Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לברי הפורום.

 

לפני כשבוע המגבר שלי הפסיק לעבוד והיום ירדתי לבדוק את הבעיה.

 

הממצאים:

 

פיוז ניראה תקין אך בבדיקה עם מד רציפות, אין רציפות (כניראה שרוף אך לא רואים ).

ברכבי מותקן קבל אשר מציג מתח וכרגע הוא כבוי ( מניח כתוצאה מפיוז שרוף )

בדקתי עם מד רציפות בכבל (לא בקבל ) בין + ל - ונמצא רציפות! :-o

ניגשתי למגבר ניתקתי אותו מה + ומה - בדקתי רציפות על ההדקים של המגבר ונמצא רציפות!

 

איך אני פותר את הבעיה?? (הפיוזים שעל המגבר תקינים )

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מממ הבעיה שלך נישמעת מוזר ת'כלס ..

אבל נסה לנתק את המצבר

ולהמתין כ 15 - 20 דקות אני מאמין שגם זמן המתנה כזה

הוא גדול .

הרי יש קבלים במגברים וגם ברדיו דיסק נסה לתת להם להתפרק

ואז נסה לבדוק עם מד רציפות .

 

נסה לבדוק גם רציפות על הדקי המגבר ישירות ולא דרך כבלים

למרות שזה אותו הדבר ..

אבל לייתר ביטחון .

פורסם

כן רשמתי , ניתקתי את הכבלים מהמגבר ובדקתי על ההדקים עצמם של המגבר על ה + וה - ונמצא רציפות.

 

לגבי זה שיש קבלים פנימיים אתה צודק לא חשבתי על זה ואני יבדוק .

 

באמת בבדיקה הרציפות הראשונה היה ציפצוף ובבדיקות החוזרות אחרי היה רק מספרים רצים.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

בהנחה שהבנתי נכון, אם התנגדול על ההדקים של המגבר = 0 , יש רציפות, במקרה הזה גם הפיוז וגם המגבר שרוף או שסתם מקצר לא הבדל גדול.

תחליף פיוז, תמדוד מתח עח הכבל ליד המגבר.

אם הפיוז נשרף שוב, אז המגבר מקצר, אם הפיוז לא נשרף ויש מתח אז המגבר נשרף אבל לא מקצר.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...