Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז קיבלתי לפני כשבועיים את ה-107 החדשה שלי.

נכון לעכשיו אני מרוצה עד הגג, האוטו מספק את כל צרכיי ועל הצד החסכוני ביותר.

אני קרוב לסיום ה-1000 ק"מ הראשונים של הרכב אז הרשתי לעצמי לתת לחיצות קצת יותר חזקות לאחרונה בעקיפות וכו.

שמתי לב שבלחיצה די חזקה על הגז כשהרכב מוריד הילוך מ-4 ל-3 לאחר שהוא מושך בשלישי לסל"ד גבוה שהוא מעביר להילוך הבא הוא פשוט קופץ להילוך חמישי, אומנם אין שום מכה או תקיעה ( מכיוון שאני משתמש בהורדה עדינה של הרגל מהגז בעת העברת הילוך מה שגורם להעברה חלקה) למרות הכל זה נראה לי די מוזר.

אני יודע שהאוטו די ממהר להעביר את ההילוכים עד להילוך החמישי בכדי לשמור על המנוע בסל"ד נמוך וכל זה למטרת חסכון בדלק.

אני חייב לציין שבנסיעה רגועה ההילוכים רצים אחד אחרי השני בלי שום קפיצת הילוך.

השאלה שלי היא האם זה משהו אופייני לגיר רובוטי ב-107 ובכלל המכוניות בעלות גיר שכזה?

אין צורך בחתימה....

פורסם

יש לי יאריס רובוטית. כשאני נותן לחיצה לעקיפה הוא מוריד הילוך, לפעמים אפילו שניים אם אני בכביש מהיר והמהירות יחסית גבוהה (הסל"ד קופץ למעלה ל4000 וצפונה). יצא לי מדי פעם לראות שהתיבה מעלה 2 הילוכים אחרי העקיפה והרכב פתאום מפסיק "לסחוב" (הטורים יורדים מתחת ל2000). על פניו זה נראה לי נורמלי בהחלט, כי הרכב שואף לעלות הילוכים כמה שיותר מהר.

 

בכל מקרה-אני ממליץ לך להשתמש במצב הפעולה הידני של התיבה בנסיעות בין עירוניות-מוי כיף :-D

פורסם

אכן כיף להשתמש בידני, וממה שידוע לי הגיר ב-107 שלי מבוסס על הגיר של היאריס.

אם זה ככה אצלך אז אולי זוהי אכן פעולה רגילה לגיר.

אין צורך בחתימה....

פורסם

מה שכן-תהייה עם יד על הדופק בנוגע לפעולה שלו. תקפיד להחנות כפי שרשום בספר הרכב. שים לב לחריקות/איטיות בהעברת הילוכים אחרי צבירת קילומטרז'-דבר שיכול להעיד על בלאי בקלאץ'. עוד סימן שהקלאץ' צריך איפוס-הרכב לא "זוחל" קדימה בעת הורדה עדינה של הרגל בהילוך ראשון-ואז צריך לגשת למוסך כדי לאפס את הגיר כדי ללמד את נקודת ההפרדה החדשה.

 

אצלי החליפו ביאריס 2 דיסקיות קלאץ' לאחר 13000 ק"מ במסגרת האחריות, החלפה שעולה 1500 ש"ח טבין ותקילין שלא שילמתי עליה שקל, קח את זה בחשבון. כמו כן, אם אתה מתכנן להשאיר את הרכב אצלך, אני ממליץ לך לבצע החלפת שמן גיר כל שנתיים, בערך-על מנת לשמור על פעולה מכנית חלקה. קרא טוב טוב את ספר הרכב בנוגע לתפעול הגיר ואופן החנייה.

פורסם
מה שכן-תהייה עם יד על הדופק בנוגע לפעולה שלו. תקפיד להחנות כפי שרשום בספר הרכב. שים לב לחריקות/איטיות בהעברת הילוכים אחרי צבירת קילומטרז'-דבר שיכול להעיד על בלאי בקלאץ'. עוד סימן שהקלאץ' צריך איפוס-הרכב לא "זוחל" קדימה בעת הורדה עדינה של הרגל בהילוך ראשון-ואז צריך לגשת למוסך כדי לאפס את הגיר כדי ללמד את נקודת ההפרדה החדשה.

 

אצלי החליפו ביאריס 2 דיסקיות קלאץ' לאחר 13000 ק"מ במסגרת האחריות, החלפה שעולה 1500 ש"ח טבין ותקילין שלא שילמתי עליה שקל, קח את זה בחשבון. כמו כן, אם אתה מתכנן להשאיר את הרכב אצלך, אני ממליץ לך לבצע החלפת שמן גיר כל שנתיים, בערך-על מנת לשמור על פעולה מכנית חלקה. קרא טוב טוב את ספר הרכב בנוגע לתפעול הגיר ואופן החנייה.

 

 

תודה, אכן אני אשים לב לשינויים אם יהיו בגיר.

תודה על התשובה

אין צורך בחתימה....

×
×
  • תוכן חדש...