Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפרוייקט החדש שלי :) שבי C10 שנת 68


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל התחיל ממש במקרה, אני צריך רכב לעבודה וממש לא רציתי לקנות עוד טנדר, רציתי טויטה לנד קרוזר, אבל רצה הדבר ובחיפושי חטאתי וחיפשתי רכב ישן יותר מ1977, מכיוון שרכב מעל שנת 77 צריך לעבור SMOG TEST בכל שנתיים (שזה אפילו יותר גרוע מהטסט בארץ) חשבתי למה להתעסק בזוטות והתחלתי לחפש טנדר ארגז קצר עם הנעה כפולה ומנוע 350, מצאתי כמה ואפילו התלהבתי מהרעיון של להיות צ'אק נוריס, אך פתאום צצה לה מודעה בספרדית, רכב פרוייקט שנת 68 (יאמי) הלכתי לראות.

 

הבעלים קיבל אותו בעסקת טרייד לפני מספר שנים, אגרות הרישוי לא שולמו מ2006, הרכב מוכן לצבע אך צצה לה חלודה שטחית במספר מקומות, הארגז של מודל חדש יותר אבל זה משהו שממש ממש אהבתי והמנוע..... הרכב היה במקור 6 צילנדר ידני, היום חי עם מנוע וגיר שנלקחו מקורבט שנת 93, מערכת ההזרקה הוחלפה בקרבורטור, אדלבורק 400, מערכת הבלימה גם היא שודרגה והרכב מצוייד בבלמי דיסק קדמיים ובוסטר שנלקחו מ... קורבט, אגזוזים של פלו מאסטר ואפילו ההגה מתוגבר, זה כבר הגיע משבי שנת 96, הרכב הניע בנגיעה והמנוע הוציא צליל בריא ומהפנט.

הספסל המקורי הוחלף ב2 באקטים שהגיעו מסברבן ואפילו יש מושב אמצעי שנבנה במיוחד.

ועל המנוע יש מדחס של מזגן אך הצינורות חתוכים, יתרון בשבילי כי גם ככה תגננתי לרכוש רכב ישן ולהתאים לו מזגן.

 

עד פה החלק הטוב של הסיפור, כל מערכת ההגה לא מחוברת לכלום, ז"א יש חוטים שיוצאים החוצה ככה שהידיות לא עובדות כלל, אין איתותים, אין אור גבוה, אין צופר, אין מגבים. אין שטיח בכלל ויש חורים ברצפה, זכר לדוושת הקלאץ' וידית ההילוכים הגדולה, אבל יש ידית של אוט' ברצפה במקום על ההגה, הסוויטש' לא מתפקד, הרכב נדלק בלחיצת כפתור ויש עוד כפתור שמכבה ומדליק. אורות יש, אור ברקס עובד, שעון דלק לא עובד, שעון טורים לא עובד, שעון טעינה לא עובד, לחת שמן לא עובד ונראה שחוץ מאור בלוח המחוונים שום דבר לא עובד.

 

הרכב נוסע, זה מה שהכי חשוב לי, אני מבטיח לעדכן, נכון להרגע אני צריך לעבוד על הניירת מול משרד הרישוי, חלקים לרכב יש בשפע ועוד במחירים הזויים, סט גומיות לחלונות 120 דולר, מראות 50 דולר לזוג, פד לדשבורד 35 דולר, שטיח 70 דולר וזה ממשיך, הרכב ישר ואין בונדו, הקווים יפים מאוד והשלב הראשון יהיה לפתור את כל בעיות החשמל, משם לפחחות קלה וצבע, טיפול בכל הפנים, התאמת מערכת, החלפת כל הגומיות בתחתית הרכב ואולי אמצע סרן אחורי עם דיסקים שאוכל להתאים, אני מאמין לפי הארגז הנוכחי שלא תהיה לי בעיה להחליף את הסרן בסרן של מודל חדש יותר.

 

תחזיקו לי אצבעות, ותעזרו לי לבחור צבע :)

 

2011-11-07_16-26-46_HDR-1.jpg

 

2011-11-07_16-28-25_HDR.jpg

haters will hate

פורסם

תתחדש בנצי ותהנה.

לגבי צבע, כל אחד והטעם שלו. אני אפילו הייתי משאיר את המראה הקיים ורק נפתר מהחלודות.

אני מצרף לך 2 דוגמאות בצבעים מעניינים (Two Tone).

בהצלחה8)

68chevyc10goldenwhite.jpg

0702clt_01_o+1968_chevy_c10_pickup_truck+vintage_cruiser.jpg

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם

הארגז הוא מה שנקרא STEPSIDE או SPORTSIDE, אפילו FLARESIDE. והוא ירד מהמודלים של 88-2000.

אפשר למצוא אותם על סיירה Z71 ועל הסילברדו.

 

chevy06.jpg

 

f477d172833e58065f396c5e21b68de381f63b0f.jpg

 

1996_gmc_sierra_1500_2_dr_k1500_slt_4wd_standard_cab_stepside_sb-pic-60144.jpeg

haters will hate

פורסם
בנצי תתחדש! הפנסים האחורים הם מקורים של הדגם הזה? זה נראה כמו פנסים של שברולט סיירה.:-)

 

כל הארגז הוא של GMC SIERRA 1988 - 1998

 

ראה: הטנדר של ווקר:

http://www.imcdb.org/vehicle_76507-GMC-Sierra-1992.html

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אהה.... ושחכתי,

 

בהצלחה עם הפרוייקט,

למקרה ותרצה למכור לי את הארגז אשמח לקנות ממך אותו :-)

 

אם אתה צריך מיידע טכני, סכימות וכדומה, - רק תבקש! יש לי חיבה יתרה לשברולט GMC סדרה C/K :-)

ומחזיק בעצמי GMC SIERRA

 

ושוב!

בהצלחה :-)

 

 

 

לגבי הצבעים,

הינה כמה הצעות:

 

c1c45aa84a7ea40f881753aed7451351.jpg

 

d1d94ca0befbd3d26240693daa2f4c4f.jpg

 

fbf62f88dc2dee24cac8ee42261e910c.jpg

 

אומנם אלו מודלים יותר מתקדמים משלך, אך זה יכול להיות מעניין על הרכב שלך

 

את הטנדר שלי אני הולך לעשות ככה:

4e2f2bc17808448e659dc4ea91bf34a7.jpg

 

 

שוב בהצלחה :-)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

מזל טוב ואחלה בחירה.

מי כמוני יודע איזה כיף זה להשתמש ברכב שאתה אוהב על בסיס יומיומי.

ומה שהכי כיף אצלך שכל חלק שצריך משיגים באותו יום או למחרת.

תהנה.

פורסם

תתחדש ובהצלחה.

לאבי היה רכב כזה 6 צילינדר ידני,רכב מדהים.

הפנסים והדלת האחורית הם לא מקוריים ושייכים לשנים מאוחרות יותר.

 

אם מישהו מכיר בארץ רכב כזה אשמח לדעת.

בזמנו את רובם קנו אנשי זיפות הגגות.

פורסם

אנשי גגות? איזה אבסורד, לאחרונה אני חזק בגגות ולכן אני לוקח איתי סולם לכל מקום, נמאס לי לנסוע עם גגון על האינפיניטי ולכן החלטתי לרכוש רכב נוסף.

 

אם אתה מעוניין בC10 מהשנתונים הללו 67-72, מצאתי כמה טובות עם רישיונות מסודרים באיזור ה1500-2000 דולר, אין לי בעיה לנהוג לנמל בשבילך :)

 

התחלתי לטפל היום בניירת של הרכב ונתקלתי באיזה מכשול קטן, בינתיים קיבלתי טלפון מבחורה שמחזיקה סילברדו 76 ארגז קצר כפול הנעה, הרכב עם רישיונות מסודרים, טסט בתוקף, הוא מוגבה ונראה לא רע 5T55Z25R03n13k83l0bb31e8034b89a4e1287.jpg

המחיר כרגע עומד על $1600.

 

וזה:

20111014130401.jpg

73, מנוע 350, נוסע עם ניירת מסודרת, יש מושב אחורי (אחלה קומבינה) ואת המחיר הורדתי ל1800, אבל הוא ארגז ארוך.

 

איפה לעזאזל אני אמור להחנות ?

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...