Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

החלק האחורי של הרכב מרעיש באופן מעצבן!

המוסכניק אומר שאני יחפש מפירוק..

יש מצב לתקן דבר כזה?

ואם כן לאן לפנות.

 

תודה,

אלי.

  • ספונסר פורום
פורסם

רק בחלק מהמקרים ניתן לשפץ את הסרן. הרבה פעמים כשהוא כבר מתחיל להרעיש בצורה מציקה זה בלתי הפיך.

 

מאיזה אזור אתה בארץ? אולי נוכל להפנות אותך למוסך שמתמחה בנושא.

פורסם
רק בחלק מהמקרים ניתן לשפץ את הסרן. הרבה פעמים כשהוא כבר מתחיל להרעיש בצורה מציקה זה בלתי הפיך.

 

מאיזה אזור אתה בארץ? אולי נוכל להפנות אותך למוסך שמתמחה בנושא.

 

מאזור המרכז.

יש לך מושג מה העלות של דבר כזה חדש\פירוק?

כדאי בכלל לקחת מפירוק?

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם
מאזור המרכז.

יש לך מושג מה העלות של דבר כזה חדש\פירוק?

כדאי בכלל לקחת מפירוק?

 

תודה.

 

הרבה פעמים גם הסרנים שתמצא בפירוק סובלים מאותה הבעיה בדיוק. כמובן שאז צריך שוב לפרק ושוב להרכיב סרן אחר ואז אתה משלם פעמיים על העבודה.

הכי טוב להגיע לבעל מקצוע שיתפור לך פיתרון מקצה לקצה. פנה לחבר הפורום אורן שירותי רכב שבחולון, הוא מכיר טוב את הרכבים האלו ויוכל למצוא לך את הפיתרון הטוב ביותר.

×
×
  • תוכן חדש...