Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשיתי טיפול במוסך מורשה ובטלו את אחריות היצרן


one111
שימו לב! השרשור הזה בן 4308 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה מפספס נקודה חשובה.

 

מחד יש את הקישקושים של המוסך אליו נכנסת, מאידך, תגובה לגיטימית והגיונית של היבואן שעונה על קושיותך. למי אתה בוחר להקשיב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה מפספס נקודה חשובה.

 

מחד יש את הקישקושים של המוסך אליו נכנסת, מאידך, תגובה לגיטימית והגיונית של היבואן שעונה על קושיותך. למי אתה בוחר להקשיב?

 

מה "הגיונית"?

מה הגיון יש בזה שמצד אחד אומרים שאפשר טיפול בכל מקום ומצד השני להתנות את האחריות בבדיקת מחשב החברה בכל טיפול?

אתה לא רואה הסתירה הבולטת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה לנכון רק את תגובת היבואן, הוא זה שמכר לך את הרכב ולא המוסך והוא זה שמכתיב את מדיניות האחריות ולא ראיתי שום עמדה מסוייגת כלפי בדיקה המחשב או השמן מכוון היבואן.

בכל אופן, השאירו לך את האופציה לפנות אליהם לבירור בפרטי והייתי מציע שתנצל את ההזמנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה לנכון רק את תגובת היבואן, הוא זה שמכר לך את הרכב ולא המוסך והוא זה שמכתיב את מדיניות האחריות ולא איתי שום עמדה מסוייגת כלפי בדיקה המחשב או השמן מכוון היבואן.

בכל אופן, השאירו לך את האופציה לפנות אליהם לבירור בפרטי והייתי מציע שתנצל את ההזמנה.

 

פניתי אליו בפרטי מזמן ושאלתי אותו ועד עכשיו לא קבלתי תגובה:-(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי לך ואני כותב שנית

 

מסמך האחריות הוא מסמך משפטי או תעלה או תצטט ממנו במדוייק את כל הרלבנטי .ולא את הפרשנות שלך למה שכתוב שם.

 

לזה יש להוסיף את ההודעה הרשמית של היבואן כאן.

 

היתר משחקי מילים שלא תורמים כלום, פרט למונה ההודעות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פניתי אליו בפרטי מזמן ושאלתי אותו ועד עכשיו לא קבלתי תגובה:-(

אז פנה ישירות למחלקת שירות לקוחות של היבואן ותהיה רגוע בינתיים, אחריות של רכב זה לא משהו שמבוטל רק כי מוסך אמר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי לך ואני כותב שנית

 

מסמך האחריות הוא מסמך משפטי או תעלה או תצטט ממנו במדוייק את כל הרלבנטי .ולא את הפרשנות שלך למה שכתוב שם.

 

לזה יש להוסיף את ההודעה הרשמית של היבואן כאן.

 

היתר משחקי מילים שלא תורמים כלום, פרט למונה ההודעות

 

מסמך האחריות הוא "חוזה אחיד" ולכן חלות עליו גם מגבלות שונות ומשונות.

 

הבדיקה הממוחשבת נשמעת לי כמו, תנאי מקפח. היות ומטרת החוק היתה לאפשר לצרכנים לטפל במוסכים מורשים ולנתק את זיקתם ממוסכי היבואן.

 

בדיקה "ממוחשבת" מצמצמת מאוד את כוונת המחוקק ולכן אם אין צורך אמיתי בבדיקה שכזו (לפי הנחיות היצרן!) קשה לי להאמין שתנאי שכזה היה עובר בדלתות בית המשפט.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנצל"ש.

 

ומה תגידו על זה שבטיפול במוסך מורשה יבואן של מיצובישי הגעתי והבאתי שמן סינטטי מלא קסטרול EDGE שעומד במפרטי מיצובישי של הרכב שלי (ועדיף משני סוגי השמנים החצי סינטטיים שנמכרים במוסך).

 

למנהל המוסך לא היתה שום בעיה למלא את השמן תוך כדי אזהרה בעל פה כי עם משהו יקרה למנוע הלכה לי האחריות.

 

ובנוסף הוסיפו הערה בחשבונית: " השמן הובא ע"י הלקוח ובאחריותו בלבד"

 

חוקי או לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סולל הדרך

 

כפי שכתבתי צ'מפיון כתבו את כתב האחחריות שלהם כדי שיתאים לדרישות החוקיות עם סוללה של עורכי דין .

 

לכן אמרתי קודם נראה מה כתוב אחרי זה נדע האם סביר / לא סביר עומד בדרישות משרד התחבורה כן או לא , עומד בתנאי חוזה אחיד של תנאי מקפח וכו' וכו'.

 

אם במוסך מורשה מבצעים בדיקה ממוחשבת עומד בתנאי או לא?

 

לגבי זה שהביא שמן למוסך

 

לכתוב על החשבונית מותר הכל

 

אם בחשבונית גם מצויין סוג השמן , והוא מתאים לדרישות היצרן , אז האזהרה שכתובה בחשבונית לא מעלה ולא מורידה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנצל"ש.

 

ומה תגידו על זה שבטיפול במוסך מורשה יבואן של מיצובישי הגעתי והבאתי שמן סינטטי מלא קסטרול EDGE שעומד במפרטי מיצובישי של הרכב שלי (ועדיף משני סוגי השמנים החצי סינטטיים שנמכרים במוסך).

 

למנהל המוסך לא היתה שום בעיה למלא את השמן תוך כדי אזהרה בעל פה כי עם משהו יקרה למנוע הלכה לי האחריות.

 

ובנוסף הוסיפו הערה בחשבונית: " השמן הובא ע"י הלקוח ובאחריותו בלבד"

 

חוקי או לא?

אין עניין של חוקי אולי או לא, אבל אם באמת תתעורר בעיה במנוע בזמן שהרכב בתקופת האחריות, איך בדיוק תוכיח כי השתמשת בסוג השמן המתאים?

 

מסמך האחריות הוא "חוזה אחיד" ולכן חלות עליו גם מגבלות שונות ומשונות.

 

הבדיקה הממוחשבת נשמעת לי כמו, תנאי מקפח. היות ומטרת החוק היתה לאפשר לצרכנים לטפל במוסכים מורשים ולנתק את זיקתם ממוסכי היבואן.

 

בדיקה "ממוחשבת" מצמצמת מאוד את כוונת המחוקק ולכן אם אין צורך אמיתי בבדיקה שכזו (לפי הנחיות היצרן!) קשה לי להאמין שתנאי שכזה היה עובר בדלתות בית המשפט.

אם זו דרישת היצרן אז אין פה שום תנאי מקפח, בטח לאור העובדה שכל מוסך יכול לרכוש מכשיר אבחון מקורי של VAG.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תחפור, שום דבר לא נמנע ממך ואת זה אמר לך מפורשות נציג היבואן כאן בפורום.

 

סליחה, אבל הוא לא אמר שום דבר "מפורש" בקשר לבדיקת מחשב על כל טיפול

גם בפרטי הוא התעלם מבקשתי בנושא

 

זאת אומרת, מי שלא עושה את בדיקה הנ"ל בטיפול, מבטל אחד מתנאי שטר האחריות

אם זה לא נכון , הייתי רוצה לשמוע את זה מנציג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין עניין של חוקי אולי או לא, אבל אם באמת תתעורר בעיה במנוע בזמן שהרכב בתקופת האחריות, איך בדיוק תוכיח כי השתמשת בסוג השמן המתאים?

 

 

.

 

גם אני חשבתי על זה ולכן צילמתי את עובד המוסך במיצובישי שהוא ממלא את השמן שאני הבאתי ורואים בבירור את הפרטים על הבקבוק שמן שהבאתי.

 

נראה לי הוכחה מספיק טובה, לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי, מי יודע איזה שמן היה בפנים...אך בוא נקווה שלא תצטרך להעמיד עניין זה במבחן המציאות.

 

סליחה, אבל הוא לא אמר שום דבר "מפורש" בקשר לבדיקת מחשב על כל טיפול

גם בפרטי הוא התעלם מבקשתי בנושא

 

זאת אומרת, מי שלא עושה את בדיקה הנ"ל בטיפול, מבטל אחד מתנאי שטר האחריות

אם זה לא נכון , הייתי רוצה לשמוע את זה מנציג

הנציג לא ציין זאת כי זה בטח לא רלוונטי.

 

שאלה, הכפתור שהחלפת היה תיקון באחריות או לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4308 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...