Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 175000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 175000¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא  

164 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 175000¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא

    • אלפא 147 2.0
    • הונדה אקורד 2.0
    • יונדאי קופה 2.7
    • מאזדה מיאטה
    • מאזדה 6 2.3
    • מיני קופר
    • פולקסווגן גולף 2.0
    • פז'ו 206CC 2.0
    • פז'ו 407 2.0
    • רנו קליאו ספורט 182


פוסטים מומלצים

פורסם

היציגו פה הרבה מכוניות מעניינות ויקרות אבל כבר בהתחלה שללתי את הקטנות

כמו המיני,הקליאו וה206 (מה גם שיש את המכונית הזאת לכל ערס שני בשדרות)

 

היונדאי הרתיעה אותי בגלל הפרשה שהיייתה לה לגבי ה''דיוק'' שלהם במסירת נתונים אז אני לא יודע אם זה אמת שיש להם מנוע של 2.7

 

המאזדה 6 משעממת

 

ה407 מכוערת

 

אז בחרתי לי את האלפא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מכונית איטלקית ששם בראש ובראשונה דואגים לנוחות הנוסעים והנהג, זו מכונית מרווחת

העיצוב די מעניין וגם מנוע חזק של 2.0 סמ''ק

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בחרתי במיאטה. רודסטר, הנעה אחורית, מי צריך יותר?

במקום 2 הייתי לוקח את ה182.

ובשלישי את האלפא.

 

והנה למה מיאטה...

 

mx5-2_800x600.jpg

 

mx5-1_800x600.jpg

 

:twisted:

פורסם

אני בחרתי במיני קופר. בהנחה ומדובר כאן על דגם הS (פעם אחרונה שאני זוכר המחיר שלה היה משהו כזה, אבל הפעם האחרונה הייתה לפני יותר משנה). מקריאת ביקורות על המכונית הבנתי שהיא מהנה לנהיגה, בשילוב עם מנוע מצויין וביצועים עוד יותר מצויינים מתגלית לנו פה מפלצת קטנה :twisted: . בהנחה ולא מדובר על S, אני הייתי לוקח את הקליאו ספורט.

 

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

חחחח אף אחד לא מצביע לגולף העלובה הזאת... איזה פראייר יקנה משפחתית ב-180 אלף שקל :screwy:

קיצר אם הייתם שמים במקומה ת-wrx נראה לי היא הייתה לוקחת ביסים דיי גדולים מהקליאו והמאיטה וגם את הקול שלי.

wrx.jpg

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

קליאו :!:

 

מה לעשות, אני פרנקופיל

 

הפז'וים החדשים ממש לא מושכים אותי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אתם יודעים מה הקטע הכי מעניין פה ?

ש 90 אחוז מהאנשים חולמים ורוצים שיהיה להם רכב ספורט , אבל אני דיי בטוח שלפחות 50אחוז מהם , אם יהיה להם את הכסף, לא היו קונים אחת כי זה מתקלקל\יקר\מושך תשומת לב וכל השאר.

אולי את האנשים כאן זה מייצג פחות, אבל אצל רוב באוכלוסיה זה ככה, חולמים על רכב ספורט ובאותו כסף קונים משפחתית משעממת עם תא מטען שאפשר להוביל בו גופות.

פורסם

"למה בחרתי מיאטה? בגלל ההנעה האחורית!!! שיוווווו..."

 

נו אז מה!!! אז יש הנעה אחורית!!!

אפשר לחשוב שיש לה כל כך הרבה כוח שמייצר סחיפות אדירות ברגע שאתה מלטף את הדוושה!! בולשיט!!

וכן נסעתי על הנעה אחורית, לא יגיד שזה לא מגניב, אבל זה לא מה שיגרום לי לפסול לגמרי מכוניות אחרות (כמו הקליאו ה-מ-ד-ה-י-מ-ה!!!)

 

ורודסטר? בסדר שבוע ראשון אתה בעננים!, שבוע שני אתה מתחיל להתרגל למבטים שכולם נועצים בך!, אחרי חודשיים אתה כבר נוסע עם הגג סגור שם מוזיקה ומתעלם מהעולם, גם כי ירדה ההתלהבות וגם כי נמאס שאין מזגן ולהריח את האגזוזים של האוטובוסים!

 

בקיצור, התלבטתי בין המיני המתוקה לקליאו המדהימה!

ואז הכוח ניצח!

 

קליאו ספורט 182! (אגב טוענים שחלשה מה 172 עקב צמיגים גדולים יותר ומשקל רב יותר...)

פורסם
"למה בחרתי מיאטה? בגלל ההנעה האחורית!!! שיוווווו..."

 

נו אז מה!!! אז יש הנעה אחורית!!!

אפשר לחשוב שיש לה כל כך הרבה כוח שמייצר סחיפות אדירות ברגע שאתה מלטף את הדוושה!! בולשיט!!

וכן נסעתי על הנעה אחורית, לא יגיד שזה לא מגניב, אבל זה לא מה שיגרום לי לפסול לגמרי מכוניות אחרות (כמו הקליאו ה-מ-ד-ה-י-מ-ה!!!)

 

ורודסטר? בסדר שבוע ראשון אתה בעננים!, שבוע שני אתה מתחיל להתרגל למבטים שכולם נועצים בך!, אחרי חודשיים אתה כבר נוסע עם הגג סגור שם מוזיקה ומתעלם מהעולם, גם כי ירדה ההתלהבות וגם כי נמאס שאין מזגן ולהריח את האגזוזים של האוטובוסים!

 

בקיצור, התלבטתי בין המיני המתוקה לקליאו המדהימה!

ואז הכוח ניצח!

 

קליאו ספורט 182! (אגב טוענים שחלשה מה 172 עקב צמיגים גדולים יותר ומשקל רב יותר...)

 

הנעה אחורית זה לא רק סחיפות כוח, זה בעיקר ניהוג, ניטרליות של ההגה.

זה לא משהו שניתן לזלזל בו .

מבחינת הנאה מנהיגה (וזה הנושא שכאן מדברים עליו) ניהוג הוא המרכיב החשוב ביותר .

 

ודר"א, להוציא את הטוסיק של המיאטה הישנה לטיול זה דיי פשוט , אפילו טרוויאלי.

בחדשה לא נהגתי.

פורסם

אמממ...

 

אלפא 147 2.0 (כי זאת אלפא) או מיאטה (כי היא מתוקה) ?

 

עדיין לא החלטתי... :roll:

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

הבחירה שלי היא פשוטה והסיבה לה היא פשוטה עוד יותר...

אני בחרתי בקליאו.. מהסיבה הפשוטה שכל פעם שאחת חולפ על פני אני מחייך כמו אינפנטיל שהצליח לסחוב מסטיק מהקיוסק של השכן!

בנוסף למחמאות שהיא קיבלה (כי ואללה לא יצא לי להיות באחת) על הכח, היציבות וההנאה שהיא מפיקה בכלל חיזק את בחירתי.

 

יום טוב..

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

התלבטות קשה בין הקסם האיטלקי של האלפא המדהימה לקליאו שבחו"ל נבחרה להוט האצ' הטובה ביותר אי פעם...

 

כנראה שהייתי לוקח את הקליאו... (אבל עדיין מחייך כמו דביל כשהייתי עוקף 147... :oops: )

מגאן 265

פורסם

הייתה לי דילמה בין קליאו ספורט לבין מיאטה.

התלבטתי,התחבטתי,ובסוף הגעתי להחלטה:

 

מיאטה!!! :D

למה? בעיקר בגלל ההנעה האחורית,אבל גם בגלל הגג הפתוח.

אה..וגם בגלל שאני לא ממש חובב צרפתיות. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

התלבטות קשה היתה לי בין 147,קליאו ומיאטה.

ניצחה ה147 בגלל ש:

1.איטלקיה חמה :lol:

2.(אין לי עדיין רשיון אז אני מסתמך על מה שקראתי) מהנה מאוד.

3.העיצוב שפשוט מדהים לדעתי.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

ברשותכם אני אתעלם מהמיאטה למרות שבסכום הזה הייתי קונה שוב מיאטה - ידנית!!

בהתלבטות בין המיני לקליאו כנראה שהקליאו היתה מנצחת בנקודות.

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

התלבטות קשה מאוד בין המיאטה לאלפא.

 

צרפתיות אני לא סובל (ולא ממש מעניין אותי כמה טובה הקליאו)

 

למה מיאטה? הנעה (הנאה) אחורית, יופי מושך(גג פתוח)

 

למה אלפא? כמעט הכל, בעיקר המקור האיטלקי.

 

לסיכום: אלפא 147, מדהימה ביופיה ובהתנהגות שלה!


×
×
  • תוכן חדש...