Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיע הזמן לגדול


הדלעת
שימו לב! השרשור הזה בן 7256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

אופציה אחרת, ותסלח לי שאני מתערב - במקום לקנות מפלצת, ו)חס חס וחלילה( לקחת סיכון, רד לשטח?

איפה שאפשר לשים גז בלי שנהג מטומטם יכול להתקע בך?

ב40000 זוזים אתה יכול לקנות כלי שיהיה גם חזק יותר מהג'יאס בכביש, וגם עם יכולות שטח שוות ביותר, ועוד יהיה לך עודף לחליפה יפה.

 

שוב - מצטער שאני נדחף ככה, פשוט עמדתי בפני החלטה דומה, ובסוף ירדתי לשטח.

 

בשמחה הייתי יורד לשטח, אבל כאמור יש לי 70 ק"מ בינעירוניים ביום. ולעבור את זה על דו"ש, נשמע לי עינוי לא קטן.

 

הרבה פחות עינוי מ R6 למשל.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אומנם הם טיפה מעל התקציב אך שניהם נוחים בצורה בלתי רגילה,מעולים להרכבה, ליום יום ויכולים לתת פייט נאה ל- 600 טיפוסי.

 

והם הרבה יותר חזקים מ- GS, אין מה להשוות בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם הם טיפה מעל התקציב אך שניהם נוחים בצורה בלתי רגילה,מעולים להרכבה, ליום יום ויכולים לתת פייט נאה ל- 600 טיפוסי.

 

והם הרבה יותר חזקים מ- GS, אין מה להשוות בכלל.

 

:mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אופציה אחרת, ותסלח לי שאני מתערב - במקום לקנות מפלצת, ו)חס חס וחלילה( לקחת סיכון, רד לשטח?

איפה שאפשר לשים גז בלי שנהג מטומטם יכול להתקע בך?

ב40000 זוזים אתה יכול לקנות כלי שיהיה גם חזק יותר מהג'יאס בכביש, וגם עם יכולות שטח שוות ביותר, ועוד יהיה לך עודף לחליפה יפה.

 

שוב - מצטער שאני נדחף ככה, פשוט עמדתי בפני החלטה דומה, ובסוף ירדתי לשטח.

 

בשמחה הייתי יורד לשטח, אבל כאמור יש לי 70 ק"מ בינעירוניים ביום. ולעבור את זה על דו"ש, נשמע לי עינוי לא קטן.

 

הרבה פחות עינוי מ R6 למשל.

 

במהירויות שיוט של 140 וצפונה דו"שים יסבלו מחוסר כוח ומהתנגדות רוח הרבה יותר מ-600 ספורטיבי. לא ככה?

ולגבי הפייזר וההורנט - אכן יופי של אופנועים, הייתי שוקל אותם, אבל הם בהחלט מחוץ לתקציב שלי.

ילדים, הישמרו לכם מעצי הבאובב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אופציה אחרת, ותסלח לי שאני מתערב - במקום לקנות מפלצת, ו)חס חס וחלילה( לקחת סיכון, רד לשטח?

איפה שאפשר לשים גז בלי שנהג מטומטם יכול להתקע בך?

ב40000 זוזים אתה יכול לקנות כלי שיהיה גם חזק יותר מהג'יאס בכביש, וגם עם יכולות שטח שוות ביותר, ועוד יהיה לך עודף לחליפה יפה.

 

שוב - מצטער שאני נדחף ככה, פשוט עמדתי בפני החלטה דומה, ובסוף ירדתי לשטח.

 

בשמחה הייתי יורד לשטח, אבל כאמור יש לי 70 ק"מ בינעירוניים ביום. ולעבור את זה על דו"ש, נשמע לי עינוי לא קטן.

 

הרבה פחות עינוי מ R6 למשל.

 

במהירויות שיוט של 140 וצפונה דו"שים יסבלו מחוסר כוח ומהתנגדות רוח הרבה יותר מ-600 ספורטיבי. לא ככה?

ולגבי הפייזר וההורנט - אכן יופי של אופנועים, הייתי שוקל אותם, אבל הם בהחלט מחוץ לתקציב שלי.

ילדים, הישמרו לכם מעצי הבאובב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה פחות עינוי מ R6 למשל.

 

 

באופן נדיר, סקוטר, אני לא מסכים איתך בכלל...

 

כל אופנוע ספורט, קיצוני ככל שיהיה, עדיף בנסיעה של 70 ק"מ לכוון על בסיס יומי

על כל אופנוע דו"ש (וכשאני אומר דו"ש אני מתכוון לאלו שיכולים לרדת לשטח גם)

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דלעת - 70 ק"מ בינעירוניים ביום זה לא בעייה לדו"שים מסויימים )שאל את אניגו מפורום שטח - יומיום ירושליים תל אביב( - אני הייתי מנסה, אבל אכן השיוט בדו"שים איטי יותר )120 אפשרי, יותר מזה כבר קשה לאורך זמן(.

בנוסף, כלכלית אין מה להשוות )עלויות אחזקה, נפילות ב0 קמ"ש וכו'( - הייתי מציע לך לנסות ולא לסגור על מפלצת פלסטיק ישר.

שוב - רק חומר למחשבה, בתכל'ס לך על מה שהלב אומר, אני סה"כ מציג דעה שונה.

 

 

ג'יורג'יו יא זלמה - הצלם היה איזה תימני טורבו שנקלע במקרה לאיזה מגרש משחקים... נדבר אחה"צ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה פחות עינוי מ R6 למשל.

 

 

באופן נדיר, סקוטר, אני לא מסכים איתך בכלל...

 

כל אופנוע ספורט, קיצוני ככל שיהיה, עדיף בנסיעה של 70 ק"מ לכוון על בסיס יומי

על כל אופנוע דו"ש (וכשאני אומר דו"ש אני מתכוון לאלו שיכולים לרדת לשטח גם)

 

 

שאלה של העדפה, להתכווץ על R6 או לווברץ על 620? כיוון שאני לא מכיר את הבחור אין לי מושג עד כמה צריך לכווץ.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה פחות עינוי מ R6 למשל.

 

 

באופן נדיר, סקוטר, אני לא מסכים איתך בכלל...

 

כל אופנוע ספורט, קיצוני ככל שיהיה, עדיף בנסיעה של 70 ק"מ לכוון על בסיס יומי

על כל אופנוע דו"ש (וכשאני אומר דו"ש אני מתכוון לאלו שיכולים לרדת לשטח גם)

 

70 ק"מ לכיוון? אם כך הצדק עם השדון.

אבל אם מדובר על 70 ק"מ הלוך ושוב (כפי שאני ההדיוט הבנתי) הרי שלדעתי אין שום בעיה לדו"ש ואפילו ליותר קרביים מביניהם.

 

מדובר על 35 ק"מ, מרחק פרברי-פלוס שאפילו לא מכאיב במיוחד לתוכעס.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אופציה אחרת, ותסלח לי שאני מתערב - במקום לקנות מפלצת, ו)חס חס וחלילה( לקחת סיכון, רד לשטח?

איפה שאפשר לשים גז בלי שנהג מטומטם יכול להתקע בך?

ב40000 זוזים אתה יכול לקנות כלי שיהיה גם חזק יותר מהג'יאס בכביש, וגם עם יכולות שטח שוות ביותר, ועוד יהיה לך עודף לחליפה יפה.

 

שוב - מצטער שאני נדחף ככה, פשוט עמדתי בפני החלטה דומה, ובסוף ירדתי לשטח.

 

בשמחה הייתי יורד לשטח, אבל כאמור יש לי 70 ק"מ בינעירוניים ביום. ולעבור את זה על דו"ש, נשמע לי עינוי לא קטן.

 

כמו שאמר Le Duke.

 

הYZF1000 הוא אחד האופנועים הכי טובים למה שביקשת.

 

פשוט וקל.

מומנט בריא בהחלט.

נוח.

אופנוע פשוט מעולה.

 

אתה מחכה למה?

ולומר שבנדיט הוא לא יותר מGS זה ממש מעליב.

 

יש הבדלים ידידי.

אפילו גדולים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

כמו שאמר Le Duke.

 

הYZF1000 הוא אחד האופנועים הכי טובים למה שביקשת.

 

פשוט וקל.

מומנט בריא בהחלט.

נוח.

אופנוע פשוט מעולה.

 

אתה מחכה למה?

ולומר שבנדיט הוא לא יותר מGS זה ממש מעליב.

 

יש הבדלים ידידי.

אפילו גדולים.

 

YZF1000R, לא קפיצה גדולה קצת מה-GS?

(וההוא שפורסם בלוח מוטו כבר לא אקטואלי)

 

לגבי הבאנדיט, לא אמרתי שהוא לא יותר מ-GS. יש לו הרבה יותר כוח ובלמים טובים בהרבה. אבל השילדה שלו (למיטב ידיעתי התיאורטית) לא משובחת בהרבה מזו של הGS. זה, בתוספת המשקל הכבד מביא לאופנוע חזק ומהיר, אבל לא נראה לי שהוא יהווה קפיצת מדרגה מהותית ביכולת הספורטיבית שלו.

 

ולמה אני מחכה? לרגע הנכון בו יסתדרו הכוכבים בפוזיציה הנכונה ביחס לירח, לחשבון הבנק ולמצב רוח של אשתי...

נראה לי שתוך חודש אני אכנס לחיפושים רציניים, ואז אני אפעל לפי עצתו של Ofe-R1: "פשוט תתחיל לחפש שתמצא אחד שמור", בינתיים אני מגלגל בראש את האפשרויות.

 

ותודה לכולם על הדיון הפורה

ילדים, הישמרו לכם מעצי הבאובב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הF3 או אם תחסוך עוד טיפה ולך על CBR600F4 .

לדעתי אין שום בעיה לעשות עם אופנוע ספורט(GSX,CBR) מרחק כזה על בסיס יום-יומי.

 

הCBR נוח מכל המתחרים בקטגוריה, אמינות כמו שרק הונדה יודעים, ויתן לך את האפשרות לתת לשאר ה600ים.

 

 

כשאתה אומר גמרתי את מגבלות הGS, נשמע לי :shock:

 

אתה יודע שיש בארה"ב קטגוריה של GS ? איזה מקום תסיים במרוץ ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הF3 או אם תחסוך עוד טיפה ולך על CBR600F4 .

לדעתי אין שום בעיה לעשות עם אופנוע ספורט(GSX,CBR) מרחק כזה על בסיס יום-יומי.

 

הCBR נוח מכל המתחרים בקטגוריה, אמינות כמו שרק הונדה יודעים, ויתן לך את האפשרות לתת לשאר ה600ים.

 

 

כשאתה אומר גמרתי את מגבלות הGS, נשמע לי :shock:

 

אתה יודע שיש בארה"ב קטגוריה של GS ? איזה מקום תסיים במרוץ ?

 

טוב, פה בקשר אליו אני בהחלט יכול לומר כי הוא אחד מאלה שכן עשו את זה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

YZF1000R, לא קפיצה גדולה קצת מה-GS?

(וההוא שפורסם בלוח מוטו כבר לא אקטואלי)

 

לגבי הבאנדיט, לא אמרתי שהוא לא יותר מ-GS. יש לו הרבה יותר כוח ובלמים טובים בהרבה. אבל השילדה שלו (למיטב ידיעתי התיאורטית) לא משובחת בהרבה מזו של הGS. זה, בתוספת המשקל הכבד מביא לאופנוע חזק ומהיר, אבל לא נראה לי שהוא יהווה קפיצת מדרגה מהותית ביכולת הספורטיבית שלו.

 

ולמה אני מחכה? לרגע הנכון בו יסתדרו הכוכבים בפוזיציה הנכונה ביחס לירח, לחשבון הבנק ולמצב רוח של אשתי...

נראה לי שתוך חודש אני אכנס לחיפושים רציניים, ואז אני אפעל לפי עצתו של Ofe-R1: "פשוט תתחיל לחפש שתמצא אחד שמור", בינתיים אני מגלגל בראש את האפשרויות.

 

ותודה לכולם על הדיון הפורה

 

הבנדיט בעל שילדה טובה יותר מהGS, אבל לא בטוח שהכי טובה בעולם.

אולי לא ספורטיבית, אבל בהחלט שילדה משעשעת בטירוף.

 

האופנוע נחשב מבחינתי לאחד האופנועים האולטימטיבים שקיימים.

הכי הרבה אופנוע בשביל השקל.

(אם SM לא נכלל במשוואה כמובן).

 

קח את זה בחשבון.

 

אם תמצא YZF1000R במצב טוב, אז תקח אותו בידיים.

האופנועים האלה מצויינים ויהיה לך בן ברית נפלא להמשך דרכך האופנוענית.

 

בתחילה תוכל להנות מלרכב על המומנט של המנוע בפניות חלקות, ולאחר מכן כאשר הסוויטץ' במוח ישתנה לפסיכופט מפגר עם דפקט שגם סמיטריילר לא ישנה לו,

אז תוכל להנות מפתיחות גז ורכיבה בסל"ד גבוה גם בכל מיני מקומות ושאר ירקות.

 

הבא אחריו היה הבנדיט.

 

נוח, גדול, ה-ר-ב-ה כוח ופאן.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה אומר גמרתי את מגבלות הGS, נשמע לי :shock:

 

אתה יודע שיש בארה"ב קטגוריה של GS ? איזה מקום תסיים במרוץ ?

 

בהחלט יש לי מה לשפר ביכולות הרכיבה שלי, אבל אני מעדיף לעשות את זה על אופנוע שישתף פעולה יותר מה-GS במצבו המקורי. במירוצים שעליהם אתה מדבר, משתתפים GSים עם מתלים מוקשחים, בלמים חזקים יותר ועוד שיפורים.

כשאני אומר שאני מתקרב למגבלות ה-GS אני מתכוון שהוא לא משרה עלי מספיק ביטחון במקומות אליהם אני מגיע איתו - הוא לא בולם חזק כמו שהייתי רוצה, הוא סוגר מתלים בבלימה, הוא נכנס לנענועי ראש בהטיות חריפות והוא איטי וחלש מדי לטעמי. זה מבחינתי "מיצוי" של האופנוע. אני יכול, בתיאוריה, להשקיע אלפי שקלים ולהביא אותו ליכולת ספורטיבית משופרת (ועדיין הוא ישאר איטי וחלש יחסית) או לחילופין אני יכול למכור אותו ולקנות אופנוע ספורטיבי וחזק יותר :-)

ילדים, הישמרו לכם מעצי הבאובב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...