Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בדרכי הבית. בכביש זבוטניסקי ניתקעתי במישו .ככה אני נוסע עם סמארט קטנטונת שעשויה ברובה מפלסטיק הנזק אצלי סדק קטן קטן בטמבון ואצל הבן אדם השני כלום רק הורדתי עליו צבע הוא היתעקש וניראה מדבריו שהוא כנראה רוצה להוציא מהביטוח משו אבל לעזאזאל כלום לא קרה לו רק השארתי עליו טיפה צבע שיורד בפוליש בקיצור החלפנו פרטים הוא טוען שאני אשם יש לציין שצילמתי את הנזק ונישאר לי רק לדעת מה לעשות לחכות שיפנו אלי או לדווח כבר לחברת ביטוח?ומה עלי לעשות בכלליות

פורסם

ראשית דווח לביטוחץ זה לא עולה כסף, ןמבטיח אותה לכל צרה שלא תהיה.

 

שנית התרווח לך בכורסא עד שתשמע מ"הנפגע"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא בהכרח אשמתו.

תן יותר פרטים איך זה קרה.

אם למשל,חזרת מעקיפה מימין אתה אשם. יענו, חתכת אותו.

אם למשל,הוא פגע בך כשניסה להדחף בינך לבין הרכב שאחריך הוא אשם.

מקווה שבכל מקרה לא הודית בכלום ולא חתמת לו על כלום.

תודיע לביטוח שלך. זה לא פוגע בך בכלום. שיהיו מוכנים לשמוע מהנודניק ולשלוח אותו לאוטודיפו לקנות פוליש וסמרטוט.

אתה לא נפגע בכלום כל עוד הוא לא מקבל כסף מהפוליסה שלך, דבר שנראה לי כרגע רחוק מאד.

 

תגיד תודה שהוא לא יצא מהרכב בצעקות "איי הצוואר". התופעה המטופשת הזו היתה עולה לך בחצי יום עבודה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לא יודע בדיוק איך זה קרה בכל אופן המכה היא בצד ימין של הרכב בצד ולא מאחורה מעל גלגל ימין בסמארט .הבן אדם ערבי מיפו יצא וניפח תחזה שלו וצעקות אבל שכח שגם אני מהשכונה .30 שניות וירד לו האוויר אסור לפחד מהם נתתי לו פרטים צילמתי ועד עכשיו נעלמו עיקבותיו תודה למגיבים

פורסם
הבן אדם ערבי מיפו

יש לזה משמעות?

לפני מספר שנים רב, נכנסתי במישהו מאחור. הנהג בחור ערבי (כן, מיפו) יצא והרגיע אותי (הייתי לחוץ) ואמר הכל בסדר.

נגרם לו נזק לפגוש אך הוא יצא גבר והשיג לעצמו דרך חבר פגוש תחליפי משומש וחייב אותי במחיר העלות בלבד ואפילו לא חייב אותי על העבודה ועל הזמן שלו.

כך שלקטע שציטטתי אין שום משמעות, סתם בן אדם עצבני למה זה הטבע שלו ולא קשור למוצאו או מקום מגוריו.

  • ספונסר פורום
פורסם
היום בדרכי הבית. בכביש זבוטניסקי ניתקעתי במישו .ככה אני נוסע עם סמארט קטנטונת שעשויה ברובה מפלסטיק הנזק אצלי סדק קטן קטן בטמבון ואצל הבן אדם השני כלום רק הורדתי עליו צבע הוא היתעקש וניראה מדבריו שהוא כנראה רוצה להוציא מהביטוח משו אבל לעזאזאל כלום לא קרה לו רק השארתי עליו טיפה צבע שיורד בפוליש בקיצור החלפנו פרטים הוא טוען שאני אשם יש לציין שצילמתי את הנזק ונישאר לי רק לדעת מה לעשות לחכות שיפנו אלי או לדווח כבר לחברת ביטוח?ומה עלי לעשות בכלליות

דווח לביטוח ותן את פרטי צד ג' ליתר בטחון .אם הניפגע יצור קשר עם סוכן הביטוח שלך תנסה ליצור אתה קשר איתו ולסור את העינין בניכם,אם לא יצור קשר כנראה ויתר .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

7 שנים!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
יש לזה משמעות?

לפני מספר שנים רב, נכנסתי במישהו מאחור. הנהג בחור ערבי (כן, מיפו) יצא והרגיע אותי (הייתי לחוץ) ואמר הכל בסדר.

נגרם לו נזק לפגוש אך הוא יצא גבר והשיג לעצמו דרך חבר פגוש תחליפי משומש וחייב אותי במחיר העלות בלבד ואפילו לא חייב אותי על העבודה ועל הזמן שלו.

כך שלקטע שציטטתי אין שום משמעות, סתם בן אדם עצבני למה זה הטבע שלו ולא קשור למוצאו או מקום מגוריו.

 

לא ניכנסתי לפרטים אבל אשתו יצאה מהרכב וזרקה כמה מילים על ישראלים וכו.... לא משנה התייחסתי לזה בשביל שלא תחששו מפרצופים כמוהם זה ילך ככה .כן מה אתה צריך רשיונות??ביטוחים ??בבקשה שלום (זאת הגישה)

פורסם

המשך העלילה.....

אתמול בשעה 3 וחצי 4 נכנס אלי הבחור של התאונה אלי לעסק משום מה היה רגוע ביותר דיבר איתי על גאנטים לרכב שלו .אמרתי לו שהוא יקבל אצלי מחיר מיוחד אמר שיחשוב על זה לחצנו ידיים וכל אחד פנה לעיסוקיו.

×
×
  • תוכן חדש...