Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שנאמר הקילומראז' גבוה מאוד ומתאים יותר למכוניות בנות 7/8 שנים.

40000 קילומטר בשנה (כמעט) זה לא מעט!

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמובן שאי אפשר להכליל, אבל אני קניתי לפני חצי שנה פונטו ספייס רובוטית שנת 2004 עם 160K קמ', מאז הוחלף מחשב רובוט גיר, הגה חשמלי שהפסיק לעבוד סתם ככה באמצע כיכר (מה שכמעט וזרק אותי לשוליים), רדיאטור ומשאבת מים, כל הטיפולים הללו שבוצעו במוסך מורשה פיאט היסתכמו בכ 10000 שקל, הבעלים הקודם החליף את הגיר חודש לפני שקניתי אותו ואת הקלאטצ' בעלות של 9500, ומיד לאחר שקניתי את הרכב השקעתי עליו 4000 שקל בהחלפה של כל הפילטרים תושבות וכו' - בעצם ישור קו.

 

בגדול בחצי שנה האחרונה, מאז שהרכב עם 150K קמ', הושקע ברכב כ- 25000 שקל תיקונים.

 

בבדיקה בקומפיוטסט אגב - הרכב יצא מעולה

פורסם

עשית את הטעות של לקנות ספייס רובוטית, מה לעשות.....

מזהירים מפניהן לא מעט פה ובפורום של מועדון פיאט.

בכל מקרה, לא מדובר באותה תיבה, זו בגרנדה היא פחות או יותר חצי הנדסה מחדש (למרות שלשתיהן שם זהה)

פורסם

עשיתי טעות ענקית - מודה

 

הייתי בטוח שמכיוון שלרכב הוחלף גיר וקלאטץ' חודש לפני שרכשתי אץ הרכב אני מוגן, אחרי זה הבנתי שהרובוט של הגיר הוא רכיב בפני עצמו, ומעבר לזה, הטיפול של הגיר הסתכם בסה"כ ב-4000, שאר ההוצעות, שסכומם לא קטן, הם ברכיבים שכל דגמי הפיאט ספייס חולקים, בין עם ידני ואוטומט.

 

אבל שוב פעם, אני לא מכליל, לפי איך שזה נראה, למרות הבדיקה שביצעתי - נפלתי על לימון חמוץ

 

אבל זו חוויה שבהחלט תרחיק אותי מפיאט להמון המון זמן

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

בעבר פרסמתי שאני רוצה לרכוש פיאט גרנדה פונטו.

הדעות היו לכאן ולכאן ללא משמעות מיוחדת או הוכחה חד משמעית על אמינות.

 

אז ככה, בן 21, חייל, נוהג על מיצובישי סופר לנסר שנת 2006 עם ביצועים ברצפה אבל מטחנת דלק.

ידוע לי שלפיאט אין ביצועים בשמיים אך אני מאמין שיש לה אותם ביצועים כמו ללנסר העגלה שלי, אז לפחות שניחנק פחות עם הדלק.

בנוסף הטיפולים של המיצובישי לא זולים כמו שחשבתי שירדתי מהפג'ו שהייתה לי.

 

החלטתי להעלות שוב את נושא האמינות של פיאט גרנדה פונטו 2007 1.4 רובוטית.

 

נהגתי בעבר על הרכב, אוהב מאוד את תנוחת הנהיגה שלו, אך מפחד מהגיר שימות לי.

אני רוצה לשמוע דעה מאנשים שמכירים את הרכב, והחזיקו אותו.

 

האם הגיר רגיש לנסיעה טובענית? איך צריכת הדלק בעיר ובכביש המהיר?

אשמח לשמוע עוד מחירי טיפולים שוטפים לרכב, בלמים, צלחות, שמנים, וכל מידע שיעזור לי לבסס החלטה ולמכור את המיצובישי שלי.

 

יש לציין שהמיצובישי אמינה מאוד ופרט לטיפולים שוטפים ובלאי סביר אני לא סובל מהרכב כלל.

 

תודה ושבוע טוב8)

תמיר.

פורסם

אתה לא מוכן בשום אופן גיר ידני ? אני קניתי מליסינג לפני כ 3 שנים 2008 מנוע 1200 ואני מאוד מאוד מרוצה. עד עכשיו לא היו שום תקלות. כעת קרוב ל 140000 ק"מ, צריכת דלק ממוצעת באזור הררי לפי מחשב הרכב 5.6 ליטר ל 100 ק"מ. למרות שהמנוע חלש, יש בהחלט חדוות נהיגה. הרכב מתנהג יפה מאוד בסיבובים מהירים ועבודה נכונה ומהירה עם הגיר הופכת אותו לזריז מאוד. הבעיה היחידה זה אכילת שמן לא משמעותית, אבל עד כמה שאני מכיר את פיאטים, כולם אוכלים קצת שמן.

מה אתם רוצים מהברקסים האומללים ??

פורסם

נסיעה טובענית זה נסיעה בחול טובעני?

 

 

בכל מקרה אחלה רכב, יש כאלה שמורות היטב והמחירים פשוט דליקטס אחרי שהגיר הרובוטי הדפוק של טויוטה הרתיע את כל עם ישראל מלרכוש רובוטי.

פורסם
אתה לא מוכן בשום אופן גיר ידני ? אני קניתי מליסינג לפני כ 3 שנים 2008 מנוע 1200 ואני מאוד מאוד מרוצה. עד עכשיו לא היו שום תקלות. כעת קרוב ל 140000 ק"מ, צריכת דלק ממוצעת באזור הררי לפי מחשב הרכב 5.6 ליטר ל 100 ק"מ. למרות שהמנוע חלש, יש בהחלט חדוות נהיגה. הרכב מתנהג יפה מאוד בסיבובים מהירים ועבודה נכונה ומהירה עם הגיר הופכת אותו לזריז מאוד. הבעיה היחידה זה אכילת שמן לא משמעותית, אבל עד כמה שאני מכיר את פיאטים, כולם אוכלים קצת שמן.

 

תבדוק מאיפה נוזל השמן, כי אני אישית לא מוסיף אפילו גרם בין טיפול לטיפול ויש לי בדיוק את אותו מנוע.

פורסם

הבעיה בכל המכוניות הרובוטיות, ללא יוצא מן הכלל, הן עליות תיקון גבוהות מאד של התיבה כשקורות תקלות.

שיפוץ תיבה בפנדה עולה 6-7K ובאופל קורסה איזיטרוניק ובפיאסטה אפילו יותר.

התיבה הרובוטית תזכר כניסיון לא מוצלח לשלב ביצועים וחסכון של תיבה ידנית עם נוחות של תיבה אוטומטית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תבדוק מאיפה נוזל השמן, כי אני אישית לא מוסיף אפילו גרם בין טיפול לטיפול ויש לי בדיוק את אותו מנוע.

 

אין לי נזילת שמן. הרכב חונה במוסך על מרצפות נקיות ואין שום סימן של נזילה. זה שהרכב שלך במקרה, ולמזלך, לא אוכל שמן זה לא אומר כלום. בכ"א אופן, בטיפול הבא אבקש מהמוסך לבדוק את הנושא. תודה.

מה אתם רוצים מהברקסים האומללים ??

פורסם
עשית את הטעות של לקנות ספייס רובוטית, מה לעשות.....

מזהירים מפניהן לא מעט פה ובפורום של מועדון פיאט.

בכל מקרה, לא מדובר באותה תיבה, זו בגרנדה היא פחות או יותר חצי הנדסה מחדש (למרות שלשתיהן שם זהה)

 

שאלה קטנה,

 

רובוטי זה לא רציף נכון? אלה שתי סוגי גיר שונים?

פורסם
הבעיה בכל המכוניות הרובוטיות, ללא יוצא מן הכלל, הן עליות תיקון גבוהות מאד של התיבה כשקורות תקלות.

שיפוץ תיבה בפנדה עולה 6-7K ובאופל קורסה איזיטרוניק ובפיאסטה אפילו יותר.

התיבה הרובוטית תזכר כניסיון לא מוצלח לשלב ביצועים וחסכון של תיבה ידנית עם נוחות של תיבה אוטומטית.

 

אני לא משוכנע ששיפוץ תיבה אוטומטית רגילה, או רציפה יהיה זול יותר, אולי להיפך. ואם מבחינה זו אין הבדל אמיתי בין השלוש, אנו נשארים עם אופן ההתנהגות של התיבה כמדד להצלחתה או כישלונה. תיבה רובוטית, ולענין זה דין כאלו עם מצמד אחד כדין אלו עם שניים, אינה תמיד חלקה וידידותית בהתנהגותה, גורמת לרעידות, לפעמים "בועטת" או מגלה הססנות מעצבנת. יחד עם זה יש לה יתרונות שאין לזלזל בהם כמו שמירה על צריכת דלק וביצועים יחסית לתיבה רגילה. ולמי שמצליח להשלים עם אופן התנהגותה, במיוחד להתרגל, היא מהווה פיתרון לא רע בכלל.

פורסם
הבעיה בכל המכוניות הרובוטיות, ללא יוצא מן הכלל, הן עליות תיקון גבוהות מאד של התיבה כשקורות תקלות.

שיפוץ תיבה בפנדה עולה 6-7K ובאופל קורסה איזיטרוניק ובפיאסטה אפילו יותר.

התיבה הרובוטית תזכר כניסיון לא מוצלח לשלב ביצועים וחסכון של תיבה ידנית עם נוחות של תיבה אוטומטית.

 

 

שיפוץ תיבה פשוטה של 4 הילוכים עולה סביבות 5000 ש"ח, ברוב המוסכים גם יותר. אז מה הקטע? אנשים לא יקנו יותר אוטומט?

 

בסופו של דבר רק עם תיבה רובוטית תוכל להשיג צריכת דלק של 1:14 בתוך העיר. אפילו I10 אוטומטית לא מגיעה לזה.

 

במחירי הדלק של היום, גם אם אחרי 150 אלף ק"מ תצטרך שיפוץ גיר, החיסכון הוא של 1785 ליטר :-D אל מול I10!

תכפיל את זה ב-7.5 ש"ח שעולה כיום ליטר דלק ותגיע ל-13,387 ש"ח.

 

אז בינינו, בהנחה ואתה מתרגל בקלות לגיר הרובוטי, לא עדיף?

פורסם

תיבה אוטומטית פלנטרית טובה, דהיינו ממוצא מזרחי, מחזיקה פחות או יותר כמו המכונית עצמה.

בתיבות רובוטיות מתחילות הבעיות הרבה קודם, וזה כולל את טויוטה,פורד, אופל וכל מכונית שצויידה במתקן הזה.

בפנדה ובפונטו ספייס התיבות הפגינו אמינות נמוכה יחסית, וזה כלל לא נוגע לתיבה עצמה, שהיא ידנית בבסיסה, אלא במשאבת השמן, במצמד וחיישנים שונים.

אגב, התיבה הרובוטית בגרנדה פונטו שונה מזו שבפנדה ובפונטו ספייס ונהנית ממצמד משופר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

השיטה הכי טובה להמנע מבורות ללא תחתית היא (גיר ידני כן יש המצאה כזאת) .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן


×
×
  • תוכן חדש...