו לאימוץ .

 

מה שאתה לא מבין זה שכשמרשים לזה לקרות לגורי חתולים - הדרך לאנשים קצרה . למעשה זה הכל אותו הדבר - הרוע והחוסר איכפתיות של אנשים שהפכו למכונות . עם כל החוקים האלה , עם כל הניסיונות האלה להעמיד פנים שאנחנו יותר מחתולים כל מה שאנחנו מצליחים להשיג זה שהמכוניות נוהגות בנו ולא ההפך .

זה פשוט , הכל אותו הדבר .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

כשאתה דורס גור חתולים, זה תאונה, בלי כוונה.

כשאתה לוקח נבוט וחובט בדג חי, אתה עושה זאת במתכוון.

כשאתה לוקח את הסכין ושוחט טלה צעיר, אתה עושה זאת בכוונה תחילה

לסינים בכלל יש שיטות מיוחדות להרג בע"ח.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
למעשה זה הכל אותו הדבר - הרוע והחוסר איכפתיות של אנשים שהפכו למכונות

 

למכונות אין שיפוט מוסרי.

מציע לך לקרוא על "הבנאליות של הרשע" ועל הניסוי של מילגרם. תוכל להבין כיצד הקרום התרבותי הדק יכול להעלם בקלות מפחידה. אדם יכול לרחם על בעלי חיים ולהתעלל באנשים מבלי לחוש בסתירה.

פורסם
אני פשוט לא רואה את ההבדל בין זה לרצח .

שלושה הבדלים, מהקל אל הכבד:

כנראה לא היתה כוונה להרוג.

כנראה/אולי היתה הצדקה (כדי שלא לגרום תאונה).

חתול אינו אדם, והמושג "רצח" שייך רק לבני אדם.

 

אתה לא יכול לטעון שהם לא היו חסים היות שלא בדקת .

לרגע חשבתי שמעולם לא גידלת חתול, אבל אז אמרת:

 

מתוך הכרות עם חבריי ארוכי הזנב - הם לא היו חסים עליי

נו. אז אתה כן מכיר חתולים...

 

אם זה היה חתול בוגר הייתי עצוב פחות.

ההגיון שלך מוזר בעיני.

 

מה שאתה לא מבין זה שכשמרשים לזה לקרות לגורי חתולים - הדרך לאנשים קצרה.

לפי ההגיון הזה, ליד המשחטה בבאר טוביה צריך להופיע מחנה השמדה לבני אדם. בפעם האחרונה שהייתי שם לא ראיתי את המחנה הזה. ולמה? מפני שאינו קיים.

 

ולגבי שאלתך - תשובה קיבלת גם קיבלת, רק שאינך רוצה לשמוע אותה. מה לעשות.

 

דני

פורסם
למכונות אין שיפוט מוסרי.

מציע לך לקרוא על "הבנאליות של הרשע" ועל הניסוי של מילגרם. תוכל להבין כיצד הקרום התרבותי הדק יכול להעלם בקלות מפחידה. אדם יכול לרחם על בעלי חיים ולהתעלל באנשים מבלי לחוש בסתירה.

 

גם לאנשים אין שיפוט מוסרי - רק שיפוט סובייקטיבי.הקרום התרבותי הוא רק חלק מהצביעות . אתה לא יורד לסוף דעתי -" הקרום התרבותי" זאת בדיוק הבעיה . המחיצה הזאת לא באמת קיימת היא רק עוד חלק מהתוואי הנרקיסיסטי של הקוף הנאור .

וכמובן שגם אני אעדיף חיי אדם על פני חיה - העניין הוא שזה בדיוק מה ששגוי . עצם העובדה שאין לנו דרך תקשורת אמיתית עם החיות לא שקולה להיותן נחותות מאיתנו.

 

תודה על ההצעה לעיון. נעים להיתקל באנשים משכילים.

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
שלושה הבדלים, מהקל אל הכבד:

כנראה לא היתה כוונה להרוג.

כנראה/אולי היתה הצדקה (כדי שלא לגרום תאונה).

חתול אינו אדם, והמושג "רצח" שייך רק לבני אדם.

 

 

לרגע חשבתי שמעולם לא גידלת חתול, אבל אז אמרת:

 

 

נו. אז אתה כן מכיר חתולים...

 

 

ההגיון שלך מוזר בעיני.

 

 

לפי ההגיון הזה, ליד המשחטה בבאר טוביה צריך להופיע מחנה השמדה לבני אדם. בפעם האחרונה שהייתי שם לא ראיתי את המחנה הזה. ולמה? מפני שאינו קיים.

 

ולגבי שאלתך - תשובה קיבלת גם קיבלת, רק שאינך רוצה לשמוע אותה. מה לעשות.

 

דני

 

משחטה = מחנה השמדה .הערכים שעליהם גדלתם מונעים ממך לפקוח את העיניים ולראות זאת . הבשר הזה זה תוצר של רוע טהור ובגלל זה אנשים גם מתים מהתקף לב , סתימות עורקים , פרה משוגעת = פריון של פרוות .

 

בסוף הכל מתאזן .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
באמת? הנה כמה דברים שאתה אולי מזניח :

 

אתה חי על כוכב שהמסה שלו פי 22^10 ממסה שלך ועל פני שטח הפנים שלו אתה לא נראה אפילו בתור נקודה . הכוכב הזה חי כבר ארבעה וחצי מיליארדים של שנים - שזה סדר גודל שאתה לא מסוגל לעכל זאת למרות שהכוכב הזה הוא רק אחד הקטנים מתוך 9 כוכבים במערכת שמש שגודלה הוא פי 109 מגודל כדור הארץ . אז אתה בטח ובטח לא תעכל שיש כוכבים שלידם השמש - וכל הכוכבים הסובבים אותה יחד עם מסלולם - הם פחות מנקודה לעומתם . כל זה בגלקסיה אחת קטנה ועלובה - שאין בה שום דבר מיוחד מתוך מיליוני גלקסיות אחרות שמגמדות אותה .

נחזור למיליארד - זה סדר הגודל של התאים שמרכיבים אותך וכל אחד מהם יחידת חיים עצמאית שרק בגלל שמשהו גרם לה לשתף פעולה עם יחידות חיים אחרות אתה קיים וכשאני אומר שאתה קיים - אני מתכוון שאיבר קרומי שמקבל ומשדר תדרים חשמליים במהירות של כ 200 קמ"ש ," מעבד " את העולם סביבו בעזרת חושים מאד מוגבלים . כל זה קורה מבלי שממש יש לך את היכולת לתפוס מה המשמעות של העובדה שאתהמורכב מסדר גודל של 24^10 חלקיקי יסוד שההפתעה הגדולה היא שהםגם מורכבי מחלקיקי יסוד .

אבל כמובן שהמח שלך לא יכול ל"עבד" את המידע הזה כי הוא מכיל בערך פי 3 יותר קרומים שאחראים על שידור מאשר כאלה האחראים על קליטה.

אז כשאתה רושם שחיי אדם יקרים יותר , על מה בדיוק אתה מתבסס בהערכה שלך מה "יקר" יותר ?

 

וואו :shock::?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

חבר'ה נפלנו על הבנאדם הלא נכון:?

 

מקסיזם צודק, חיי אדם יקרים מחיי בע"ח.

 

הנה מקרה שקרה לאבא שלי, בעוד שהוא נוסע בכביש על 100 (מהירות מותרת), קפץ לו שועל לכביש, פגע בו וה' יודע באיזה עולם הוא היום, הוא לא עשה כלום, הסתכל על הלוח שעונים, ראה ששום מנורה לא נדלקה (שלא נשפכו מים או דברים אחרים), וגם לא עצר.

הגיע הבייתה, ראינו פגוש סדוק, מאווררים שבורים, פנס ערפל שבור.

 

זאת התנהלות נכונה, לא מסכנים חיי אדם בשביל חיה\בנאדם טיפש שקפץ לכביש מהיר, קודם כל אני. (הוא גם לא עצר בשוליים, שחס וחלילה לא יתנגש בו נהג מסטול\רדום, וקרה לקרובים שלנו מקרה כזה, במקרה זה היה שוטר מזפ שבדק רכב בשוליים).

(למרות שזה פיג'ו טפו טפו טפו וגם ב100 ההגה מגיב מעולה!).

 

 

במקרים כמו שציינתי שעליתי למדרכה בגלל כלב, זה כי הייתי עירני ודרוך ב101%, ידעתי להפעיל שיקול דעת נכון, וידעתי לשלוט על הרכב, וגם מדרכה\כביש שאני מכיר כמה שנים טובות. (ליתר דיוק, לא רציתי לפגוע בכלב בגלל המצפון, וגם באיזה מקום אני אוהב את ה406 ונגמר המקיף ולא באלי עוד 2000 שקל נזק, אבל השיקול של הכלב והמצפון היה גבוהה יותר מכל, כל זה נראה ארוך, אבל לקח לי בידיוק 1.5 שניות להחליט).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
משחטה = מחנה השמדה .הערכים שעליהם גדלתם מונעים ממך לפקוח את העיניים ולראות זאת . הבשר הזה זה תוצר של רוע טהור ובגלל זה אנשים גם מתים מהתקף לב , סתימות עורקים , פרה משוגעת = פריון של פרוות .

 

בסוף הכל מתאזן .

 

וכשמדענים יכריזו שגילו שלצמחים יש רגשות (איפהשהו קראתי שכבר עלו על זה) לא נקצור חיטה בשביל לחם כי החיטה מסכנה ואין לה שום סיכוי לברוח מהמכונות של החקלאים?

משחטה היא לא מחנה השמדה. יש דבר שנקרא שרשרת מזון ואנחנו נמצאים בה מעל בע"ח מסויימים. להרוג חיות לשם הנאה בלבד זה רוע טהור (כמו ציד, מלחמות שוורים).

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כבר נאמר רבות

 

כלב קטן או כלב גדול שניהם ידידיו של האדם

 

חתול קטן יכול לשרוט אותך מבלי שיזכור לרגע שאתה מאכילו כבר 10 שנים

 

חתול גדול זה נמר / טיגריס / ברדלס .

 

מבחינה משפטית החיות הם במעמד משפטי נחות מאשר בני אדם על הכביש

לא כך אם תתעלל למשל בחיות במקרה כזה אתה עלול להאשם בפלילים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
חיי אדם,חשובים יותר מחיי חתול.

 

אני משתדל שלא להגיב בד"כ על כל שטות שמישהו אומר, אבל כמו שציין פה לפניי pashok.tr (ואני מצטט);

על מה בדיוק אתה מתבסס בהערכה שלך, מה "יקר" יותר?

 

לא סתם הם (וגם אנחנו) נקראים בעלי חיים, מעבר לכך, תמיד אעריך את החיים שלהם יותר.

(ויש ויכוחים \ סתירות בעניין אבל, בתור אחד שמתנדב בעמותה של בעלי חיים, הזמן רק נותן לי לגיטימציה לדבוק בכך).

פורסם
וכשמדענים יכריזו שגילו שלצמחים יש רגשות (איפהשהו קראתי שכבר עלו על זה) לא נקצור חיטה בשביל לחם כי החיטה מסכנה ואין לה שום סיכוי לברוח מהמכונות של החקלאים?

משחטה היא לא מחנה השמדה. יש דבר שנקרא שרשרת מזון ואנחנו נמצאים בה מעל בע"ח מסויימים. להרוג חיות לשם הנאה בלבד זה רוע טהור (כמו ציד, מלחמות שוורים).

 

אוי , לא נגמרים לכם התירוצים יחד עם השטויות .

חיטה שותלים בזרעים כל שנה מחדש . זה צמח עונתי או חד שנתי (אני כבר לא זוכר את המיון ) שגם ככה מת אם לא קוטפים אותו . מה גם שאתה לא אוכל את כל החיטה אלא את זרעיה - שעוד לא צמחו לצמח .

מעבר לכך , למדענים ייקח הרבה מאד זמן להוכיח שלחיטה יש רגשות - אם בכלל . פשוט משום שאין לחיטה מערכת עצבים אלא רק מערכת הסעה של נוזלים ומינרלים .

 

עזוב כרגע צמחים - אם אתה כל כך אוהב בשר למה שלא תשחט פרות בעצמך ? אתה חושב שאתה יכול להביט לפרה בעיניים ואז להוריד לה את הראש ?

 

בלי קשר לצמחים - אני כן בעד להיזון ממוצרים שמקורם בבעלי חיים - כל עוד לא פוגעים בהם בתהליך הייצור. אז מה אם הפרה צריכה לעמוד במקום בשביל שיחלבו אותה - גם אנשים צריכים לעבוד . פרות כנראה שלא היו שורדות בטבע - לעומת זאת בהסכם ההדדי עם האם הן יכולות לספק חלב בתמורה להגנה - כך גם דוברים , תרנגולות (כשלא חותכים להן את המקור ) וכו' .

 

נחזור לצמחים - מחקרים משנות השישים וכל מני פרופסורים הזויים שמדברים על שדות אנרגיה לא מעניינים אותי - מעניין אותי שלא יאכלו דברים שיש להם פרצוף .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
וגם מדרכה\כביש שאני מכיר כמה שנים טובות. .

 

כאילו... על בסיס אישי ? מקרוב ? מה אופי מערכת היחסים ביניכם ?

 

-ההורים שלך יודעים ?

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אוי , לא נגמרים לכם התירוצים יחד עם השטויות .

חיטה שותלים בזרעים כל שנה מחדש . זה צמח עונתי או חד שנתי (אני כבר לא זוכר את המיון ) שגם ככה מת אם לא קוטפים אותו . מה גם שאתה לא אוכל את כל החיטה אלא את זרעיה - שעוד לא צמחו לצמח .

מעבר לכך , למדענים ייקח הרבה מאד זמן להוכיח שלחיטה יש רגשות - אם בכלל . פשוט משום שאין לחיטה מערכת עצבים אלא רק מערכת הסעה של נוזלים ומינרלים. אם הייתי מצליח למצוא את המחקר ההוא שקראתי, הייתי מביא לך אותו.

 

עזוב כרגע צמחים - אם אתה כל כך אוהב בשר למה שלא תשחט פרות בעצמך ? אתה חושב שאתה יכול להביט לפרה בעיניים ואז להוריד לה את הראש ? לתזונה- בהחלט כן. החתול מוריד לעכבר את הראש בלי יותר מדי רגש. ד"א, חתולים הם חיות דיי אכזריות. הם נהנים לשחק עם המזון שלהם לפני שהם הורגים אותו.

 

בלי קשר לצמחים - אני כן בעד להיזון ממוצרים שמקורם בבעלי חיים - כל עוד לא פוגעים בהם בתהליך הייצור. אז מה אם הפרה צריכה לעמוד במקום בשביל שיחלבו אותה - גם אנשים צריכים לעבוד . פרות כנראה שלא היו שורדות בטבע - לעומת זאת בהסכם ההדדי עם האם הן יכולות לספק חלב בתמורה להגנה - כך גם דוברים , תרנגולות (כשלא חותכים להן את המקור ) וכו' .

 

נחזור לצמחים - מחקרים משנות השישים וכל מני פרופסורים הזויים שמדברים על שדות אנרגיה לא מעניינים אותי - מעניין אותי שלא יאכלו דברים שיש להם פרצוף . גם אותי, תאמין לי.

12345

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...