Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתרון חידת בעיית הגיר והחלפת המצמד במקום חיישן(?) ושאלות להמשך


Donampi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בהמשך ל"חידה" שהוצגה כאן:

 

 

1. יתכן שהמצמד אכן חייב החלפה, יתכן ולא, אין לי מושג, מה שבטוח הוא שההחלפה לא פתרה את הבעיה,

לפני שאתייחס ל 2,500 ש"ח כשכר לימוד (עם אופציה שאולי בכל זאת היה צריך להחליף, בלי קשר לתקלה),

אשמח לדעת האם לדעתכם לתלונה מסודרת לייבואן/מוסך ראשי יש סיכוי? (אחרת חבל על זמני)

חשוב לזכור שאין ברשותי את החלק שהוחלף, אין לי מושג האם אכן היה צורך בהחלפה,

ולאור העובדה שהבעיה לא נפתרה, חשוב לציין שמלכתחילה לא התחייבו על פתרון הבעיה. (לכן ההנחה שלי היא שהתשובה היא לא)

 

2. כלקח לעתיד חשבתי שבפעם הבאה עלי לעמוד על כך שהבעיה תפתר, אך במחשבה לאחור, גם במקרה הזה הייתי בבעיה,

הרי המוסך ציין במפורש שהוא לא רוצה להחליף את הגיר, אלא להתחיל בהדרגה ולהחליף רק את המצמד,

ואף ציין זאת בכתב שלא בטוח שהבעיה תחלוף ואם היא תחזור עלי יהיה להחליף גיר (או משהו דומה),

מה הייתי אמור לעשות? גם במידה והייתי דורש התחייבות שהבעיה תפתר, הם לא היו מבטיחים זאת,

סביר להניח שגם במוסך אחר/מרכזי לא היו מתחייבים על כך, אם כך, מה הלקח לפעם הבאה?

אולי לקבל התחייבות שבמידה והתקלה לא נפתרה, הם יחזירו את המצב לקדמותו (לדוגמא, להחזיר את הגיר המקורי ולהשיב את כספי),

גם זה נשמע בעייתי, הרי השקיעו לא מעט עבודה, לא בטוח שמקובל יהיה לקחת אחריות מלאה במידה והתקלה לא נפתרה,

זה לא מתמטיקה, ויש סוג של ניסוי וטעייה.

 

ברור לי מה לדעתי צריכה להיות המדיניות הצרכנית (לא הצלחת? ספוג את ההפסד והשב את המצב לקדמותו), השאלה מה מקובל בשוק זה.

 

3. לאחר כשבועיים של ניסויים, הגעתי למסקנה שאכן נושא ההילוך האחורי כלל אנו קשור לנושא,

הקשר העקיף היה מכיוון שבמרבית המקרים הבעיה מתרחשת בבוקר (לאחר מנוחה ארוכה וטמפרטורה קרה) ובמצב זה בד"כ חניתי ברוורס :-)

ובמידה ולפני שמתחילים נסיעה, ראשית מחממים מעט את המנוע ב 2K-3K סל"ד למשך 10-30 שניות (תלוי בזמן המנוחה של הרכב ובטמפרטורה),

הבעיה נעלמת כלא היתה, אין צפצופים/אזהרות.

 

במידה ואמשיך עם המצב הנוכחי, האם יש סכנה כלשהי להחמרת המצב (או שמדובר רק באיזה חיישן שלא יגורם לנזק במידה ולא יטופל)?

לא תאורטית, אלא פרקטית, האם יש בעייתיות בהשארת המצב על כנו לאורך זמן?

 

4. אשמח אם מישהו יכתוב שוב את דעתו בנוגע לתקלה לאור הנתונים הנ"ל (חיישן פגום?)

 

5. אשמח לקבל המלצה למקום אמין שיודע קצת יותר מרש החלפת מכלולים בלי לאתר את התקלה האמיתית,

וגם לדעת סדר גודל של עלות תיקון תקלה מסוג זה.

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...