Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כאילו... על בסיס אישי ? מקרוב ? מה אופי מערכת היחסים ביניכם ?

 

-ההורים שלך יודעים ?

 

שכבתי עליה שהייתי מסטול:oops:

 

בוא נגיד שאתה לא היית מציל את הכלב כמו שאני הצלתי, היו שומעים ברדיו "רכב התהפך במקום X שעה Y".

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חיות ומכוניות לא מסתדרות. הן ממש לא בנויות להגיב לעצמים גדולים וכבדים שנעים מהר בסדר פנימי שידוע רק להן (למכוניות).

למרות שברור לי שזו סכנה גדולה לבצע תמרוני חמיקה לכל שועל/חתול/צב (מקרה אמיתי) שמסתובב על הכביש אני מוצא עצמי פעם אחר פעם עושה זאת, בהצלחה די גדולה עד היום. זה האינסטינקט. אם לנסות למצוא רציונל - אני בתור "המבוגר האחראי" על הכביש רואה לנכון לשמור על אלה שלא ממש מבינים מה קורה סביבם שם. לא אכפת לי אם זה חיה או אדם.

 

אנקדוטה - באוסטרליה יש המון תאונות כתוצאה מנסיונות חמיקה מקנגורואים שקופצים לכביש. הפסיכים האלה תזזיתיים, ומופיעים לך לפתע בנתיב בלי שראית אותם מרחוק. גם אני חוויתי כמה הפתעות כאלה, לאחד מהם נראה לי דרסתי את הזנב אחרי תמרון חמיקה (הייתה קפיצה קטנה), אבל הוא המשיך לקפץ לו באלגנטיות לדרכו.

 

אנקדוטה 2 - החיה הכי מוזרה שדרסתי הייתה עטלף. גם באוסטרליה, נסיעה לילית, מכה חזקה בשמשה בלי נזק נראה לעין. עוצר בתחנת דלק כמה קילומטרים מאוחר יותר, וכתוצאה מהברקס מחליק לי האדון על החלון, כנפיים לצדדים כמו מלאך. כנראה נתפס בסוכך השמש שהיה מעל השמשה הקדמית. זה היה סוריאליסטי לחלוטין, באמצע שומקום פתאום מלאך בחלון, Makes you wonder.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אכן, בעיה ידועה. אני חושב שצריך להחליט במקום אם לדרוס או לנסות לתמרן, אבל להחליט מתוך הבנה שאנשים חשובים יותר מחיות, ולכן עדיף להתחמק או לבלום ולא לדרוס, אלא אם כן זה עלול לגרום להתנגשות או אבדן שליטה - שאז בדרך כלל עדיף לדרוס.

 

חתולים הם בעיתיים במיוחד כי הם אוהבים לשנות את דעתם ברגע האחרון - לפעמים יותר מפעם אחת. לפעמים דווקא התמרון שמיועד להתחמק מהם הוא הגורם לדריסתם.

 

דני

פורסם

תגיד תודה שלא פגשת Moose (צבי אמריקני)

זכר שוקל 700 קילו וגובה הכתפיים שלו 2 מטר.

בזכותו קיים בעולם הרכב התמרון הנקרא Moose Test או Elk Test

images?q=tbn:ANd9GcQYeF3669MTh4y2wDxpLfBZury5PTQfyvLgE0fR4EaYPOvH52KW7QeyJzOb

פורסם
אכן, בעיה ידועה. אני חושב שצריך להחליט במקום אם לדרוס או לנסות לתמרן, אבל להחליט מתוך הבנה שאנשים חשובים יותר מחיות, ולכן עדיף להתחמק או לבלום ולא לדרוס, אלא אם כן זה עלול לגרום להתנגשות או אבדן שליטה - שאז בדרך כלל עדיף לדרוס.

 

חתולים הם בעיתיים במיוחד כי הם אוהבים לשנות את דעתם ברגע האחרון - לפעמים יותר מפעם אחת. לפעמים דווקא התמרון שמיועד להתחמק מהם הוא הגורם לדריסתם.

 

דני

 

זה היה חתול בן שלושה ימים בערך - הוא היה עיוור וזחל בחוסר אונים . זה הדבר ההכי מעוות שראיתי עד כה . תאכלו פרות אל תאכלו פרות הבחירה שלכם וההשלכות על אחריותכם . בערות אף פעם לא מניבה פירות יפים .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
זה היה חתול בן שלושה ימים בערך - הוא היה עיוור וזחל בחוסר אונים.

ובאיזו מהירות נסע הרכב שהיה מאחורי זה שפגע בו? אולי הוא העדיף לדרוס אותו ולא לגרום להתנגשות עם הרכב שמאחוריו?

 

רק הנהג יכול להחליט אם לדרוס או לא לדרוס.

 

דני

פורסם
יוכל כאילו... במובן שאני לא יכול להגיב יותר פה ולכתוב : חתול ?

-אה רגע אבל כתבתי .

 

כאילו , אתה זוכה למילה האחרונה ? כאילו ... במבי הוא המלך ?

 

יוכל... במובן של לא-יעשה-מה-מנהל-מבקש-יפה-לוקחת-מקלדת-שלו-ולא-כותבת-פה-יותר-בחיים-שלו.

 

 

אני חוזר, מי שרוצה להתדיין בזכויות בע"ח, שייקח את הדיון לאוף טופיק.

ממש בבקשה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...